Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic

Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik kom er net achter dat ik voor 1 boodschapje naar de supermarkt moet. Dacht alles in huis te hebben
quote:Marels schreef op 24 december 2015 @ 09:23:

[...]Ik ga mee!!Groepsuitje van maken!!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:plous schreef op 24 december 2015 @ 09:26:

Ik kom er net achter dat ik voor 1 boodschapje naar de supermarkt moet. Dacht alles in huis te hebben

En die is van levensbelang?

Kun je echt niet uitstellen?
668, the neighbour of the Beast
quote:Kraaienpootje schreef op 24 december 2015 @ 08:52:

[...]

Haha ik werd laatst voor het eerst wel gecontroleerd! Ik voelde me stiekem toch best vereerd (ben de controle leeftijd dus ook al ver gepasseerd )ik laatst ook, we gingen op het laatste moment naar en festival dus ik stond daar met een paar sixpacks bier midden op de dag. De cassiere was een wat oudere vrouw. Toen ze mijn id zag werd ze helemaal rood en stamelde: "oh, dit is erg". Zegt de man achter mij (ouder dan 40): "moet u mijn id ook?"
Ja gezellig! Gaan we daar zitten kijken!
Ik ben weer terug. Ik stond om 7:00 in de winkel. Het was heerlijk, nog bijna niemand in de winkel en heel veel personeel. Om 7:50 was ik er weer uit en toen begon het vol te lopen.

Ben nu lekker klaar en zo brunchen.
quote:Marels schreef op 24 december 2015 @ 09:29:

[...]En die is van levensbelang?

Kun je echt niet uitstellen?Het is voor KERST. Natuurlijk is het van levensbelang.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Zag onderweg trouwens de rijen al buiten staanbij andere winkels...
Goedemorgen mede-ergeraars,

Vanmorgen vroeg het mannetje naar zijn werk gebracht en daarna (om half 8!!) naar de appie.

Meiden, wat een genot! Ik was letterlijk de eerste in de parkeergarage. Ik was nog bezig mijn auto af te sluiten toen er een andere auto aan kwam rijden. Mewrouw draait het raampje open en zegt:' Hè, ik had zo gehoopt dat ik de eerste was!' Het was vast iemand van hier?

Nou waren we niet de eerste in de winkel, voor 8 uur 's ochtends was het druk, maar voor de dag voor kerst lekker rustig. Het was vooral druk bij de verswaren.

Bij de zelfscan was ik de enige. De meisje daar benutte de tijd om een collega in te werken en toen vergaten ze helemaal op de leeftijdscontroleknop te drukken! Helaas wilden ze niet mijn id zien, ook al bood ik het aan .

Toen ik weer bij mijn auto was (op nog steeds een vrij leeg parkeerterrein) kwam de mevrouw van vanochtend ook weer aan.

We wensten elkaar een fijne kerst en gingen relaxed naar huis toe. OP de weg naar huis kwam me toch een monsterstoet auto's aan richting winkelcentrum, horror .

Voor iedereen die nog moet:

quote:Marels schreef op 24 december 2015 @ 09:29:

[...]

En die is van levensbelang?

Kun je echt niet uitstellen?Zonder wc-papier wordt tot maandag toch vrij lastig
quote:plous schreef op 24 december 2015 @ 09:37:

[...]Zonder wc-papier wordt tot maandag toch vrij lastig Kranten hergebruiken of is dat te vrekkig.
Haha, nou ja, ik ga zo maar die kant op. Zen blijven dus en hopen dat ik de dingen die ik echt nodig heb kan halen

[...]

Zonder wc-papier wordt tot maandag toch vrij lastig Ga naar de Action, daar is het vast lekker rustig
Ik heb alle boodschappen al besteld en mijn vriend gaat ze vanmiddag ophalen. Heel relaxt.
Ik heb nog wat kleine dingen nodig, die haal ik tegen sluitingstijd. Dan zal de meute wel weg zijn.
.
quote:Marels schreef op 24 december 2015 @ 09:39:

[...]

Ga naar de Action, daar is het vast lekker rustig Of bij de benzinepomp. Die heeft ook wc papier.
.
quote:impala schreef op 24 december 2015 @ 09:41:

[...]

Of bij de benzinepomp. Die heeft ook wc papier.

Dat zou ik doen denk ik ja.

Mijn man komt net melden dat is eigenlijk nog naar de Aldi wil vandaag.

De arme naïeve stumper.

Hij gaat maar zonder mij dan
Jaaa goede ideeën!
quote:Marels schreef op 24 december 2015 @ 09:43:

[...]

De arme naïeve stumper.

.

[...]

Zonder wc-papier wordt tot maandag toch vrij lastig Je hebt vast nog wel ergens een oud telefoon- of postcodeboek.
verba volant, scripta manent.
quote:OldWood schreef op 24 december 2015 @ 09:09:

Het was vreselijk. Ik zie het aan de blik in je ogen
quote:OldWood schreef op 24 december 2015 @ 09:09:

[...]Het was vreselijk.

[...]

De arme naïeve stumper.

Hij gaat maar zonder mij dan

nee joh, meegaan en dan met een smoes buiten blijven wachten. Parkeerplaatsperikelen zijn ook geweldig vandaag.

tip: zorg voor een volle batterij van je telefoon zodat je wat leuke filmpjes kan schieten.
quote:impala schreef op 24 december 2015 @ 09:40:

Ik heb nog wat kleine dingen nodig, die haal ik tegen sluitingstijd. Dan zal de meute wel weg zijn.Net als de kleine dingen die je nodig hebt

De arme naïeve stumper.

Heerlijk topic toch, dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven