Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 december 2015 om 09:12
zaterdag 19 december 2015 om 09:36
Goedemorgen lammetjes van me.
Ik ga niet teruglezen, hoor
Het zal gistermiddag-avond en nacht wel weer nergens over gegaan zijn, onnie?
En dan zeker ook nog op alles reageren, egnie!
Ik was op een tuinfeestje met grote vuurkorven. Toen we thuiskwamen ben ik zo het bed ingedoken.
Alles stinkt naar rook dus als eerste spring ik onder de douche en stop alles in de wasmachien.
Ik ga niet teruglezen, hoor
Het zal gistermiddag-avond en nacht wel weer nergens over gegaan zijn, onnie?
En dan zeker ook nog op alles reageren, egnie!
Ik was op een tuinfeestje met grote vuurkorven. Toen we thuiskwamen ben ik zo het bed ingedoken.
Alles stinkt naar rook dus als eerste spring ik onder de douche en stop alles in de wasmachien.
zaterdag 19 december 2015 om 09:49
Goeiemorgen allemaal.
Iedereen nog bedankt voor de lieve woorden ,Kia 40 weken maak ze niet vol ,ze heeft suikerziekte dus wordt eerder gehaald maar beter dan dat het nu geboren wordt.
Ana van harte gefeliciteerd ,leuk hoor groot gezin ik heb 3 zonen en een dochter.
Ik heb alles terug zitten lezen pff wat een werk maarja ik ben weer op de hoogte .
Ik ben ook geen fan van Prince maar wel van The Cure ben in de new wave tijd blijven hangen.
Ga ook nog veel naar concerten.
Iedereen nog bedankt voor de lieve woorden ,Kia 40 weken maak ze niet vol ,ze heeft suikerziekte dus wordt eerder gehaald maar beter dan dat het nu geboren wordt.
Ana van harte gefeliciteerd ,leuk hoor groot gezin ik heb 3 zonen en een dochter.
Ik heb alles terug zitten lezen pff wat een werk maarja ik ben weer op de hoogte .
Ik ben ook geen fan van Prince maar wel van The Cure ben in de new wave tijd blijven hangen.
Ga ook nog veel naar concerten.
zaterdag 19 december 2015 om 10:06
zaterdag 19 december 2015 om 10:07
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 10:06:
[...]
Jammer. Ik had wel zin om er even te komen vertellen wat een stom topic ik dat wel niet vind
[...]
Jammer. Ik had wel zin om er even te komen vertellen wat een stom topic ik dat wel niet vind
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 19 december 2015 om 10:08
quote:Enn schreef op 19 december 2015 @ 10:06:
[...]
Hoezo? Is het dicht?Geen idee, maar die zuigerd post daar normaal toch. Kondigt meestal ook wel even aan dat ze bij napraat gaat etteren. Of is het een hij?
[...]
Hoezo? Is het dicht?Geen idee, maar die zuigerd post daar normaal toch. Kondigt meestal ook wel even aan dat ze bij napraat gaat etteren. Of is het een hij?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 19 december 2015 om 10:09