Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:pomona-struik schreef op 18 december 2015 @ 10:22:

Ja van een kind dus dat telt niet.

Ik vind jullie verhalen over 's ochtends haasten enzo altijd zo leuk om te lezen.

Met meer kinderen heb je een echt gezin.

Hier zijn wij volledig op dochter gericht en dochter volledig op zichzelf. Dat is denk ik toch anders. Jullie kinderen leren delen en rekening houden met elkaar en dat ze niet altijd kunnen krijgen wat ze wensen.

Hier is dat niet.Het is anders qua drukte en dynamiek, maar ook met 1 kind ben je echt een gezinnetje hoor
Ik hoor dat ook wel eens, Corona. Maar ja, ik heb dan ook een favoriete gehaakte muts met hoorntjes en vlechten (gemaakt door mijn mafste vriendin)

Djeez, wilden ze de woonkamer ook gebruiken voor een scène

Ik ga de hort op, even naar het ziekenhuis met dochter nr. 1 en dan de stad in tot de crew hier weer weg is!

Ik vind jullie verhalen over 's ochtends haasten enzo altijd zo leuk om te lezen.

Hier zijn wij volledig op dochter gericht en dochter volledig op zichzelf. Dat is denk ik toch anders. Jullie kinderen leren delen en rekening houden met elkaar en dat ze niet altijd kunnen krijgen wat ze wensen.

Hier is dat niet.Ik heb een echt gezin met 1 kind.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ana gefeliciteerd! Hoop dat alles goed gaat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 18 december 2015 @ 10:28:

[...]

Ik heb een echt gezin met 1 kind.Natuurlijk heb je een gezin met 1 kind
quote:yette schreef op 18 december 2015 @ 10:27:

Ik hoor dat ook wel eens, Corona. Maar ja, ik heb dan ook een favoriete gehaakte muts met hoorntjes en vlechten (gemaakt door mijn mafste vriendin)

Djeez, wilden ze de woonkamer ook gebruiken voor een scène

Ik ga de hort op, even naar het ziekenhuis met dochter nr. 1 en dan de stad in tot de crew hier weer weg is!Succes vandaag!
quote:yette schreef op 18 december 2015 @ 10:27:

Beter dan een oersaaie ouder toch
En succes yet!
Hoe oud is jouw kind Noushi?
quote:Nouschi schreef op 18 december 2015 @ 10:28:

[...]

Ik heb een echt gezin met 1 kind.

Zo is het maar net!

En dankjewel!
quote:Corona67 schreef op 18 december 2015 @ 10:30:

[...]

Beter dan een oersaaie ouder toch Saai lijkt mij echt vreselijk....ik ga deud zonder humor.
quote:pomona-struik schreef op 18 december 2015 @ 10:31:

Hoe oud is jouw kind Noushi?Maak dat wat uit om een echt gezin te zijn?

Hier is dat niet.Ik ook moeder van een kind, herken niet echt wat je zegt. Het gedoe hier smorgens op om tijd de deur uit te komen pfffffff.
quote:Nicotientje schreef op 18 december 2015 @ 10:33:

[...]

Ik ook moeder van een kind, herken niet echt wat je zegt. Het gedoe hier smorgens op om tijd de deur uit te komen pfffffff. herkenbaar... ik sta om 6.15 op om heel het zooitje ongeregeld te laten douchen, aankleden en ontbijten om dan 8 uur naar school te lopen en in de tussentijd hopen dat ik alle rugzakken goed gevuld heb met lunch en gymkleding.. pfff..
quote:ana_isabel schreef op 18 december 2015 @ 10:32:

[...]

Saai lijkt mij echt vreselijk....ik ga deud zonder humor.Klopt.. Als vindt de een (ik) soms iets leuk, maar de ander (de kinderen) het dan op dat moment (lees tijdstip) niet wanneer ik met mijn telefoon in de hand en volume vol open ze wek middels Wakker worden van Jochem Myer
quote:Corona67 schreef op 18 december 2015 @ 10:39:

[...]

Klopt.. Als vindt de een (ik) soms iets leuk, maar de ander (de kinderen) het dan op dat moment (lees tijdstip) niet wanneer ik met mijn telefoon in de hand en volume vol open ze wek middels Wakker worden van Jochem Myer geweldig! Leuk zo'n vader. Alhoewel ze er met meer liefde op terug zullen kijken als ze eenmaal het huis uit zijn
quote:Goede-Fee schreef op 18 december 2015 @ 10:33:

[...]

Maak dat wat uit om een echt gezin te zijn?Hoe ouder ze wordt, hoe minder ze mij nodig heeft helaas. Gelukkig hebben we vanavond volle bak, 11 kinderen komen er. Ze zijn nu boodschappen doen en dan gaan vader en dochter de zaak voorbereiden. Ze heeft er zin in!
quote:pomona-struik schreef op 18 december 2015 @ 10:31:

Hoe oud is jouw kind Noushi?9.
quote:pomona-struik schreef op 18 december 2015 @ 10:44:

[...]

Hoe ouder ze wordt, hoe minder ze mij nodig heeft helaas. Gelukkig hebben we vanavond volle bak, 11 kinderen komen er. Ze zijn nu boodschappen doen en dan gaan vader en dochter de zaak voorbereiden. Ze heeft er zin in!Ik vind het juist heerlijk dat ze steeds meer zelf kan, en mij dus minder nodig heeft.
quote:pomona-struik schreef op 18 december 2015 @ 10:44:

[...]

Hoe ouder ze wordt, hoe minder ze mij nodig heeft helaas. Gelukkig hebben we vanavond volle bak, 11 kinderen komen er. Ze zijn nu boodschappen doen en dan gaan vader en dochter de zaak voorbereiden. Ze heeft er zin in!

Je wilt gewoon lekker zorgen..snap ik wel hoor. Het gaat ook zo snel he.

Wat leuk dat je zoveel kinderen over de vloer krijgt! (Daar zou deze "supermoeder" het nou Spaans benauwd van krijgen) lief dat je dat doet.
Oh die is nog jong, mijne is nu bijna 16 en ik krijg het al Spaans benauwd als ik denk aan het feit dat ze straks op kamers gaat enzo. Maar zo gaat dat he, kleine kinderen worden groot. Maar dat mag wat mij betreft wel wat langzamer gaan.
quote:Nouschi schreef op 18 december 2015 @ 10:47:

[...]

Ik vind het juist heerlijk dat ze steeds meer zelf kan, en mij dus minder nodig heeft.Dat is natuurlijk ook een plus.
Ja gezellig! Wij zijn natuurlijk wel naar boven verbannen voor vanavond
quote:pomona-struik schreef op 18 december 2015 @ 10:48:

Oh die is nog jong, mijne is nu bijna 16 en ik krijg het al Spaans benauwd als ik denk aan het feit dat ze straks op kamers gaat enzo. Maar zo gaat dat he, kleine kinderen worden groot. Maar dat mag wat mij betreft wel wat langzamer gaan.

Wauw, 16 al...

Ik vind steeds meer loslaten ook weleens lastig, maar gelukkig leef je er naar toe.

Ik zit nu in die fase dat ik mijn 4 jarige nog niet (zonder broers) alleen buiten wil laten spelen
Gefeliciteerd, Ana!

En
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven