Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ben ook weer thuis!

Yoehoe, WM heeft vlinders en is onzeker...hoort er allemaal bij toch in die 1e fase? Waarom kunnen jullie alleen op zondag afspreken trouwens?

Lekker Vleer, vakantie! en morgen naar Ikea bedden testen he? (of is er al een alternatief plan?

Kreeg vanochtend smsje van ZZP, dat zn batterij leeg was gegaan za.nacht (dus tijdens onze sms-sessie) en dat zn oplader in Amsterdam lag.....mmm plausibele verklaring ware het niet dat hij gi.avond tegen 6en zn telefoon wel aan had omdat ik toen afleveringsrapport kreeg van laatste smsje van za.nacht. Dus onderbuikgevoel is er nog wel.....

Verder heel enthousiast en lief smsje hoor.

Heb klotedag gehad op werk, is echt te druk nu en ik haat het als ik zoveel werk laat liggen, maar was te gaar om over te werken. Op gegeven moment moet ik voor mezelf ook grens trekken natuurlijk. overwerk wordt niet vergoed in geld of tijd. Heb groot hart voor de zaak, maar soms ga ikzelf voor.

Miranda, vanavond ga je toch????
WM klinkt goehoeoeoeoed! Onzekerheid hoort erbij he...

Toch batterij leeg dus Xen? Misschien probeerde 'ie 'm zondag nog ff aan te zetten, soms doen telefoons het toch nog heel ff als je het weer probeert na een tijdje toch?
Ja daar dacht ik ook al aan hoor. Wil ook niet overdrijven hoor en overal het slechte van denken, maar ja zo word je gevormd he na wat slechte ervaringen. Vorige x wilde ik t niet zien en nu let ik er extra op.

Hoe is t met jou, Mozz?
Ja, zit toch in je rugzak he... in mijn rugzak zit ook een dosis wantrouwen helaas... stom is dat he...

Toch positief blijven denken he, erop letten doe je toch wel, nu moet gewoon blijken dat het loos alarm was :-)

En met mij? Ben al een jaar met een project bezig en deze week ronden we een gedeelte ervan af. Aan de ene kant heel spannend, gaat nu de publiciteit in, maar aan de andere kant heb ik het er echt een beetje mee gehad.

Loop beetje op mijn tandvlees en probeer mezelf met van alles op te peppen (veel koffie, pep-muziek, gisteren midden in de nacht nog samen met een paiqer (online) gevierd dat ik het één na laatste onderdeel af had. Hebben er samen een whiskeytje op gedronken. Heb ik toch nog een sociaal leven, soortvan, ghehehe.
Oh Mozz, klinkt goed en spannend allemaal. Kun je een tipje van de sluier (het project dus) oplichten (hhmmm is dat de juiste uitdrukking?) of zit je in de knoei met je herkenbaarheid hier?

Bij gebrek aan beter is het heel leuk om virtueel te toosten, nix mis mee. En je moet de humor er ook van inzien.

Nog veel succes met de laatste loodjes!

Ik laat het ff los, dat achterdochtige gevoel, gelukkkig heb ik het niet naar hem toe geuit (alleen luchtige vraag of hij misschien in slaap gevallen was). Roep altijd tegen iedereen 'go with the flow'en ga me daar mezelf ook maar eens aan houden.
Xenia...wel goed dat je hebt besloten het gevoel een beetje los te laten. Ik snap dat het moeilijk is, maar anders draaf je er zo in door en zoek je achter elk dingetje wat. Als je begrijpt wat ik bedoel! Hebben jullie wel al een date staan nu?

Moz....harde werkster! Even een voor jouw! Jij werkt me ook veel zeg! Wel fijn dat het project nu achter de rug is! Zijn er nog leuke dingen in zicht nu voor je?

Waarom ik alleen op zondag kan afspreken? Nou dat is niet het geval hoor. Maar heb nog een hele drukke agenda. Veel afspraken staan. Mijn agenda is nog niet echt ingesteld op een man in mijn leven. Al ruim 2 jaar vrijgezel, dus zoiets moet groeien....en tsja wij spreken niet gelijk af wanneer we elkaar weer zien. In dat stadium zit ik nog niet na 2 dates..... Ookal fladderen de vlinders er momenteel wel hevig op los!
Xenia idd loslaten maar das erg lastig wanneer je paar sukkels hebt gehad die er mee speelden.. Moeilijk om dan gelijk iemand blindelings te vertrouwen op zijn woord.

WM.. Leuk he die vlinders

Vraag mij af of je vlinders kan hebben als je iemand aan de telefoon hebt gesproken regelmatig en ook elke dag via cam ziet.. Volgens mij is dan een ontmoeting alleen nog maar een noodzakelijk iets maar de rest van iemand ken je al de 1e indruk enzow
Loslaten heeft geholpen, ik heb een date!!!!
quote:Xenia66 schreef op 13 oktober 2008 @ 21:03:

Loslaten heeft geholpen, ik heb een date!!!!

Wowie!!! Wat leuk!

Wanneer? Wat gaan jullie doen? Vertel Vertel Vertel!!
Vleer, ik denk best wel dat je vlinders kunt hebben hoor, alleen zou ik dan bang zijn voor de tegenvaller in real life. Maar die angst dragen we allemaal mee natuurlijk. Lijkt allemaal wel heel goed bij jullie hoor. Wordt het nog Ikea?

ZZP had beichtje op paiq achtergelaten zojuist, was offline toen ik online kwam en was net berichtje aan t typen toen ie weer online was. Hij moest naar vriend, dus was ff kort, maar weer heel gezellig en grappig. Zei nog terloops dat ie baalde van dat ie gi. geen telefoon had, want ging ook nog naar brabant. Hij was aangenaam verrast toen ik zei dat ik voorstel wilde doen "oh god, moet mn agenda pakken en er even bij gaan zitten"en we hebben dus de 24e geprikt. Nog niet waar, hoe en wat, doen we later wel.

WM en Mozz, ook tnx voor het meedenken en zo!
Xenia, wat onwijs leuk om te horen! Dat is dus volgende week vrijdag!! Leuk leuk leuk leuk!!

Ik ben echt blij voor je! Voel je jezelf er ook helemaal goed bij?
Xenia leukkkkkk WHoehoeeeeeeeee

Eh ik ga gewoon naar RM zijn huis en van daar uit zien we wel verder.. Hij is erg zenuwachtig .. erg aandoenlijk ..

Het is volgens mij niet zon super mega stoere man, meer een lief aardig zacht ventje.. Maar tot nu toe vind ik dat lief en schattig..
quote:Vleermuis28 schreef op 13 oktober 2008 @ 21:24:

Xenia leukkkkkk WHoehoeeeeeeeee

Eh ik ga gewoon naar RM zijn huis en van daar uit zien we wel verder.. Hij is erg zenuwachtig .. erg aandoenlijk ..

Het is volgens mij niet zon super mega stoere man, meer een lief aardig zacht ventje.. Maar tot nu toe vind ik dat lief en schattig..Opposites attracts!
Ja, voel me er heel goed bij WM. Hij was ook weer zo lief en geinteresseerd dat ik t dan zo stom vind dat ik slecht over m dacht..

Weet alleen nog steeds niet wat hij nu precies zoekt..maar heb nog bijna 2 weken om daar voorzichtig achter te komen.

Hij zei dat ie gisteren hele dag aan het nagenieten was van onze virutele zaterdagavond romance, dat gaf de doorslag om nu datum te prikken.
Nou goed zo Xenia!! Leuk. Ik ben nu al benieuwd..moet alleen nog flink lang wachten!

Vleer ookal zo leuk! Lief dat hij nu al erg zenuwachtig is!

WM wordt met de minuut onzekerder. Tsja de 2 dates waren geweldig. Zo'n goed gevoel. Hij ook helemaal lief.....

Maar dan nu...tsja het liefste zou ik een hele liefdesverklaring willen, dat ik weet dat hij net zoveel vlinders heeft als ik. Alleen zelf durf ik dat ook niet bij hem te doen..bang dat ik hem afschrik. Tsja weet niet zo goed hoe ik mijn gevoel moet beschrijven..... ZUCHT.....
Oh WM...

Dit is zon lastige fase...weet ook niet zo goed wat ik daarop moet zeggen. Denk niet dat je teveel verwachtingen moet hebben na 2 dates, is wel erg vroeg. Maar ja, als je voelt dat t goed zit, kun je es voorzichtig een balletje opgooien hoe hij jullie nu ziet...
Ja de volgende date komt er wel aan....zal alleen ook denk weer de zondag worden ofzo....Zucht.... zal ik het dan gewoon vragen?
komt ie dan weer bij jou thuis?
Ik denk het wel...miss wel een keer bij hem. Weet nog niet precies wat we gaan doen. Maar samen slapen dat zeker

(Ik heb volgende week namelijk een week vakantie en kunnen we eens uitslapen)
tja, sorry dat ik het vraag hoor, maar ben je niet bang dat dit een sexrelatie wordt?...Waarom gaan jullie niet gezellig uit of zo? praat vaak ook makkelijker dan thuis....
Nou op zich niet....naar mijn idee praten wij veel en hebben veel contact. Alleen vinden we het samen slapen gewoon al erg fijn.

Maar misschien gaan we ook wel wat doen hoor. Het staat nog niet vast.....
Hoop niet dat ik je beledigd heb, WM, dat is echt niet de bedoeling...Maar - in mijn visie - moet het in een beginfase wat 'losser' zijn dan bij elkaar thuis afspreken en dan bij voorbaat al weten dat er samen geslapen gaat worden. Maar nogmaals, dit is mijn mening. Ik baseer deze ook maar op wat jij hier schrijft natuurlijk.
Nee je hebt mij niet beledigd, kwam alleen wel een beetje hard aan!

Ik snap wel wat je bedoeld. Het voelt voor mij alleen wel heel fijn samen zo. Hij is dan ook echt lief. Maar goed hij heeft mij al eens beloofd dat we naar de Japanner zouden gaan. Ik zal dat wel eens opgooien....

Maar wel of niet volgende keer vragen hoe hij ons ziet....
Oooow, wat leuk Xenia! Nog wel even geduld hebben dus, maar wel leuk, zo'n vooruitzicht!

En ik zie zeker de humor in van glaasjes whiskey drinken met een paiqer aan de andere kant van het scherm. Echt zo'n lol gehad!

WM, ben het wel een beetje eens met Xenia, tenminste, dat je er een beetje voor moet waken dat hij er hetzelfde over denkt als jij, en dus niet alleen voor de sex komt, al kan ik me ook weer heel goed voorstellen dat jullie gewoon niet van elkaar af kunnen blijven... Weet niet of je het al zou moeten vragen, klinkt nog wel een beetje vroeg eigenlijk.

Vleer, ben jij ook zenuwachtig voor morgen? Net als hij?

Haha, wel schattig dat 'ie dat blijkbaar ook zo laat merken
Sorry, WM, ik ben nogal direct..

wel vragen...maar op beetje luchtige manier (en op juiste moment uiteraard).

Ik ga nog even lezen en dan slapen

Truste WM (want volgens mij zijn wij de enigen nog hier)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven