Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 december 2015 @ 15:20:

Ik heb echt geen idee wat ik vanavond met het etentje aan moet. Doe maar iets zwarts en met een rood bontje om mijn nek? Heeft hij ook een lekker kerstdiner .

Zucht, ik weet het echt nu niet. Ik had iets donkersblauw aan kunnen doen maar ben gister een blauwe panty vergeten te kopen. Oh misschien heb ik een idee. Ga maar eens kijken.Enne, wat is het geworden? Foto?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
@ Gali, leuk je weer eens te zien en fijn dat je moeder aan het opknappen is.

@MV, hoe was het etentje?

@Ingel, laatste kerst met zijn tweetjes
quote:prada schreef op 25 december 2015 @ 22:11:

@Ingel, laatste kerst met zijn tweetjes

Herstel; eerste kerst met z'n drietjes

Hoe zijn jouw kerstdagen tot nu toe Prada?
iedereen fijn gehad gister?

Ik heb een erg leuke avond gehad, was zelf eerst een beetje (zat nog een beetje met dat gedoe w.b. de ingewikkelde 'lovestory' in mn hoofd..) , maar is erg leuk geworden.

En ik heb een talent ontdekt bij mezelf: ik ben vrij goed in Twister , mn zwager in de pan gehakt... ok bij het 1e potje heb ik hem een handje geholpen dmv. Een klein zetje .

Echt, wat een achterlijk spel, sta je met 1 been in de lucht en je arm 3 meter verder en dan moet je ook nog een liedje fluiten terwijl je de slappe lach hebt. Echt te erg.

Oww ja, ook nog erg lekker gegeten, mijn moeder denkt overduidelijk nog steeds dat we ondervoed zijn of zo, hihi...
quote:ingelke_kepringelke schreef op 26 december 2015 @ 09:08:

[...]

Herstel; eerste kerst met z'n drietjes

Hoe zijn jouw kerstdagen tot nu toe Prada?

Jeetje wat dom van mij, eerste kerst met zijn drietjes.

Mijn kerst gaat precies zoals ik het wil hebben, relaxed in mijn huispak, heel veel slapen door de Tramadol voor de uitstraling van mijn rug naar mijn been. Verder niets bijzonders.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 25 december 2015 @ 19:52:

[...]

Enne, wat is het geworden? Foto?

Was mijn fototoestel gister vergeten mee te nemen

Ik vond nog een zwart truitje met heel miniem een zilver glittertje erin. En kwam nog een colbertje tegen die ik vergeten was, zwart met doorzichtige mouwen en ook een streepje erin met een zwart glittertje, nou niet echt een glittertje maar weet ook niet wat het wel is. Alleen het zwarte rokje die ik dacht klaar gelegd te hebben kon ik 5 min voor aankleden niet meer vinden dus werd een zwarte broek, nou ja dat zit toch onder tafel dus niemand die het zag.

Heerlijk gegeten en was erg gezellig. Kan nu zeggen wat het ene kadootje was voor mijn moeder (de andere moet ze nog krijgen). Haar moeder/mijn oma is, 2 jaar geleden geloof ik, overleden. Ooit heb ik een cassette met kristallen bestekonderzetters gehad. Of het antiek is weet ik niet meer maar er zitten er 12 in. Had ook nog bestek van oma. Dus op het mes laten graveren `bedankt voor alles` en op de vork `liefs Mylene`. Dat was mijn kadootje wat ik nog kon geven zonder mijn stiefzusjes voor het hoofd te stoten qua idee wat we dit jaar zouden doen (een kleinigheidje). Graveren is alleen niet echt een kleinigheidje zeg , wat een godsvermogen, nooit geweten dat het zo duur was voor die paar woordjes. Maar ja, zelf kan je het niet en ik denk dat mijn moeder er zeer blij mee zal zijn. Het was toch van haar moeder.

Zelf ook leuke kadootjes gehad. We kregen allemaal een filmkaartje dus erg leuk. En ik kreeg 2 kadobonnen, een citroenpers en deze kalender;

allemaal leuke/mooie mannen met hun kat

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vergeet helemaal te proosten, allemaal een hele fijne 2e kerstdag

Ingelke, hoe was het met kerst met die kleine? Alles goed gegaan?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kia
Ja eens met Bankje, voor Kia

En voor Jootje;

Voor wie het nodig heeft.

Ik hoop dat het voor sommigen van ons echt een beter jaar gaat worden volgend jaar qua gezondheid.
Myleentje, die kalender wil ik ook!
quote:Marjo41 schreef op 26 december 2015 @ 16:58:

Myleentje, die kalender wil ik ook!

Mar, hij is echt leuk!!!

Vandaag lekker vrij? Ga je nog iets leuks doen/genieten?
Ben een beetje emo vanmiddag, blij als die kerst weer voorbij is.

Sinds ik gescheiden ben en geen echt gezin meer heb vind ik er echt helemaal niks meer aan.

Ik was sowieso al niet zo'n feestdagen mens.

Gisteren wel lekker gegourmet met de kinderen hoor, het is niet dat ik zielig ben

Zometeen met dochter de restjes opeten en morgen weer werken.

Ik vind mannen met katten leuk
Mar, dikke , ik heb door een andere reden geen kinderen en nu ook geen partner maar bij mij helpt in dat soort buien altijd, `gewoon blijven doorademen, dan wordt het vanzelf weer morgen`, en anders `koppie omhoog en neusje in de wind`, moet er alleen niet net iemand een stink-wind hebben gelaten

En voor `je ei kwijt kunnen` weet je mij ook te vinden he!!! Dat is nooit een probleem.

Ik heb net een hele mooie grote kaars aangestoken, zo zonde om dat soort dingen maar te bewaren, ik ga er lekker in mijn eentje van genieten.
Voor wie hem nodig heeft;

@de rest; klinkt als leuke kerstdagen!

Hier rustig aan gedaan aangezien schoonouders op vakantie zijn (scheelt weer een verplicht bezoekje).

Kleintje heeft tijdens het kerstdiner met mijn familie alleen tijdens het voorgerecht niet gehuild..... Dus ze is nu al niet zo'n kerstfan volgens mij .

Maar verder gaat alles goed hier. Ben de rijkste mens vd wereld met zo'n prachtig nieuw mensje in mn armen.
He wat zielig dat ze zo verdrietig was. Waar huilt zo`n kleintje dan om?

Gister in het restaurant ook 2 kinderen die niet huilde maar echt liepen te bléren, geen idee waarom hoor, het eten was echt lekker
MV, ga jij ook mee doen aan de spaar challenge? En zijn er nog meer Wakkeren die er aan mee gaan doen? Thee weet ik in ieder geval ook.
quote:prada schreef op 26 december 2015 @ 21:16:

MV, ga jij ook mee doen aan de spaar challenge? En zijn er nog meer Wakkeren die er aan mee gaan doen? Thee weet ik in ieder geval ook.Nee.
Ik begrijp het wel maar je hoeft niet full te sparen. Iedere week een euro en dan heb je in december ook een aardig centje. Maar ik vroeg het meer uit belangstelling.

Pfff, die tramadol hakt er echt in zeg, ik ga al voor de vijfde keer een dutje doen vandaag.
:hello:meisjes.

Zo dat zit er weer op. Heb hele gezellige dagen gehad, gister en Kerstavond, maar toch dubbel gevoel, om meerdere redenen.

Lekker vrij aankomende week. Kan ik even de dingen doen die zijn blijven liggen. Werk heeft teveel energie opgeslokt de laatste weken.

Prada, ik heb die spaarchallenge vorig jaar gedaan (niet helemaal trouwens). Maar, is inderdaad een goede manier wat geld te sparen (als je het kan missen dan natuurlijk).

Ik heb niet alles teruggelezen. Sorry daarvoor. Maar weet dat ik jullie het beste wens.

Zo, en nu een vino.
Proost Moosje

Jammer dat je een dubbel gevoel had Moos. En fijn dat je nog een week vrij hebt.

Ja, de challenge, ik heb er zo'n zin in. Ik proost met je mee maar dan met een watertje
Lekker Myvje, proost! Brandt de kaars mooi? Ik ben aan het opruimen, haalde overal kaarsen vandaan nog. Heb helaas geen goede houder meer voor die kaarsen. Ff halen bij de Xenos of zo van de week.
Prada, ik vond het leuk die challenge. Ga het ook weer doen denk ik. Lekker afstrepen. Ik hou van lijstjes. Zou echt niet meer weten wat ik van het geld gedaan heb, want dat verdwijnt dan helaas weer bijna onopgemerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven