Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 december 2015 om 21:01
quote:BridgetteDubois schreef op 21 december 2015 @ 20:56:
Mwah Kia denk t eigenlijk niet... je mag me ook laten liggen hoor, als ik toch al dood ben maakt t me niks meer uit
Pb terug Hmm gaat ook weer zo stinken en al die vliegen .
Mwah Kia denk t eigenlijk niet... je mag me ook laten liggen hoor, als ik toch al dood ben maakt t me niks meer uit
Pb terug Hmm gaat ook weer zo stinken en al die vliegen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 21 december 2015 om 21:03
Er zijn hier topic om stoom af te blazen over je kinderen en over je pubers maar kun je ook ergens stoom afblazen over je ouders?
Grrr, ik zit in november twee uur te knopen aan mijn moeders parelketting. Was weer als nieuw. Helaas na twee keer dragen ziet mijn moeder tussen twee parels een pluisje, en in plaats van advies vragen aan een expert, gaat ze zelf met een nagelschaartje in de weer. Eén keer raden hoe dat afliep.
Grrr, ik zit in november twee uur te knopen aan mijn moeders parelketting. Was weer als nieuw. Helaas na twee keer dragen ziet mijn moeder tussen twee parels een pluisje, en in plaats van advies vragen aan een expert, gaat ze zelf met een nagelschaartje in de weer. Eén keer raden hoe dat afliep.
maandag 21 december 2015 om 21:53
quote:fietsie schreef op 21 december 2015 @ 21:03:
Er zijn hier topic om stoom af te blazen over je kinderen en over je pubers maar kun je ook ergens stoom afblazen over je ouders?
Grrr, ik zit in november twee uur te knopen aan mijn moeders parelketting. Was weer als nieuw. Helaas na twee keer dragen ziet mijn moeder tussen twee parels een pluisje, en in plaats van advies vragen aan een expert, gaat ze zelf met een nagelschaartje in de weer. Eén keer raden hoe dat afliep.Sorry, maar ik moet hier heel hard mee lachen.
Grrr, ik zit in november twee uur te knopen aan mijn moeders parelketting. Was weer als nieuw. Helaas na twee keer dragen ziet mijn moeder tussen twee parels een pluisje, en in plaats van advies vragen aan een expert, gaat ze zelf met een nagelschaartje in de weer. Eén keer raden hoe dat afliep.Sorry, maar ik moet hier heel hard mee lachen.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 21 december 2015 om 21:54
maandag 21 december 2015 om 22:00
quote:fietsie schreef op 21 december 2015 @ 21:03:
Sorry. Opknopen zou je ze, die ouders .
Sorry. Opknopen zou je ze, die ouders .
maandag 21 december 2015 om 22:17
quote:hatsetats schreef op 21 december 2015 @ 21:53:
Wat loopt er toch een achterlijk, dom, hoerig idioot volk rond op de wereld zeg.Wow.... waarop doel je?
Wat loopt er toch een achterlijk, dom, hoerig idioot volk rond op de wereld zeg.Wow.... waarop doel je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 21 december 2015 om 22:25
Ik ben even niet meer verliefd op mijn verkering geloof ik. (wel hoor, gewoon even lekker zaniken)
Want we zijn allemaal ziek hier in huis maar hij het ergst natuurlijk.
En dat mag maar daarbij wil hij álles delen wat hij voelt.
Álles.
Erg fijn, zo'n man die enorm in contact staat met zijn gevoel en zo maar wanneer die gevoelens vooral de huidige, verwarrende werking van zijn spijsvertering, de overmatige slijmproductie, kriebelhoest en jeukoren betreffen, mag hij zijn gevoelens wat mij betreft voor zich houden.
Het zuchten, kreunen, niezen, snuiten, met veel lawaai en moeite opstaan om naar de wc te gaan (aangekondigd wat hij daar gaat doen ook), ik ben er klaar mee.
Ik ben even uit de wind gaan zitten, boven, in bed en nu dreigt hij net, via whatsapp (jawel) dat hij er gezellig bij komt liggen!
Dan kan ik zijn rug insmeren met vicks!
Het is dat het zo'n verdomd lekker stuk gescheurd goed is, die man. Mag hij heel blij mee zijn, anders had ik hem naar zijn eigen huis gestuurd.
Ik kom helemaal niet aan mijn eigen ziekigheid toe op deze manier.
Want we zijn allemaal ziek hier in huis maar hij het ergst natuurlijk.
En dat mag maar daarbij wil hij álles delen wat hij voelt.
Álles.
Erg fijn, zo'n man die enorm in contact staat met zijn gevoel en zo maar wanneer die gevoelens vooral de huidige, verwarrende werking van zijn spijsvertering, de overmatige slijmproductie, kriebelhoest en jeukoren betreffen, mag hij zijn gevoelens wat mij betreft voor zich houden.
Het zuchten, kreunen, niezen, snuiten, met veel lawaai en moeite opstaan om naar de wc te gaan (aangekondigd wat hij daar gaat doen ook), ik ben er klaar mee.
Ik ben even uit de wind gaan zitten, boven, in bed en nu dreigt hij net, via whatsapp (jawel) dat hij er gezellig bij komt liggen!
Dan kan ik zijn rug insmeren met vicks!
Het is dat het zo'n verdomd lekker stuk gescheurd goed is, die man. Mag hij heel blij mee zijn, anders had ik hem naar zijn eigen huis gestuurd.
Ik kom helemaal niet aan mijn eigen ziekigheid toe op deze manier.
maandag 21 december 2015 om 22:29
maandag 21 december 2015 om 22:34
quote:Eleonora-1 schreef op 21 december 2015 @ 22:25:
Sorry hoor, zit ik alweer te lachen om iets wat helemaal niet leuk is. Maar jullie zijn zo grappig, verdorie .
Ik zou hem gewoon verleiden trouwens, als ik jou was. Best sexy hoor, zo'n lekkere koortsige warme man, en ze zijn zo lekker kneedbaar als ze ziekig zijn. Bijkomend voordeel is dat ie dan andere lichamelijke sensaties heeft om zich mee bezig te houden. Tis maar een tip hoor .
Sorry hoor, zit ik alweer te lachen om iets wat helemaal niet leuk is. Maar jullie zijn zo grappig, verdorie .
Ik zou hem gewoon verleiden trouwens, als ik jou was. Best sexy hoor, zo'n lekkere koortsige warme man, en ze zijn zo lekker kneedbaar als ze ziekig zijn. Bijkomend voordeel is dat ie dan andere lichamelijke sensaties heeft om zich mee bezig te houden. Tis maar een tip hoor .
maandag 21 december 2015 om 22:36