Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:barbaracartland schreef op 25 december 2015 @ 23:59:

En die ellendige smileys. En inderdaad door alles op een grappig toontje te zeggen weg kunnen komen met de gruwelijkste opmerkingen. En als je daar dan iets van zegt, als reactie alleen je hele post geciteerd krijgen met een rofl eronder.

(Eleonora: ik had het nog niet gezegd -want heerlijke vakantiereis dus geen internet- maar ik vond je ban stom. Dat even terzijde)

Ja, heel hatelijk inderdaad, die rofl's te pas en te onpas.

Mijn ban was stom.

Van mij hahahaha!

Ik had niet moeten schelden. Was niet slim.

Maar inderdaad, was een stomme, onnodige ban.
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 19:18:

[...]

Het meest recente voorbeeld is Ttas. MissI was vaak de sjaak toen ze eenmaal had gebroken met de usual suspects. Missie ook.

Mij boeit het niet wat iemand al dan niet doet met feedback. Wat ik zie is dat oa deze forummers niks kunnen posten of er is altijd wel iemand die er bovenop duikt.Zou ik met dit verhaal naar het 'kerststeek-onder-de-hartriem-topic" terecht kunnen?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 26 december 2015 @ 00:12:

[...]

Zou ik met dit verhaal naar het 'steek-onder-de-hartriem-topic" terecht kunnen?6 dagen terug? Dat is meer dan een paar dagen hoor
quote:missie_m schreef op 26 december 2015 @ 00:12:

[...]

Zou ik met dit verhaal naar het 'kerststeek-onder-de-hartriem-topic" terecht kunnen?

Tuurlijk.

Doen.
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 00:15:

[...]

6 dagen terug? Dat is meer dan een paar dagen hoor Dat topic is pas vandaag geopend en de kerst-steek-verhaaltjes zijn vast veel ouder dan zes dagen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 26 december 2015 @ 00:17:

[...]

Dat topic is pas vandaag geopend en de kerst-steek-verhaaltjes zijn vast veel ouder dan zes dagen.Je quote iets van 6 dagen geleden. Waarom? Om de boel weer wat op te stoken?
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 00:18:

[...]

Je quote iets van 6 dagen geleden. Waarom? Om de boel weer wat op te stoken?Neeheee, maar het is zo'n triest verhaal als je de hoofdrol speelt.

Alle verhalen zijn veel ouder dan zes dagen, dus waarom mag dan het bovenstaande niet?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 26 december 2015 @ 00:20:

[...]

Neeheee, maar het is zo'n triest verhaal als je de hoofdrol speelt.

Alle verhalen zijn veel ouder dan zes dagen, dus waarom mag dan het bovenstaande niet?Van mij mag je hoor.
Je hebt of het topic niet gelezen of de bedoeling niet begrepen maar dat topic is bedoeld als steun voor mensen die het moeilijk hebben met kerst.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 december 2015 @ 00:25:

Je hebt of het topic niet gelezen of de bedoeling niet begrepen maar dat topic is bedoeld als steun voor mensen die het moeilijk hebben met kerst.Dus wel als steun voor mensen-die-het-moeilijk-hebben maar niet voor mensen-die-zelf-ergens-moeite-mee hebben?
missie_m wijzigde dit bericht op 26-12-2015 00:38
Reden: reactie terug geplaatst
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Tja, in het kader van de vredige kerst enzo:

Ik probeer er rekening mee te houden dat het zo opgevat kan worden Missie. En uit respect voor het beoordelingsvermogen van Hatsetats. Ik zie het niet, maar wil wel eens vertrouwen op forummers waar ik wel een hoge pet van op heb en mijn eigen blindheid.

Dus, voor zover ik het niet al deed, ik houd er rekening mee. Ook na kerst.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:missie_m schreef op 26 december 2015 @ 00:29:

..Ik heb uitgelegd hoe en wat.
Ja, beter dat je het weghaalde.

Was een rare sneer op niks af natuurlijk.
Verder voel ik me kut door dat stomme alcoholtoppic.

Omdat drie jaar geleden op de verjaardag van mijn dochter een kennis doodgereden is door een beschonken bestuurder.

En omdat mijn dochter drie dagen geleden jarig was en ik helemaal niet aan die kennis gedacht heb. En nu dus wel. En ik vind het zo stom van mezelf om me schuldig te voelen tegenover iemand die niet eens meer leeft omdat ik op haar sterfdag niet aan haar gedacht heb, maar ik voel me er toch schuldig over.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ah, feow, wat naar.
Life is short. Eat dessert first.
Feow.
quote:feow schreef op 26 december 2015 @ 00:36:

Omdat drie jaar geleden op de verjaardag van mijn dochter een kennis doodgereden is door een beschonken bestuurder.

En omdat mijn dochter drie dagen geleden jarig was en ik helemaal niet aan die kennis gedacht heb. En nu dus wel. En ik vind het zo stom van mezelf om me schuldig te voelen tegenover iemand die niet eens meer leeft omdat ik op haar sterfdag niet aan haar gedacht heb, maar ik voel me er toch schuldig over. Voel je niet schuldig! Dat kan gebeuren, ik heb dat ook een keertje gehad. Je denkt er nu aan en staat er even bij stil, ze zal het je echt niet kwalijk nemen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Feow
Mensen missen is toch niet voorbehouden aan hun sterfdag?

G'nacht! Ik heb ondanks gemis een erg fijne eerste kerstdag gehad.

Ga nu een rondje forummen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Fijn, Enn, dat je een fijne eerste kerstdag gehad hebt.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb een super leuke kerstdag gehad bij schoonouders gegeten hertenbiefstuk met kersen saus en port. Heerlijk, kaasplankje als toetje.
quote:feow schreef op 26 december 2015 @ 00:30:

Tja, in het kader van de vredige kerst enzo:

Ik probeer er rekening mee te houden dat het zo opgevat kan worden Missie. En uit respect voor het beoordelingsvermogen van Hatsetats. Ik zie het niet, maar wil wel eens vertrouwen op forummers waar ik wel een hoge pet van op heb en mijn eigen blindheid.

Dus, voor zover ik het niet al deed, ik houd er rekening mee. Ook na kerst.Mooi geschreven feow, ja hatsetats heeft die kunde dat ze dingen los van elkaar kan zien en dat siert haar vind ik ik bedoel ze dwingt respect af. Haar motto past ook perfect bij haar. Daar bewonder ik haar heel erg voor niet iedereen kan dat.
quote:feow schreef op 26 december 2015 @ 00:36:

En omdat mijn dochter drie dagen geleden jarig was en ik helemaal niet aan die kennis gedacht heb. En nu dus wel. En ik vind het zo stom van mezelf om me schuldig te voelen tegenover iemand die niet eens meer leeft omdat ik op haar sterfdag niet aan haar gedacht heb, maar ik voel me er toch schuldig over.Dikke en sterkte.
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 00:31:

[afbeelding]Ik heb zes keer gekeken maar ik kan niks anders zien dan orale seks. Dat betekent het vast niet.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven