Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Sterkte SFO, met de situatie! Wel fijn dat je broer ook komt lijkt me.
SFO...jeetje zeg...sterkte...... niet leuk zulke telefoontjes.....
Een goedenmorgen,

Ik hou een update bij op mijn blog en zal de komende dagen ook daarop posten.

Moet nu na het hospital.
Hee ik ben er weer eens, tijdje niet hier geweest dus beetje gemist wat er speelde... Zag wel berichtje van SFO net, ik hoop dat alles inmiddels wat beter is. Heel veel sterkte!

Met de anderen wel alles goed? Het weer hier in NL is nogal herfstig en verder dus ongelooflijk deprimerend. Alhoewel, de geur die buiten hangt is dan wel weer heerlijk; regen, wind, open haardjes... Nostalgie
Jeetje SFO net je blogje gelezen.... wat een onelovelijke Kut situatie.....

zelf 2.5 jaar geleden "het" telefoontje uit nederland gehad... ik kwam alleen helaas niet optijd aan....

Op zulke momenten heb ik wel; heer erg over mijn vertrek bij mijn familie vandaan na gedacht........

voor de rest gaat het hier lekker zijn gangetje ... lekker druk...scheelt wel gaat de dag ook lekker sneller

en kodak heb jij je huis al versiert met halloween stuff? ik wel hoor (er kan nog meeer bij er kan nog meer bij) moet me echt inhouden in de winkels word er helem,aal koop geil van hahahaha... man lief is daar nooit zo blij mee...

heb net een hekse ketel met fog aan geschaft bij target..... efffe foto zoeken

SFO nogmaals heel veel sterkte. En ik vind het dapper dat je ook zo goed kan opschrijven hoe het dag bij dag vergaat met jullie. Wij denken aan jullie allen.

En inderdaad Dutch zet je dat weleens aan het denken van als...

Nee ik heb nog niks in mijn tuin gedaan .Ik heb wel alles al klaar staan in de garage zodat ik alles buiten kan neer zetten. Ik moet nog wat kleine dingetjes hebben en dan gaat het volgende week naar buiten. (van het weekend) Mijn handen jeuken want als ik in de auto stap en zie die dingen in de garage liggen dan wil ik het buiten neer hangen en zetten. maar ik moet geduld hebben. He gadver ben ook net een klein kind in die dingen.. Blij met een dagje halloween hahahah.
Damn nou had ik vanmorgen wat geschreven maar zie het niet.

Alles is goed hier, nu alleen nog even de f8cking verzekering afwachten.
SFO we lezen je blogjes je hoor...... wat een gedoe moet die KUT verzekering zeg......we denken aan je!
Toch even een kleine update via de topic, onze vrienden in de NL hebben onzettend hun best gedaan met het bezwaarschrift en we zijn in ons gelijk gesteld.

Dit betekend de blog senario's van de baan zijn en de man naar Miami kan.
Goed nieuws in deze donkere periode uit jullie leven SFO.
SFO, ik had het net gelezen..dat is goed nieuws..veel succes en gezond in miami..

Wat een toestanden met de banken overal, wat zijn volgens jullie nu echt goede banken in Amerika. Wat ik lees Wellsfargo..

Kodak, ben je alvast met je halloween spullen begonnen??
SFO, hopelijk zijn jullie gauw in Maimi.......
SFO net wat Dutchie zegt hopen wij ook dat hij snel in Miami mag zijn.

Bloem ik heb alles uitgestalt staan in de garage. (ach mijn arme car moest buiten staan) Zodat ik alles even netjes op een rij kan zetten. het waait vandaag erg hard hier dus vandaag kan ik nog niet beginnen. Ik weet ik heb gezegt dat ik na het weekend begin.Maar mijn handjes jeuken. vandaag ben ik vrij en ga ik even hier naar the outlet daar is een grote halloween store gekomen dus daar ga ik een kijkje nemen.

Fijne dag allemaal.

SFO we denken aan jullie
Dank jullie, we hopen vandaag te horen wat de alarm centrale nu van plan is. De dokter heeft zijn recommodation gestuurd.

We wachten dan maar ook gewoon rustig af, mocht ie morgen weg vliegen dan gaan we toch nog even door het land reizen want we zijn hier nu toch eenmaal.
SFO, rottige situaties hoor.. Hopelijk kan het verkennen van de buurt een beetje voor afleiding zorgen..
Dani daar hebben nu helemaal geen zin in maar daar komt ook nog bij dat wij de omgeving al zo goed kennen.

We zijn gisterenavond wel uit wezen eten dat is even voldoende.

Wij zitten nog steeds te wachten op het groene ligt van zorgverzekeraar Menzis. Alles is door de alarm centrale geregeld, het hospital en het vliegtuig. Maar Menzis schijnt op een vrijdag geen go te willen geven maar liever de patient dood laten gaan. (sorry f*cking frustratie)

Een ding is zeker het zal mijn zorgverzekeraar nooit worden na de ervaring van deze week.
Echt balen voo rje SFO, als er iets is waty we voor jullie kunnen doen laat je het dan effe weten straks als je in Miami bent kan de post er met priority binnen 2 dagen zijn .. ik hioop zo dat jullie positief nieuws krijgen! en heeeel gauw! dikke knuffel!

Kodak hou je van knutselen?

deze ga ik van het weekend maken

http://www.stolloween.com/?page_id=32

Was ik vandaag naar wat info toch wat postiever geworden, echter niet voor lang. Nu heeft AXA in de Chicago er een grote puinhoop van, zitten wij letterlijk met de dokter op het vliegtuig te wachten. Komt dat kreng niet opdagen.

Er is echt sprake van Murphy's Law.

Duimen voor morgen voreg, doei.
Jeetje SFO hoe houd je je hoofd koel .Ik zou al ontploft zijn. (ja heb voor zulke dingen erg weinig geduld)

Tony verdient dit geleur niet.

Sterkte.

Dutch ik houd ontzettend van knutselen en heb de pagina ook meteen opgeslagen. dank je wel.

Ik ben gisteren ook maar eens begonnen met langzaam mijn spulletjes naar buiten te zetten. Alleen mijn grafstenen nog niet omdat het enorm waaide dus die moeten nog even binnen blijven. Maar het begin is gemaakt.

Bloem hoe is het met jou?

Dinsdag krijg ik wat nederlandse gasten tot donderdag over de vloer dus zit weer goed in de nederlandse taal.(heb ik wel nodig zeggen ze) Wilde me al aanmelden bij rossetta stone languages Hahaha.

Fijne zaterdag allemaal
Kodak de beste man is rond 12.00uur met zijn private jet naar de Miami gevlogen.

Ik heb net een emailtje gekregen dat alles goed gaat daar dus nu is het even afwachten.

Heb met sfo-vrouw vandaag even 3 uurtjes aan de beach gezeten met een lekker drankje.
SFO eindelijk goed nieuws fijn dat hij in Miami is..... hopelijk kom je gauw met nog meer positief nieuws!!!!

Dikke hug en Hollandes kus!
Ik ben inderdaad thuis en ik kan zeggen; Verdamme wat is het hier fris in de Bay Area. Een weekje Belize doe ik graag over maar niet op deze manier.

Weet inmiddels wat de oorzaak van de ziekenhuis opname is, echter ik heb zo weinig nachtrust gehad dat ik vanavond een update maak.

Allemaal een fijne dag
Goedenmorgen allemaal. een griepje hier onder de leden.dus dat is minder.Al met al ben ik toch maar begonnen met mijn halloween decoratiion. Maar nog niet alles af omdat het erg hard waait. Dus hopenlijk krijgen we het eind deze week af. hier vast een klein voorproefje.

hahahaha gaaf kodak

dit is mijn halloween experiment voor mijn costume!
Zo jullie zijn druk in de knutsel stemming, sla dit jaar nog maar een jaartje over. Zit namelijk deze keer in de NL's

Bloem hoe is het eigenlijk met jouw, het is weer paar dagen erg stil.

Goed nieuws vanuit Miami, die ouwe man is van de beademing af en had hem vanmiddag aan de lijn. Ik zei; He ouwe hoe ist ie. En ik kreeg meteen GVD terug van hem. Dus als die man dat zo direct uit zijn strotje kan gooien dan komt het wel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven