Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 december 2015 om 20:19
quote:Fenrir-Greyback schreef op 25 december 2015 @ 20:18:
[...]
Nee, dat is lang zo leuk niet. Ik vind sowieso dat mensen voor hun eigen persoonlijke sores maar een eigen topic moeten openen als het niet in een paar posts afgehandeld kan worden.
[...]
Nee, dat is lang zo leuk niet. Ik vind sowieso dat mensen voor hun eigen persoonlijke sores maar een eigen topic moeten openen als het niet in een paar posts afgehandeld kan worden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 25 december 2015 om 20:27
Ik had me mentaal voorbereid op een kerstschoonfamiliedrama (vandaar de Funkstille ook), maar dat viel me echt mee. Mijn calvinistische onderbewustzijn is er nu zeker van dat er dus iets anders, wat ik op dit moment nog niet kan vermoeden, compleet mis gaat lopen. Omdat ik anders niet genoeg lijd. Ach ja.
vrijdag 25 december 2015 om 20:35
vrijdag 25 december 2015 om 20:40
Hier geen kerstdiner.
Dochter eet heel beperkt, dus die kreeg pizza, had om half zes honger, toen was mijn verkering in slaap gevallen, die werd om 19.00 uur wakker, had honger en ik niet, vanwege te veel ontbijt/lunch en niks gedaan verder, dus voor hem de (heerlijke) leftovers van gisteren geserveerd en daarna zijn we Cluedo gaan spelen.
En ik heb nog steeds geen honger.
Morgen ga ik met dochter brunch maken en koekjes bakken.
Ik stond jarenlang uren, soms meerdere dagen uren in de keuken en deed vier keer boodschappen.
Heel ander verhaal dit jaar.
Dochter eet heel beperkt, dus die kreeg pizza, had om half zes honger, toen was mijn verkering in slaap gevallen, die werd om 19.00 uur wakker, had honger en ik niet, vanwege te veel ontbijt/lunch en niks gedaan verder, dus voor hem de (heerlijke) leftovers van gisteren geserveerd en daarna zijn we Cluedo gaan spelen.
En ik heb nog steeds geen honger.
Morgen ga ik met dochter brunch maken en koekjes bakken.
Ik stond jarenlang uren, soms meerdere dagen uren in de keuken en deed vier keer boodschappen.
Heel ander verhaal dit jaar.
vrijdag 25 december 2015 om 20:48
quote:Fenrir-Greyback schreef op 25 december 2015 @ 20:18:
[...]
Nee, dat is lang zo leuk niet. Ik vind sowieso dat mensen voor hun eigen persoonlijke sores maar een eigen topic moeten openen als het niet in een paar posts afgehandeld kan worden.Ben ik het mee eens, hoor. Goede voornemen voor volgend jaar: minder persoonlijke sores in het napraattopic droppen.
[...]
Nee, dat is lang zo leuk niet. Ik vind sowieso dat mensen voor hun eigen persoonlijke sores maar een eigen topic moeten openen als het niet in een paar posts afgehandeld kan worden.Ben ik het mee eens, hoor. Goede voornemen voor volgend jaar: minder persoonlijke sores in het napraattopic droppen.
IMHO
vrijdag 25 december 2015 om 21:26
vrijdag 25 december 2015 om 22:00
quote:Frizz schreef op 25 december 2015 @ 21:35:
Kan iemand me even vertellen dat Huidprobleem een trol is?
Bvd.Geen idee. Ik vind het wel een ranzige nick. En zo onhandig ook. Je kunt nooit eens een topic openen over de vraag waarom je maar geen relatie krijgt, want iedereen heeft het antwoord dan al klaar.
Kan iemand me even vertellen dat Huidprobleem een trol is?
Bvd.Geen idee. Ik vind het wel een ranzige nick. En zo onhandig ook. Je kunt nooit eens een topic openen over de vraag waarom je maar geen relatie krijgt, want iedereen heeft het antwoord dan al klaar.
vrijdag 25 december 2015 om 22:09