HSG???
zondag 12 oktober 2008 om 13:35
Ik heb iets van 2 a 3 jaar geleden een hsg gehad omdat ik maar niet zwanger raakte. Van te voren moest ik een zetpil nemen tegen de pijn. Ik had geen verklevingen, alles was goed, maar ik moet je helaas vertellen dat t bij mij toch wel erg veel pijn heeft gedaan. Maar het goede nieuws;
5 maanden later zwanger! Werd helaas wel een miskraam, maar toen weer 4 maanden later zwanger en nu dus een kind!
Heel veel succes
5 maanden later zwanger! Werd helaas wel een miskraam, maar toen weer 4 maanden later zwanger en nu dus een kind!
Heel veel succes
maandag 13 oktober 2008 om 21:59
Hoi Krossie.
Ik krijg de 22ste Okt een uitleg en dan ligt het aan de cyclus,ik verwacht de eerste week van november.
Heb verder nog geen 'heftige'onderzoeken gehad.Eindelijk gaan er nu wat uitgebreidere onderzoeken plaats nemen.
Als hier niets uit komt wordt het een kijkoperatie,volgens mij is dat ook iets in deze richting?!
Ik ben benieuwd hoe jij jouw HSG ervaart,en wat er nog gaat komen.
Hou je me op de hoogte?
Liefs
Ik krijg de 22ste Okt een uitleg en dan ligt het aan de cyclus,ik verwacht de eerste week van november.
Heb verder nog geen 'heftige'onderzoeken gehad.Eindelijk gaan er nu wat uitgebreidere onderzoeken plaats nemen.
Als hier niets uit komt wordt het een kijkoperatie,volgens mij is dat ook iets in deze richting?!
Ik ben benieuwd hoe jij jouw HSG ervaart,en wat er nog gaat komen.
Hou je me op de hoogte?
Liefs