Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Sterrenbeeld ?
zondag 12 oktober 2008 om 21:12
heeft vandaag gedroomd (ja sliep overdag ivm nachtdienst) dat haar opa overleed en ik heel koel reageerde met : nou daar zijn we ook weer vanaf.. Gelukkig was t maar een droom want in t echte leven zou ik dat dus nooit zeggen.
In dezelfde droom ging nog iemand dood ene Rodney.. Maar ik ken geen Rodney
Droomde dat ik op die Rodney zijn begrafenis was, hij was 1 dag voor zijn huwelijk met ? (geen idee wie zijn a.s was) overleden zomaar in eens. Op die begrafenis waren allemaal onbekenden , de moeder van Rodney deed heel dramatisch slaan op de kist en met bloemen tegen de kist aansmijten zo verdrietig was ze . Ook was ze aan het roken en blies de rook in de kist op Rodneys gezicht. Vond het een hele rare droom
In dezelfde droom ging nog iemand dood ene Rodney.. Maar ik ken geen Rodney
Droomde dat ik op die Rodney zijn begrafenis was, hij was 1 dag voor zijn huwelijk met ? (geen idee wie zijn a.s was) overleden zomaar in eens. Op die begrafenis waren allemaal onbekenden , de moeder van Rodney deed heel dramatisch slaan op de kist en met bloemen tegen de kist aansmijten zo verdrietig was ze . Ook was ze aan het roken en blies de rook in de kist op Rodneys gezicht. Vond het een hele rare droom
zondag 12 oktober 2008 om 21:13
haha Vleer, jullie gaan meteen de ultieme relatietest al aan dus!
Goed de bedden testen he!
Ik kan op mn tel. zien wanneer een berichtje bezorgd is. Als tel. bij ontvanger uit staat, heb ik melding 'onderweg' en melding als sms wordt afgeleverd (dus wanneer zijn tel. weer aan gaat).
Hoop dat je gelijk hebt Mozz, wil ook niet op elk wissewasje letten, maar ook niet ergens met open ogen (opnieuw) intuinen.
Goed de bedden testen he!
Ik kan op mn tel. zien wanneer een berichtje bezorgd is. Als tel. bij ontvanger uit staat, heb ik melding 'onderweg' en melding als sms wordt afgeleverd (dus wanneer zijn tel. weer aan gaat).
Hoop dat je gelijk hebt Mozz, wil ook niet op elk wissewasje letten, maar ook niet ergens met open ogen (opnieuw) intuinen.
zondag 12 oktober 2008 om 21:16
zondag 12 oktober 2008 om 21:17
Naar Ikea? Whahaha! Dat is nog eens een originele eerste date!
Moz heeft record weer moeten aanpassen van heren op leeftijd die reageren. Had nu berichtje van een kerel van 56 in mijn inbox!
En halfgare profielen zijn zo'n afknapper! Hier weer zo een op e-matching: staat bij het 'Wat voor iemand zoek ik' veldje: "Daarbij vind ik het interessant als jij." Verder niks!
En dat is dan jurist, volgens zijn profiel....
Moz heeft record weer moeten aanpassen van heren op leeftijd die reageren. Had nu berichtje van een kerel van 56 in mijn inbox!
En halfgare profielen zijn zo'n afknapper! Hier weer zo een op e-matching: staat bij het 'Wat voor iemand zoek ik' veldje: "Daarbij vind ik het interessant als jij." Verder niks!
En dat is dan jurist, volgens zijn profiel....
zondag 12 oktober 2008 om 21:24
Erg begrijpelijk Xen, zeker als het je al eens overkomen is. Heeft zzp zelf al een verklaring gegeven voor vorige keren dat telefoon ineens uit was?
Rare droom Vleer... heftig, twee dooien in 1 droom, en dan op zo'n manier...
En ik vind Ikea wel origineel hoor! Kun je meteen ff kijken welk servies jullie over een tijdje gaan kopen, en of jullie smaak een beetje op elkaar aansluit
En je kan daar ook wat drinken en eten toch...
Rare droom Vleer... heftig, twee dooien in 1 droom, en dan op zo'n manier...
En ik vind Ikea wel origineel hoor! Kun je meteen ff kijken welk servies jullie over een tijdje gaan kopen, en of jullie smaak een beetje op elkaar aansluit
En je kan daar ook wat drinken en eten toch...
zondag 12 oktober 2008 om 21:38
[quote]Vleermuis28 schreef op 12 oktober 2008 @ 21:16:
Xenia zoiets heet een leveringsrapport
Lieve Vleer, dat lampje had ik zelf ook al gevonden hoor, wilde alleen even uitleggen hoe t werkt.
Ga niet iemand waar ik net week contact mee heb, vragen waarom zn telefoon uitstaat. Vond het eerst ook niet opvallend, maar toen van8 tijdens onze sms-sessie tel. wel opeens uit was...ja toen begon t onderbuikgevoel.
Ik vind Ikea voor eerste date wel hilarisch hoor, maar dan wel in combi met cafeetje ervoor of erna...
Xenia zoiets heet een leveringsrapport
Lieve Vleer, dat lampje had ik zelf ook al gevonden hoor, wilde alleen even uitleggen hoe t werkt.
Ga niet iemand waar ik net week contact mee heb, vragen waarom zn telefoon uitstaat. Vond het eerst ook niet opvallend, maar toen van8 tijdens onze sms-sessie tel. wel opeens uit was...ja toen begon t onderbuikgevoel.
Ik vind Ikea voor eerste date wel hilarisch hoor, maar dan wel in combi met cafeetje ervoor of erna...
zondag 12 oktober 2008 om 21:43
quote:Xenia66 schreef op 12 oktober 2008 @ 21:38:
Nee, zou er ook niet naar vragen nog. Maar dacht misschien had 'ie zelf al iets geroepen van: hee, sorry van gisteren, maar blabla... hmm... kan je nu wel keihard gaan zitten geruststellen, maar eigenlijk vind ik het ook gewoon een beetje raar dit.
Nee, zou er ook niet naar vragen nog. Maar dacht misschien had 'ie zelf al iets geroepen van: hee, sorry van gisteren, maar blabla... hmm... kan je nu wel keihard gaan zitten geruststellen, maar eigenlijk vind ik het ook gewoon een beetje raar dit.
zondag 12 oktober 2008 om 21:52
ben blij dat je t ook beetje raar vindt:-)
was vorig weekend beetje hetzelfde, ook dat ie zondags (na kennismaking op vrijdag) heel kort op paiq was met tekst 'het komt wel goed' en ook tel. uit. Afgelopen vrijdag avond weer tel, uit, (vertelde gisteren dat ie toen verjaadag had) en dus sinds van8. Doordeweek is het dus anders, maar ja dan is ie ook niet thuis, omdat ie in A'dam werkt en daar doordeweek ook woont.
Ben wel benieuwd hoe ie reageert op mn smsje van vanavond, of ie nog terugkomt op mn vraag over de tel. van8. Heb verder weinig reden om aan hem te twijfelen eigenlijk, dus ik kan er ook totaal naast zitten met mn gevoel.
Ja erg is dat hoor op RP, die ouwe mannen. Had op gegeven moment maar in mn profiel gezet dat ik geen 44+ plus zocht...en dan nog blijven ze komen. Vond het laatste x echt zonde van mn 25 eurootjes, had ik iets leukers voor kunnen doen!
was vorig weekend beetje hetzelfde, ook dat ie zondags (na kennismaking op vrijdag) heel kort op paiq was met tekst 'het komt wel goed' en ook tel. uit. Afgelopen vrijdag avond weer tel, uit, (vertelde gisteren dat ie toen verjaadag had) en dus sinds van8. Doordeweek is het dus anders, maar ja dan is ie ook niet thuis, omdat ie in A'dam werkt en daar doordeweek ook woont.
Ben wel benieuwd hoe ie reageert op mn smsje van vanavond, of ie nog terugkomt op mn vraag over de tel. van8. Heb verder weinig reden om aan hem te twijfelen eigenlijk, dus ik kan er ook totaal naast zitten met mn gevoel.
Ja erg is dat hoor op RP, die ouwe mannen. Had op gegeven moment maar in mn profiel gezet dat ik geen 44+ plus zocht...en dan nog blijven ze komen. Vond het laatste x echt zonde van mn 25 eurootjes, had ik iets leukers voor kunnen doen!
maandag 13 oktober 2008 om 10:48
- Leeftijd?
19
- Hoe lang al single?
7 maand
- Langste relatie ?
bijna 3 jaar
- Kortste relatie?
1 dag
- Regio?
overijssel
- Aan het daten?
noop
7
- Sterrenbeeld ?
tweelingen
zoontje van 13,5 maand en wil dr nog wel 1tje
vanalles! leuke dingen doen, stappen, filmpje pakken, uit eten
- Leeftijd?
19
- Hoe lang al single?
7 maand
- Langste relatie ?
bijna 3 jaar
- Kortste relatie?
1 dag
- Regio?
overijssel
- Aan het daten?
noop
7
- Sterrenbeeld ?
tweelingen
zoontje van 13,5 maand en wil dr nog wel 1tje
vanalles! leuke dingen doen, stappen, filmpje pakken, uit eten
maandag 13 oktober 2008 om 12:35
Te lui/geen tijd om terug te lezen vanaf zaterdagmiddag. Iemand zin om een samenavtting te geven?
Ingel heeft een heel leuk weekeind gehad. 2 maal op stap geweest, mensen beter leren kenne, me ingezet voor de community...het houdt niet op.
Heeft vandaag gebroken dienst... blegh
Ingel heeft een heel leuk weekeind gehad. 2 maal op stap geweest, mensen beter leren kenne, me ingezet voor de community...het houdt niet op.
Heeft vandaag gebroken dienst... blegh
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 13 oktober 2008 om 13:48
gebroken diensten .... BAH ... had ze vorig jaar ook maar heb er met collegas voor gezorgd dat we die niet meer krijgen...Geschrapt erg fijn..
Ben net uit bed .. ik heb v a k a n t i e ... Ga zo eerst mijn rechtervoorlamp vervangen van de auto , mijn auto schoonmaken en ff door de wasstraat met dat karretje..
Een samenvatting.. brrrp ... ben daar nooit zo goed in .
Lilletje WELKOM ! Leuk een oosteling erbij.. Het noord oosten wordt steeds beter vertegenwoordigd hier
Nog 1 nachtje slapen ... ---> RM zien whoehoeeee
Ben net uit bed .. ik heb v a k a n t i e ... Ga zo eerst mijn rechtervoorlamp vervangen van de auto , mijn auto schoonmaken en ff door de wasstraat met dat karretje..
Een samenvatting.. brrrp ... ben daar nooit zo goed in .
Lilletje WELKOM ! Leuk een oosteling erbij.. Het noord oosten wordt steeds beter vertegenwoordigd hier
Nog 1 nachtje slapen ... ---> RM zien whoehoeeee
maandag 13 oktober 2008 om 16:34
Oke de vlinders zijn officieel losgebroken
Was erg gezellig en heel fijn. Ben nu wel weer moe van het weinige slapen!
Maar het was echt super fijn, weer gezellig gepraat en lekker veel gezoent Vervolgdate komt, weet alleen nog niet wanneer...... zal wel weer zondag worden ofzo
Ik kreeg vanochtend ook een lief smsje van hem uit zichzelf! Dus kan niet beter.......
....maar waarom word ik er ook zo onzeker van
Was erg gezellig en heel fijn. Ben nu wel weer moe van het weinige slapen!
Maar het was echt super fijn, weer gezellig gepraat en lekker veel gezoent Vervolgdate komt, weet alleen nog niet wanneer...... zal wel weer zondag worden ofzo
Ik kreeg vanochtend ook een lief smsje van hem uit zichzelf! Dus kan niet beter.......
....maar waarom word ik er ook zo onzeker van
maandag 13 oktober 2008 om 16:53
Ja das misschien wel waar.....
...Het zal dan toch niet dat WM straks gewoon een relatie heeft!
Damn....hij is ook nog eens zo lekker!!
Vleer, lekker productief dagje dus! Wel netjes dat je je het voorlampje zelf kan vervangen. Verder nog leuke plannen (behalve morgen je date met RM) op de agenda staan in je vakantie?
...Het zal dan toch niet dat WM straks gewoon een relatie heeft!
Damn....hij is ook nog eens zo lekker!!
Vleer, lekker productief dagje dus! Wel netjes dat je je het voorlampje zelf kan vervangen. Verder nog leuke plannen (behalve morgen je date met RM) op de agenda staan in je vakantie?
maandag 13 oktober 2008 om 17:12