Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 17 december 2015 om 22:33
donderdag 17 december 2015 om 22:36
donderdag 17 december 2015 om 22:45
donderdag 17 december 2015 om 22:52
donderdag 17 december 2015 om 23:01
quote:Moiren_ schreef op 17 december 2015 @ 22:58:
Grappig dat dat soort topics echt àltijd hetzelfde verlopen. Ik lees nou nooit eens iets verrassends.Elk topic toch? Ik word bijna nooit meer verrast.
Grappig dat dat soort topics echt àltijd hetzelfde verlopen. Ik lees nou nooit eens iets verrassends.Elk topic toch? Ik word bijna nooit meer verrast.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 17 december 2015 om 23:01
quote:Moiren_ schreef op 17 december 2015 @ 22:58:
Grappig dat dat soort topics echt àltijd hetzelfde verlopen. Ik lees nou nooit eens iets verrassends.Ik vond cola met vitamine D best verfrissend. Vraag me af of dat ook een tip zou kunnen zijn voor het boertje wat baby's altijd zouden moeten maken en soms na veel geklop en gewandel lekker toch niet doen.
Grappig dat dat soort topics echt àltijd hetzelfde verlopen. Ik lees nou nooit eens iets verrassends.Ik vond cola met vitamine D best verfrissend. Vraag me af of dat ook een tip zou kunnen zijn voor het boertje wat baby's altijd zouden moeten maken en soms na veel geklop en gewandel lekker toch niet doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 17 december 2015 om 23:08
quote:feow schreef op 17 december 2015 @ 23:01:
[...]
Ik vond cola met vitamine D best verfrissend. Vraag me af of dat ook een tip zou kunnen zijn voor het boertje wat baby's altijd zouden moeten maken en soms na veel geklop en gewandel lekker toch niet doen.Tsja, het viel mij ook tegen dat ik niet meer respons kreeg. Toch is het best een goede tip, want je hoeft ook nog eens niet eens te beginnen met tandenpoetsen.
[...]
Ik vond cola met vitamine D best verfrissend. Vraag me af of dat ook een tip zou kunnen zijn voor het boertje wat baby's altijd zouden moeten maken en soms na veel geklop en gewandel lekker toch niet doen.Tsja, het viel mij ook tegen dat ik niet meer respons kreeg. Toch is het best een goede tip, want je hoeft ook nog eens niet eens te beginnen met tandenpoetsen.
donderdag 17 december 2015 om 23:12
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2015 @ 23:09:
Ik kijk wel link uit in een dergelijk topic te zeggen wat ik echt vind. Wie kan het wat schelen? In zijn algemeenheid is dat natuurlijk altijd zo, maar daar word ik verdrietig van, dus denk ik meestal maar dat ik heel relevant ben.
Waarom?
Ben je bang dat 'ze' je gaan achtervolgen ?
Ik kijk wel link uit in een dergelijk topic te zeggen wat ik echt vind. Wie kan het wat schelen? In zijn algemeenheid is dat natuurlijk altijd zo, maar daar word ik verdrietig van, dus denk ik meestal maar dat ik heel relevant ben.
Waarom?
Ben je bang dat 'ze' je gaan achtervolgen ?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 17 december 2015 om 23:15
quote:simbalabimba schreef op 17 december 2015 @ 23:12:
[...]
Waarom?
Ben je bang dat 'ze' je gaan achtervolgen ?Nee. Ik praat niet graag over onprettige ervaringen wanneer alles wat je zegt gebruikt kan worden om het argument van een bepaalde horde te versterken. Ik maak me geen illusies over medeleven.
[...]
Waarom?
Ben je bang dat 'ze' je gaan achtervolgen ?Nee. Ik praat niet graag over onprettige ervaringen wanneer alles wat je zegt gebruikt kan worden om het argument van een bepaalde horde te versterken. Ik maak me geen illusies over medeleven.
donderdag 17 december 2015 om 23:23
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2015 @ 23:15:
[...]
Nee. Ik praat niet graag over onprettige ervaringen wanneer alles wat je zegt gebruikt kan worden om het argument van een bepaalde horde te versterken. Ik maak me geen illusies over medeleven.Oké. Mailtje sturen ( zie OP) kan ook, als je je onprettige ervaring best zou willen vertellen... zonder commentaar.
[...]
Nee. Ik praat niet graag over onprettige ervaringen wanneer alles wat je zegt gebruikt kan worden om het argument van een bepaalde horde te versterken. Ik maak me geen illusies over medeleven.Oké. Mailtje sturen ( zie OP) kan ook, als je je onprettige ervaring best zou willen vertellen... zonder commentaar.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)