Ik Vertrek, deel 2!

zaterdag 19 december 2015 om 22:10
Ze doen het erg goed, lees maar. Geen retourtje Amsterdam dus
http://www.avrotros.nl/ik ... -nu-met-rosalien-en-ieke/
http://www.avrotros.nl/ik ... -nu-met-rosalien-en-ieke/

zaterdag 19 december 2015 om 22:12
Ik vond ze er ook niet heel verzorgd bij lopen, maar dat was op het eind wel beter. Ik vind dat ze het heel goed hebben gedaan. Ze hebben goed en snel hun plek veroverd. En zeggen dat er eentje niets deed, dat kan natuurlijk niet als ze 6 kamers in 3 weken af hebben gekregen.
Opmerkingen over lesbienneverzamelplaatsen vind ik nergens op slaan en onder de gordel. Niet fair.
Opmerkingen over lesbienneverzamelplaatsen vind ik nergens op slaan en onder de gordel. Niet fair.
zaterdag 19 december 2015 om 22:22
quote:-NummerZoveel- schreef op 19 december 2015 @ 22:12:
Ik vond ze er ook niet heel verzorgd bij lopen, maar dat was op het eind wel beter. Ik vind dat ze het heel goed hebben gedaan. Ze hebben goed en snel hun plek veroverd. En zeggen dat er eentje niets deed, dat kan natuurlijk niet als ze 6 kamers in 3 weken af hebben gekregen.
Opmerkingen over lesbienneverzamelplaatsen vind ik nergens op slaan en onder de gordel. Niet fair.3 maanden
Opmerkingen over lesbienneverzamelplaatsen vind ik nergens op slaan en onder de gordel. Niet fair.3 maanden
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 20 december 2015 om 10:02
quote:-NummerZoveel- schreef op 19 december 2015 @ 22:12:
Eens.
Ik vond dat vooral Ieke leuke humor had. Ik hou wel van die droge opmerkingen. En ik vind hen hartstikke stoer: veel werk verzetten, zo snel integreren en ook echt iets goed overeind zetten. Knap!
Eens.
Ik vond dat vooral Ieke leuke humor had. Ik hou wel van die droge opmerkingen. En ik vind hen hartstikke stoer: veel werk verzetten, zo snel integreren en ook echt iets goed overeind zetten. Knap!

zondag 20 december 2015 om 12:04
Ik vond het ook knap wat ze hebben gedaan. Nu denk ik wel dat intrigeren in Duitsland vrij makkelijk is.
Taal is niet moeilijk, vaak werken dingen op dezelfde manier als hier, en het gaat ook gewoon snel, in tegenstelling tot in zuidelijke landen
Ik denk wel dat ze personeel moeten gaan aannemen, anders gaan ze er aan onderdoor.
En gasten hoeven natuurlijk helemaal niet uitgezwaaid te worden enzo
Oja, die Paco zou ik daar lekker zijn vrijheid geven
Taal is niet moeilijk, vaak werken dingen op dezelfde manier als hier, en het gaat ook gewoon snel, in tegenstelling tot in zuidelijke landen
Ik denk wel dat ze personeel moeten gaan aannemen, anders gaan ze er aan onderdoor.
En gasten hoeven natuurlijk helemaal niet uitgezwaaid te worden enzo
Oja, die Paco zou ik daar lekker zijn vrijheid geven

woensdag 6 januari 2016 om 23:32
quote:Margheritaa schreef op 28 november 2015 @ 21:58:
Terug naar Europa?
En dan blijkt er toch wat sprake van twijfel over het verblijf in Costa Rica. “Zoals acht jaar geleden twijfelen we nu ook. Blijven we hier of gaan we terug naar Europa? Ons hotel staat te koop. Mocht er een koper komen dan kunnen we op dat moment beslissen wat we gaan doen. Tot die tijd blijven we met plezier ons werk hier doen!”, besluit Henk.
Ze komen nu terug.
http://www.gelderlander.n ... g-in-costa-rica-1.5601574
Terug naar Europa?
En dan blijkt er toch wat sprake van twijfel over het verblijf in Costa Rica. “Zoals acht jaar geleden twijfelen we nu ook. Blijven we hier of gaan we terug naar Europa? Ons hotel staat te koop. Mocht er een koper komen dan kunnen we op dat moment beslissen wat we gaan doen. Tot die tijd blijven we met plezier ons werk hier doen!”, besluit Henk.
Ze komen nu terug.
http://www.gelderlander.n ... g-in-costa-rica-1.5601574
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)