Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic

Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Het was niet echt een irritatie (tenminste niet voor mij wel voor een andere persoon in de ah net) maar er was een echtpaar voor de koeling nogal luidruchtig aan het kerststressen over welke roomkaas er gekocht moest worden. Kruidenkaas en roomkaas met ananas was niet de bedoeling volgens de man maar de vrouw was nogal in paniek over welke dan. "" help me dan Kees, want ik zie het echt niet"" riep ze uit.

Ik moest een pakje monchou hebben dus stond voor dezelfde kast ,maakt dus al 3 mensen en de 4e persoon die roomkaas nodig had kreeg ook ineens kerststress want die kon er niet bij en het vak was aardig leeg.

Het echtpaar kwam ik later voor een ander schap weer tegen, weer discussie over wat het nou moest zijn.

Its the season to be jolly
Ik denk dat er heel wat mensen zijn die op 2 januari onze lieve heer op hun blote knietjes danken omdat die dagen weer voorbij zijn.
verba volant, scripta manent.
quote:-Courage- schreef op 23 december 2015 @ 20:36:

Ik was gister in zo'n Albert Heijn. Sorry mensen - ik denk dat ik er flink wat geïrriteerd heb, maar kon zelf ook geen kant uit. Met minder mobiel iemand op pad, inclusief hulphond, in een stads-Albert Heijn die veeeel te krap is voor zijn ambities. En dan ook nog druk, druk, druk. Ik kende deze AH niet, anders had ik wel beter geweten en was ik of alleen naar binnen gegaan of helemaal niet. Ik heb 3 (!) keer met de aanhang naar rechts moeten schuifelen om ruimte te maken bij de diepvriesvitrine. Om vervolgens weer terug te schuifelen, want aanhang kon niet beslissen over welk soort ijs.

En telkens weer met je rug tegen een pilaar uitkomen, gepletterd tussen vitrinedeur en pilaar. Nooit meer.

Een soort road rage maar dan anders... Volgens mij ben ik jou tegengekomen :-).
Winter is coming...
quote:MarianneDavids schreef op 23 december 2015 @ 20:53:

Ik denk dat er heel wat mensen zijn die op 2 januari onze lieve heer op hun blote knietjes danken omdat die dagen weer voorbij zijn.Dan begint het gevecht in de sportschool. Wie mag er als eerst op de home trainer en overvolle klassen
quote:winterqueen schreef op 23 december 2015 @ 20:57:

[...]

Volgens mij ben ik jou tegengekomen :-).Dat kan iedereen wel zeggen.
Ik ben moed aan het verzamelen, ik ga over een half uur naar de AH XL, moet nog wat vers waar hebben. Hoop dat ik er heelhuids vandaan kom
Om 7 uur is het vast nog lekker rustig.

Ik kom er net achter dat mijn AH op eerste kerstdag open is. Wat heerlijk.
.
1) Vergaderbejaarden, die het nodig vinden met hun winkelwagentjes paden te blokkeren

2) Botsautokinderen, die als een bezetene door de winkel racen met die mini wagentjes en overal incluus mensen tegenaan beuken

3) De nepzwervers voor de deur, die eerst op hun nieuwste iphone / ipad lopen te rommelen, en dan om geld zeuren
“I would like to see anyone, prophet, king or God, convince a thousand cats to do the same thing at the same time.”
Ik mag straks fijn naar twee supermarkten en de slagerij, ga gelijk om openingstijd al, maar ben bang dat ik me vreselijk ga ergeren straks.
Ik stond bij een schap met potten met groenten. En toen: PETS. "Die is kapot," hoorde ik iemand zeggen. Een pot met groente is naast een vrij kleine vrouw op de grond gevallen. Ik ben veel langer dan zij, dus zij had mij misschien kunnen vragen: "Zou u voor mij die pot willen pakken?" Ik was niet echt geërgerd. Ze bleef daar staan; volgens mij wist ze met de situatie niet goed raad. Ik vroeg aan winkelpersoneel of het een kapot gevallen pot wilde opruimen. Dat duurde vrij lang.
World of Warcraft: Legion
quote:Gatti schreef op 29 oktober 2015 @ 20:42:

Ik heb maar één ergenis in de supermarkt. En wel bij de zelfscanner van de A.H.

Dan sta ik daar mijn boodschappen te scannen inclusief een fles alcohol. En zodra ik die fles alcohol scan gaat 't lampje bovenaan mijn scanmachine te branden om aan te geven dat een leeftijdscontrole vereist is.

Ik kijk dan naar 't meisje achter de balie bij 't zelfscanplein en met een geamuseerde blik zie ik haar 't knopje indrukken waardoor mijn leeftijdscontrole lampje uitgaat.

En dan 't besef, ik ben te oud. Te oud voor twijfel bij de leeftijdscontrole. Heel herkenbaar. Zelfs als ik met mijn rug naar ze toe sta komt er nooit iemand checken of ik niet te jong ben! Kan ik zo van balen
quote:hans66 schreef op 24 december 2015 @ 07:07:

Ik stond bij een schap met potten met groenten. En toen: PETS. "Die is kapot," hoorde ik iemand zeggen. Een pot met groente is naast een vrij kleine vrouw op de grond gevallen. Ik ben veel langer dan zij, dus zij had mij misschien kunnen vragen: "Zou u voor mij die pot willen pakken?" Ik was niet echt geërgerd. Ze bleef daar staan; volgens mij wist ze met de situatie niet goed raad. Ik vroeg aan winkelpersoneel of het een kapot gevallen pot wilde opruimen. Dat duurde vrij lang.

Ik ben ook vrij klein, en ik vraag het wel aan lange klanten of personeel dat er loopt.

Maar kan me best voorstellen dat je dat eens niet wil en gewoon je boodschappen wil pakken.

Maar voordat ik iets pak, begint er bij mij een doemscenario te draaien dat er ook meer kunnen vallen, en dan vraag ik het weer aan een ander
Gisteren bij de lidl stond er ook een echtpaar het pad te blokkeren, ik vroeg 2 keer of ik er langs mocht maar meneer keek me alleen maar geirriteerd aan. Ok, dan ga ik er zo wel langs, als je dan blijkbaar kickt op pijn.. wat jij wilt. Ging die eikel zich nog eens extra breed maken ook, waardoor hij zijn vrouw in het schap drukte en er wat flessen wijn kapot vielen. Mevrouw krabbelde snel uit het schap en ze liepen gewoon verder alsof hun neus bloedde kun je net denken, asosiale mensen. Dus ik heb het personeel maar op de hoogte gesteld.. sommige mensen
quote:OldWood schreef op 24 december 2015 @ 07:04:

Ik mag straks fijn naar twee supermarkten en de slagerij, ga gelijk om openingstijd al, maar ben bang dat ik me vreselijk ga ergeren straks.Wel zo leuk voor ons hier.
Oh ik moet ook vandaag boodschappen doen... Dat gaat echt drama worden ben ik bang Maar snel in de ochtend gaan en hopen dat het mee valt!
quote:Kraaienpootje schreef op 24 december 2015 @ 08:50:

Oh ik moet ook vandaag boodschappen doen... Dat gaat echt drama worden ben ik bang Maar snel in de ochtend gaan en hopen dat het mee valt!Ben bang dat je al te laat bent.
.
Ik hoef niet meer maar zou bijna bij de koffieautomaat gaan zitten kijken hoe erg het is vandaag
quote:buppps schreef op 24 december 2015 @ 07:24:

[...]

Heel herkenbaar. Zelfs als ik met mijn rug naar ze toe sta komt er nooit iemand checken of ik niet te jong ben! Kan ik zo van balen Haha ik werd laatst voor het eerst wel gecontroleerd! Ik voelde me stiekem toch best vereerd (ben de controle leeftijd dus ook al ver gepasseerd )
quote:impala schreef op 24 december 2015 @ 08:51:

[...]

Ben bang dat je al te laat bent.Oh kak... En ik zit nog aan het ontbijt....
quote:dolfje schreef op 24 december 2015 @ 08:52:

Ik hoef niet meer maar zou bijna bij de koffieautomaat gaan zitten kijken hoe erg het is vandaag

Ik zou gaan.

Heerlijk toch? Zelf niets nodig hebben, en dan kijken hoe anderen zich op lopen te winden om in feite niets.

De ultieme vorm van ramptoerisme en leedvermaak.
Vanmorgen, na het wegbrengen van kind naar kdv, heb ik me ook naar de supermarkt begeven.

Moest nog wat hebben, helaas.

Druk! Echt om 10 over 8 al verhitte mensen die aan het ruziën waren op de parkeerplaats en binnen vooral veel mannen met lijstje!

Kleine ergernis; 2 mensen die het fijn vonden om bij te kletsen. In een smal pad, vlak voor de koeling.
quote:Lotte35 schreef op 24 december 2015 @ 08:49:

[...]

Wel zo leuk voor ons hier.

Het was vreselijk.

Bij de Lidl viel het nog reuze mee, bij de slager stonden we buiten op de stoep in een rij te wachten tot je aan de beurt bent.

En daarna bij de emte moest na 8 uur nog een vracht gelost worden waardoor sommige schappen nog leeg waren. Juist de dingen die ik moest hebben.

Gehakt bij de slager vergeten, dus maar bij de supermarkt halen. Hadden ze nog niet.

'Maar over 20 minuten wel hoor, als u nog even uw boodschappen haalt, dan is het klaar'

De rest van de boodschappen gehaald, zowat een halfuur verder, nog steeds leeg.

Aan een ander gevraagd, 'over ongeveer een kwartiertje ligt het er weer mevrouw'

'Dat is knap dat zei je collega ruim 20 minuten geleden ook al'

3 minuten later had ik het. En echt hé, die andere klanten die er lopen zijn me daar een partij aan het zuchten en in de weg aan het lopen, ben 2 keer op een kar voor me geknald die niet uitkeek.

En nee ik wijk niet uit, voor je kijken heb ik vroeger geleerd.

En nu moet ik straks nog een keer voor de spullen die ze niet hadden.

Heb ik het nodig? Nee, maar ik wil het wel in huis hebben voor als ik er zin in heb.
quote:Lotte35 schreef op 24 december 2015 @ 09:01:

[...]

Ik zou gaan.

Heerlijk toch? Zelf niets nodig hebben, en dan kijken hoe anderen zich op lopen te winden om in feite niets.

De ultieme vorm van ramptoerisme en leedvermaak.Ik ben al over de parkeerplaats van de aldi en lidl geweest. Om 9 uur al geen plekje te vinden! Heerlijk, ik heb alles al in huis. Gisterenochtend om 10 uur was ik al klaar met de boodschappen.
quote:dolfje schreef op 24 december 2015 @ 08:52:

Ik hoef niet meer maar zou bijna bij de koffieautomaat gaan zitten kijken hoe erg het is vandaag Ik ga mee!!
668, the neighbour of the Beast
Net bericht van mijn moeder dat ze onderweg is naar winkel 4 voor garnalen.

Ik moest hardop lachen

Ik hoef duidelijk niet meer.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven