Wakker
zondag 27 december 2015 om 18:29
He ik begin weer wat op te knappen. Alleen van de moeheid kom ik nog niet vanaf. Volgende week alleen dinsdag en donderdag werken. Hoop dat het donderdag een korte dag gaat worden, na het werk even een hapje eten bij mijn moeder, kan ik het kadootje geven wat ik eigenlijk wilde geven met kerst. Altijd spannend of iemand je kadootje net zo bijzonder vindt als waar jij het voor uitgezocht hebt. Nu had ik een `tweedehands` kadootje om bedankt te zeggen, die ik donderdag ga geven heb ik wel nieuw gekocht. Nou ja, heb nog niets betaalt, bedrijf was zo coulant dat ik het in termijnen mag betalen. Moet morgen wel even een eerste bedrag betalen want wil niet dat ze spijt krijgt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 27 december 2015 om 19:48
Ga weer eens een oud voornemen afstoffen denk ik: vanaf vrijdag eens op het net zoeken naar artiesten/liedjes uit de top2000 die ik niet dacht te kennen en zien wat de artiesten nog meer in hun repertoire hebben.....
Dat moneychallenge-topic heb ik ook gezien.
Heb al materiaal voor spaarpot en bingokaart gevonden, maar verzin nog wat voor bedragen haalbaar zijn..
Dat moneychallenge-topic heb ik ook gezien.
Heb al materiaal voor spaarpot en bingokaart gevonden, maar verzin nog wat voor bedragen haalbaar zijn..
zondag 27 december 2015 om 20:38
Omg ben gesloopt. Het was zo druk en we hadden net een of twee man te weinig. Resultaat: continu achter de feiten aan lopen en te lange wachttijden voor de gasten. Gelukkig ben ik goed met mensen en heb ik alle klachten kunnen verhelpen maar toch voelt het vervelend.
Verder wel lekker gewerkt, stiekem geniet ik namelijk onwijs van zulke drukte. En mijn haar zit echt goed vandaag, wil bijna niet gaan douchen zo goed haha! Ben nu de Celestine Prophecy aan het kijken.
Hoe is het hier met iedereen? Feestdagen overleefd, leven overleefd?
Verder wel lekker gewerkt, stiekem geniet ik namelijk onwijs van zulke drukte. En mijn haar zit echt goed vandaag, wil bijna niet gaan douchen zo goed haha! Ben nu de Celestine Prophecy aan het kijken.
Hoe is het hier met iedereen? Feestdagen overleefd, leven overleefd?
zondag 27 december 2015 om 22:15
quote:Aemateur schreef op 27 december 2015 @ 20:38:
Omg ben gesloopt. Het was zo druk en we hadden net een of twee man te weinig. Resultaat: continu achter de feiten aan lopen en te lange wachttijden voor de gasten. Gelukkig ben ik goed met mensen en heb ik alle klachten kunnen verhelpen maar toch voelt het vervelend.
Hoe is het hier met iedereen? Feestdagen overleefd, leven overleefd? Heb je/jullie een eigen restaurant?
Hoe is het hier met iedereen? Feestdagen overleefd, leven overleefd? Heb je/jullie een eigen restaurant?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 27 december 2015 om 22:25
Nee geen eigen restaurant, ik werk bij de McDo. Maar voel me heel erg betrokken, dus vandaar dat ik eigenlijk altijd "we" zeg haha. Voelt ook wel een beetje als "mijn" restaurant. Zie mezelf met een paar jaar overigens wel restaurantmanager zijn hoor, en mijn baas volgens mij ook wel.. dan mag heel het viva forum komen eten :p
maandag 28 december 2015 om 01:10
quote:Aemateur schreef op 27 december 2015 @ 22:25:
Nee geen eigen restaurant, ik werk bij de McDo. Maar voel me heel erg betrokken, dus vandaar dat ik eigenlijk altijd "we" zeg haha. Voelt ook wel een beetje als "mijn" restaurant. Zie mezelf met een paar jaar overigens wel restaurantmanager zijn hoor, en mijn baas volgens mij ook wel.. dan mag heel het viva forum komen eten :p
I Mac (niet alles hoor)
Wist het niet maar wil zeker bij je komen eten
(en dan ga ik je PBen over het feit dat in vele landen het warm appelgebak er gewoon nog is maar niet in NL)
I Mac (niet alles hoor)
(en dan ga ik je PBen over het feit dat in vele landen het warm appelgebak er gewoon nog is maar niet in NL)
maandag 28 december 2015 om 01:24
quote:Galileo schreef op 28 december 2015 @ 01:18:
Ha MV!
Ik heb niet alles kunnen lezen. Hoe was jouw kerst? Heb je bezoek gehad? Iets lekkers gekookt?
Ik was samen met mijn stiefzussen uitgenodigd voor een heerlijk etentje in een restaurant. Was én lekker, én gezellig, gevierd met mini kleine kadootjes. Dus heb een leuke kerst gehad.
Hoe was jouw kerst?
Ha MV!
Ik heb niet alles kunnen lezen. Hoe was jouw kerst? Heb je bezoek gehad? Iets lekkers gekookt?
Ik was samen met mijn stiefzussen uitgenodigd voor een heerlijk etentje in een restaurant. Was én lekker, én gezellig, gevierd met mini kleine kadootjes. Dus heb een leuke kerst gehad.
Hoe was jouw kerst?
maandag 28 december 2015 om 01:24
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 december 2015 @ 01:10:
[...]
I Mac (niet alles hoor)
[...]
I Mac (niet alles hoor)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 28 december 2015 om 01:30
quote:rosanna08 schreef op 28 december 2015 @ 01:24:
[...]
Jij bent ook snel `ontkerst` met je avatOr!
Weet je nog dat het ene Nietje voor mij uit Engeland een warm appelgebak zou meenemen en dat ik naar Schiphol zou gaan om het op te halen. Uiteindelijk maar niet gedaan hoor. Kreeg wel toen het recept om zelf dat warm appelgebak te maken, maar dat recept ziet mij er te moeilijk uit. De M moet gewoon niet zo moeilijk doen en het gewoon weer maken.
[...]
Jij bent ook snel `ontkerst` met je avatOr!
Weet je nog dat het ene Nietje voor mij uit Engeland een warm appelgebak zou meenemen en dat ik naar Schiphol zou gaan om het op te halen. Uiteindelijk maar niet gedaan hoor. Kreeg wel toen het recept om zelf dat warm appelgebak te maken, maar dat recept ziet mij er te moeilijk uit. De M moet gewoon niet zo moeilijk doen en het gewoon weer maken.
maandag 28 december 2015 om 01:36
maandag 28 december 2015 om 01:38
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 december 2015 @ 01:24:
[...]
Hoe was jouw kerst?Fijn te horen dat je een leuke kerst hebt gehad.
Ik ben tweede kerstdag naar mijn ouders geweest. Was erg gezellig. Met mijn vrienden heb ik een week geleden al een groots kerstdiner gehad.
[...]
Hoe was jouw kerst?Fijn te horen dat je een leuke kerst hebt gehad.
Ik ben tweede kerstdag naar mijn ouders geweest. Was erg gezellig. Met mijn vrienden heb ik een week geleden al een groots kerstdiner gehad.
Power to the people
maandag 28 december 2015 om 01:41
quote:Galileo schreef op 28 december 2015 @ 01:38:
[...]
Fijn te horen dat je een leuke kerst hebt gehad.
Oh leuk. Ja ik had in de week van 10 dec. van het ene vrijw.werk ook een etentje. Wat ze het jaar ervoor teveel hadden, hadden ze dit jaar te kort, iedereen ging met honger weg en het was ook niet lekker.
Gister was er ook wat geregeld qua eten gister dus ben heel benieuwd hoe dat is geweest.
[...]
Fijn te horen dat je een leuke kerst hebt gehad.
Oh leuk. Ja ik had in de week van 10 dec. van het ene vrijw.werk ook een etentje. Wat ze het jaar ervoor teveel hadden, hadden ze dit jaar te kort, iedereen ging met honger weg en het was ook niet lekker.
Gister was er ook wat geregeld qua eten gister dus ben heel benieuwd hoe dat is geweest.
maandag 28 december 2015 om 01:55
Oja, leuk weetje, vanavond even een mini mini pizza gegeten, ben verslaafd aan kaas dus dacht, gooi van alle kaas die ik heb er iets op zodat je een quatro formaggi krijgt. Maar feta is er echt niet lekker op. Brrrrr nooit meer.