Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 17 december 2015 @ 22:25:

[...]

Jij hebt het altijd over 1876 toen alles beter was enzo
De schoonfamilietopics zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
IMHO
Of die andere D?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:GrimbleGrumble schreef op 17 december 2015 @ 22:32:

De schoonfamilietopics zijn ook niet meer wat ze geweest zijn Was vandaag ergens een heel leuke!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moiren_ schreef op 17 december 2015 @ 22:31:

[...]

Jij hebt het altijd over 1876 toen alles beter was enzo 1876? Trek er nog maar een eeuw of wat van af
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Nouschi schreef op 17 december 2015 @ 22:33:

[...]

Was vandaag ergens een heel leuke!Echt? Want dat meningtopic is drie keer niks.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 17 december 2015 @ 22:34:

[...]

Echt? Want dat meningtopic is drie keer niks.Een echte schoonmoeder from hell. Zelfs BGB was overtuigd.
quote:GrimbleGrumble schreef op 17 december 2015 @ 22:34:

[...]

Echt? Want dat meningtopic is drie keer niks.Ho, wacht, dat neem ik terug - in tweede instantie komt TO toch nog met het echte verhaal.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 17 december 2015 @ 22:37:

[...]

Ho, wacht, dat neem ik terug - in tweede instantie komt TO toch nog met het echte verhaal.Jij gaat er even goed voor zitten zie ik
quote:Nouschi schreef op 17 december 2015 @ 22:45:

[...]

Jij gaat er even goed voor zitten zie ik Als hier geen schoonfamilietopics zouden zijn, zou ik nooit zo lang op het Vivaforum zijn blijven hangen.
IMHO
quote:Nouschi schreef op 17 december 2015 @ 22:28:

[...]

Wie?Bij wolder.. gg gaat in de popcornstand
quote:Nouschi schreef op 17 december 2015 @ 22:22:

[...]

Bedoel je dat gezemel in het babytipstopic? Of wéér een andere?

Ik ben erg laat, maar Viva zoekt inderdaad.

De sfeer zit er wel goed in.
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2015 @ 22:51:

[...]

Ik ben erg laat, maar Viva zoekt inderdaad.

De sfeer zit er wel goed in.Dat is een andere dan die ik bedoel. Het is laat idd
Grappig dat dat soort topics echt àltijd hetzelfde verlopen. Ik lees nou nooit eens iets verrassends.
quote:Moiren_ schreef op 17 december 2015 @ 22:58:

Grappig dat dat soort topics echt àltijd hetzelfde verlopen. Ik lees nou nooit eens iets verrassends.Elk topic toch? Ik word bijna nooit meer verrast.

Grappig dat dat soort topics echt àltijd hetzelfde verlopen. Ik lees nou nooit eens iets verrassends.Ik vond cola met vitamine D best verfrissend. Vraag me af of dat ook een tip zou kunnen zijn voor het boertje wat baby's altijd zouden moeten maken en soms na veel geklop en gewandel lekker toch niet doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Nouschi schreef op 17 december 2015 @ 23:01:

[...]

Elk topic toch? Ik word bijna nooit meer verrast.Dat is ook zo. We zitten hier te lang.

Grappig dat dat soort topics echt àltijd hetzelfde verlopen. Ik lees nou nooit eens iets verrassends.Zijn ook vaak dezelfden die reageren.
quote:feow schreef op 17 december 2015 @ 23:01:

[...]

Ik vond cola met vitamine D best verfrissend. Vraag me af of dat ook een tip zou kunnen zijn voor het boertje wat baby's altijd zouden moeten maken en soms na veel geklop en gewandel lekker toch niet doen.Tsja, het viel mij ook tegen dat ik niet meer respons kreeg. Toch is het best een goede tip, want je hoeft ook nog eens niet eens te beginnen met tandenpoetsen.
Ik kijk wel link uit in een dergelijk topic te zeggen wat ik echt vind. Wie kan het wat schelen? In zijn algemeenheid is dat natuurlijk altijd zo, maar daar word ik verdrietig van, dus denk ik meestal maar dat ik heel relevant ben.
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2015 @ 23:09:

Ik kijk wel link uit in een dergelijk topic te zeggen wat ik echt vind. Wie kan het wat schelen? In zijn algemeenheid is dat natuurlijk altijd zo, maar daar word ik verdrietig van, dus denk ik meestal maar dat ik heel relevant ben.

Waarom?

Ben je bang dat 'ze' je gaan achtervolgen ?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 17 december 2015 @ 23:12:

[...]

Waarom?

Ben je bang dat 'ze' je gaan achtervolgen ?Nee. Ik praat niet graag over onprettige ervaringen wanneer alles wat je zegt gebruikt kan worden om het argument van een bepaalde horde te versterken. Ik maak me geen illusies over medeleven.
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2015 @ 23:15:

[...]

Nee. Ik praat niet graag over onprettige ervaringen wanneer alles wat je zegt gebruikt kan worden om het argument van een bepaalde horde te versterken. Ik maak me geen illusies over medeleven.Oké. Mailtje sturen ( zie OP) kan ook, als je je onprettige ervaring best zou willen vertellen... zonder commentaar.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Marga heeft een perma ivm openbaar maken van mails.

ModeratorViva in "Bantopic"
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 17 december 2015 @ 23:58:

Marga heeft een perma ivm openbaar maken van mails.

ModeratorViva in "Bantopic"Hmmm. Niet handig van haar maar misschien tikkeltje overdreven. Al was ie waarschijnlijk vroeg of laat wel gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven