Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lekker....Chablis!
quote:broekrok schreef op 26 december 2015 @ 11:48:

Lekker....Chablis! Dat wel
De chablis wil ik ook wel. De oesters mag jij helemaal hebben yas.
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 11:48:

Brrrrrr oesters.

Plus 1.

Alsof je kopje onder in Hoek van Holland bent gegaan en het ternauwernood overleeft hebt...

Ik heb het 2x geprobeerd te eten...helaas..
Lekker hoor, oesters.
quote:yasmijn schreef op 26 december 2015 @ 11:47:

Hallo lammetjes,

Moeite waard om terug te lezen? Nee zekers he?

Ik had een leuke dag gisteren. Vandaag gaat ook leuk worden met goddelijk eten. Ik ga in ieder geval los op de oesters. Mjammie. Beetje citroensap en versgemalen peper erop en slobber maar naar binnen. Wegspoelen met een slok mooie Chablis. Brrrrrrrr, peper............
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Eens met de oesters (brr) en de chablis (mjam).

Goh, één van de nazaten van Suzyq heeft issues de laatste maanden en ze snapt níet hoe dat nou kan. Vast iets mis met het meisje.

Hallo lammetjes,

Ik had een leuke dag gisteren. Vandaag gaat ook leuk worden met goddelijk eten. Ik ga in ieder geval los op de oesters. Mjammie. Beetje citroensap en versgemalen peper erop en slobber maar naar binnen. Wegspoelen met een slok mooie Chablis.

Absoluut terug lezen!

Lekker oesters! De drank mag je houden!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Hallo lammetjes,

Ik had een leuke dag gisteren. Vandaag gaat ook leuk worden met goddelijk eten. Ik ga in ieder geval los op de oesters. Mjammie. Beetje citroensap en versgemalen peper erop en slobber maar naar binnen. Wegspoelen met een slok mooie Chablis. Yas, gisteren was de finale van Downton Abbey, ik ga hem vanavond kijken, ben zooooo benieuwd.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 december 2015 @ 11:58:

[...]

Yas, gisteren was de finale van Downton Abbey, ik ga hem vanavond kijken, ben zooooo benieuwd.

Ik wacht nog steeds tot Netflix ze uit gaat zenden...

Sommige series zouden voor altijd verplicht door moeten gaan...
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 12:00:

[...]

Sommige series zouden voor altijd verplicht door moeten gaan...Waarom daar op wachten als je ze gewoon via uitzendinggemist.nl kan kijken?
quote:Sid-returns schreef op 26 december 2015 @ 11:55:

Goh, één van de nazaten van Suzyq heeft issues de laatste maanden en ze snapt níet hoe dat nou kan. Vast iets mis met het meisje.Ja echt hè? Arme kinderen.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 december 2015 @ 11:31:

[...]

Jawel hoor.Ow gelukkig dan hadden we niet over hetzelfde, ik begreep dat praten over anderen al niet.
quote:Amaqanda schreef op 26 december 2015 @ 12:01:

[...]

Waarom daar op wachten als je ze gewoon via uitzendinggemist.nl kan kijken?Dat kan ik denk ik alleen via mijn telefoon terugkijken. Is toch minder prettig.
quote:Sid-returns schreef op 26 december 2015 @ 11:55:

Goh, één van de nazaten van Suzyq heeft issues de laatste maanden en ze snapt níet hoe dat nou kan. Vast iets mis met het meisje.Dat topic loopt al een tijdje en SQ is nooit meer terug geweest om te reageren. Ik vermoed dat ze zich wel voor haar kop kan slaan dat ze niet even een ander accountje heeft aangemaakt, met haar overduidelijke gehint naar het blijkbaar reusachtige IQ van het kind.
Wij zagen deze lego op Legoworld: 350/400 euro voor 1 doos....Wel echt heel gaaf.

Die man had toch met urgentie een eigen huis gekregen? Waarom woont ze dan nog samen?
quote:Goede-Fee schreef op 26 december 2015 @ 12:04:

Wij zagen deze lego op Legoworld: 350/400 euro voor 1 doos....Wel echt heel gaaf.

[afbeelding]Zoon heeft er eentje bij zijn vader en vindt er niet zoveel aan.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 december 2015 @ 12:04:

[...]

Dat topic loopt al een tijdje en SQ is nooit meer terug geweest om te reageren. Ik vermoed dat ze zich wel voor haar kop kan slaan dat ze niet even een ander accountje heeft aangemaakt, met haar overduidelijke gehint naar het blijkbaar reusachtige IQ van het kind.Nieuw topic toch?
quote:Goede-Fee schreef op 26 december 2015 @ 12:04:

[afbeelding]Ja Mindstorms is echt fantastisch!
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 12:00:

[...]

Sommige series zouden voor altijd verplicht door moeten gaan...Ik kijk alles via streaming, meteen de volgende dag.
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 12:05:

[...]

Ja Mindstorms is echt fantastisch!Ze hadden een mega stand en wat ze er daar allemaal al mee hadden gemaakt was echt gaaf. Het is jammer dat het zo duur is.
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 12:03:

[...]

Dat kan ik denk ik alleen via mijn telefoon terugkijken. Is toch minder prettig.Als je Netflix op je tv kan kijken, kan je ook uitzendinggemist op de tv kijken.
Zou er geen lego-ruil-iets bestaan? Dan kan je je dure doos, als je ermee klaar bent, ruilen voor een andere.
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 12:05:

[...]

Nieuw topic toch?Het is pas twee dagen inderdaad zie ik net, het lijkt al veel langer . Enniewee, in die twee dagen had ze natuurlijk best eens kunnen reageren maar de antwoorden zijn natuurlijk niet wat ze ervan had gehoopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven