Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Spannend!

Ik zag gister een fragment van het Allerhande callcenter. Iemand had een rollade gekocht maar wist niet wat voor vlees het was. Foto erbij..

Was jij dat ?

En wat is een sneeuwpop-aardappeltjes?
.
Heb je de reis een beetje overleefd Moi?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:impala schreef op 25 december 2015 @ 18:36:

Spannend!

Ik zag gister een fragment van het Allerhande callcenter. Iemand had een rollade gekocht maar wist niet wat voor vlees het was. Foto erbij..

Was jij dat ?

En wat is een sneeuwpop-aardappeltjes?

Een rollade herken ik wel

Aardappelschijfjes maar dan in sneeuwpopvorm.
quote:Nouschi schreef op 25 december 2015 @ 18:38:

Heb je de reis een beetje overleefd Moi?Ja Uiteindelijk valt het altijd weer mee als ik eenmaal thuis ben. En vandaag een leuk gesprek gehad met zoon over leven vanuit waarden die je belangrijk vindt.
Hier kijkt iedereen de kerstspecial van dr. Who, op de BBC, vaste prik.
We eten dus standaard eerste kerstdag bij de tv, ook gezellig.
Mijn vader heeft 3 liter erwtensoep voor me gemaakt en ingevroren in porties. Zo blij mee
Heerlijk! Misschien een hint voor een flinke pan pompoensoep, kan je een beetje afwisselen.
quote:Zafant schreef op 25 december 2015 @ 18:54:

Heerlijk! Misschien een hint voor een flinke pan pompoensoep, kan je een beetje afwisselen.

Brrr. Ik vind pompoen niet lekker

De rest maak ik zelf wel, maar erwtensoep niet. Teveel gedoe.
Pompoensoep met parmezaan en witte wijn, heerlijk, maar ook altijd veel te veel. Het zit hier momenteel vol pubers, gezellig hoor.
Hier vallen de eetplannen een beetje in het water wegens weer nauwelijks eetlust. Oorspronkelijke plan was gourmetten-in-m'n-up maar als vlees en brood eten lastig is, vind ik dat zonde. Heb ook sliptong en goede Duitse biefstuk van de slager in de vriezer maar dan moet ik echt meer op kunnen.

Heb net hachee gemaakt van een restje sukadelapjes van van de week. Kook zo een piepertje en dan denk ik bruine bonen met mosterd erbij. Niet Kerstig maar wel lekker.
Dat klinkt als een hoop meer dan een sliptongetje of gehakt biefstukje?
.
Hoe bedoel je meer?
Kerstdiner was prima gelukt, vaatwasser draait. Dochter lijkt ineens allergisch voor de kerstboom, snot uit neus en ogen, uitslag op rug en benen. Ze heeft sinds vorig jaar hooikoorts, en is nu ziek in de huiskamer. Uur op haar slaapkamer en de klachten nemen met de helft af! Morgen dan maar de boom opruimen, helaas!
quote:thee schreef op 25 december 2015 @ 19:28:

Hoe bedoel je meer?Meer maagvullend.
.
Snert, lekker Moiren!

Ein-de-lijk krijg ik 'm zelf zo (lekker) zoals m'n ouders 'm maken. Maar wel even een klusje.

Da's sneu voor dochter, fietsie. Sowieso al een rare tijd met hooikoortsberichten in december.
quote:Zafant schreef op 25 december 2015 @ 18:45:

Hier kijkt iedereen de kerstspecial van dr. Who, op de BBC, vaste prik.Hier ook gekeken. Lachen en huilen door elkaar
Ik ben echt nog maar een klein stukje verwijderd van mijn eigen schoonfamiliedramatopic
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 25 december 2015 @ 19:44:

Ik ben echt nog maar een klein stukje verwijderd van mijn eigen schoonfamiliedramatopic Openen!

Ik ben echt nog maar een klein stukje verwijderd van mijn eigen schoonfamiliedramatopic Doen! Heb niks te lezen verder.
Ja saai he, ik ga nu zelfs als lurker een beetje mee lopen lullen op napraat notabene, het moet niet gekker worden.
Ik ga zo de Dr Who Lego set maar verder bouwen als de kinderen naar bed zijn
quote:Moiren_ schreef op 25 december 2015 @ 19:46:

[...]

Openen!Doen! Of je post het hiet, kan ook.

Ik ben echt nog maar een klein stukje verwijderd van mijn eigen schoonfamiliedramatopic Doen! Doen!
quote:fietsie schreef op 25 december 2015 @ 20:16:

[...]

Doen! Of je post het hiet, kan ook.Nee, dat is lang zo leuk niet. Ik vind sowieso dat mensen voor hun eigen persoonlijke sores maar een eigen topic moeten openen als het niet in een paar posts afgehandeld kan worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven