The evil ones (6)
woensdag 23 december 2015 om 15:40
Welcome my evil minions!
Een topic voor al uw onzin, verdriet, boosheid, plaatjes en Evil plans!
Ps. om medische redenen is de : hihi : smiley verboden, de rest is alles toegestaan (mits binnen de viva huisregels natuurlijk ) .
Een topic voor al uw onzin, verdriet, boosheid, plaatjes en Evil plans!
Ps. om medische redenen is de : hihi : smiley verboden, de rest is alles toegestaan (mits binnen de viva huisregels natuurlijk ) .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 28 december 2015 om 01:41
maandag 28 december 2015 om 01:44
quote:Kia-Ora schreef op 28 december 2015 @ 01:33:
[...]
Ik heb niet eens rondgekeken. Mijn werkgever een overzicht laten toezenden en dit was de voordeligste met meest uitgebreide pakket. Het is een heel gedoe dat uitzoeken, zo geen zin in...
Niet heel evil maar had ik al gezegd dat ik van je hou .Neen. Ik hou ook van jou
[...]
Ik heb niet eens rondgekeken. Mijn werkgever een overzicht laten toezenden en dit was de voordeligste met meest uitgebreide pakket. Het is een heel gedoe dat uitzoeken, zo geen zin in...
Niet heel evil maar had ik al gezegd dat ik van je hou .Neen. Ik hou ook van jou
Power to the people
maandag 28 december 2015 om 01:48
quote:DorothyParker schreef op 28 december 2015 @ 01:36:
[...]
Na al die liefdadigheidspogingen maak je echt enkel jezelf belachelijk!
Nee ik maak me oprechte zorgen over waarom jij nu helemaal ontploft om iets wat wij al dagen geleden naast ons neer hebben gelegd. En nu ben je in twee topics om je heen aan het schoppen terwijl de betrokkenen allemaal zeggen 'laat het gaan'.
@ Kia en Rosanna nee ik ben het nog steeds niet met jullie eens en dat is prima zoals ik al eerder aangaf lets agree to disagree. Ik zal hier niet meer posten no worries.
[...]
Na al die liefdadigheidspogingen maak je echt enkel jezelf belachelijk!
Nee ik maak me oprechte zorgen over waarom jij nu helemaal ontploft om iets wat wij al dagen geleden naast ons neer hebben gelegd. En nu ben je in twee topics om je heen aan het schoppen terwijl de betrokkenen allemaal zeggen 'laat het gaan'.
@ Kia en Rosanna nee ik ben het nog steeds niet met jullie eens en dat is prima zoals ik al eerder aangaf lets agree to disagree. Ik zal hier niet meer posten no worries.
maandag 28 december 2015 om 01:54
quote:ChuckTaylor schreef op 28 december 2015 @ 01:48:
[...]
@ Kia en Rosanna nee ik ben het nog steeds niet met jullie eens en dat is prima zoals ik al eerder aangaf lets agree to disagree. Ik zal hier niet meer posten no worries.En het andere topic is?
[...]
@ Kia en Rosanna nee ik ben het nog steeds niet met jullie eens en dat is prima zoals ik al eerder aangaf lets agree to disagree. Ik zal hier niet meer posten no worries.En het andere topic is?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 28 december 2015 om 02:01
En chuck.
Je hebt zelf al al je eerdere nicknames verteld.
Iedereen weet dat ik het altijd al voor je opnam. (nu met de nadruk op het verleden. Wist niet dat je na nu al dat gezeik op het forum nog zieliger kon gaan doen).
Je hebt zelf al al je eerdere nicknames verteld.
Iedereen weet dat ik het altijd al voor je opnam. (nu met de nadruk op het verleden. Wist niet dat je na nu al dat gezeik op het forum nog zieliger kon gaan doen).
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-12-2015 09:45
Reden: hinten naar oude nick
Reden: hinten naar oude nick
% gewijzigd
maandag 28 december 2015 om 02:06
maandag 28 december 2015 om 02:10
Ok Door, nu ga je te ver. Ik heb jou van FB gegooid omdat je raar aan het doen bent en ik niet zo tegen me laat praten. Jij spreekt mij aan wat er aan de hand is, ik geef aan wat er is gebeurd in mijn ogen en nu krijgen we dit? Gooi je mijn echte naam op het forum? Ik heb nieteens wat gedaan. Behalve dan dat ik het niet eens ben met de zienswijze van Rosanna en Kia. En zij niet met de mijne. Big deal zij posten hier ik in Kitlers niemand had meer een probleem daarmee. Ik heb geen ruzie met ze, ik heb nooit gezegd dat ze niet in Kitlers mogen posten dat hebben ze zelf besloten. Ik begrijp werkelijk waar niks van je haat jegens mij uit het niets.
maandag 28 december 2015 om 02:10
maandag 28 december 2015 om 02:22
quote:Mama-Emeritus schreef op 28 december 2015 @ 02:15:
Gaat alles wel lekker met je Door? Je gaat toch geen real life naam op viva gooien? Nickhunten nog daar aan toe, maar wat jij nu bewust doet is echt ziek.
Koekoek.
Koekkoek? (koop eens een woordenboek)
Ik ga een real live naam zeggen? Waar? Of je maakt je nu weer compleet belachelijk omdat je hoopt dat anderen bang worden van jouw beschuldigingen.
Ik een naam gaan zeggen? Als ik wilde, had ik al 59 namen gezegd. Of dacht je dat je zo bijzonder was?
Gaat alles wel lekker met je Door? Je gaat toch geen real life naam op viva gooien? Nickhunten nog daar aan toe, maar wat jij nu bewust doet is echt ziek.
Koekoek.
Koekkoek? (koop eens een woordenboek)
Ik ga een real live naam zeggen? Waar? Of je maakt je nu weer compleet belachelijk omdat je hoopt dat anderen bang worden van jouw beschuldigingen.
Ik een naam gaan zeggen? Als ik wilde, had ik al 59 namen gezegd. Of dacht je dat je zo bijzonder was?
maandag 28 december 2015 om 02:23
quote:Mama-Emeritus schreef op 28 december 2015 @ 02:15:
Gewoon fucking inbreuk op iemands privacy, dat flik je toch niet? De tering.Of jij blijft lullen op beiden forums en gaat dan janken
Gewoon fucking inbreuk op iemands privacy, dat flik je toch niet? De tering.Of jij blijft lullen op beiden forums en gaat dan janken
maandag 28 december 2015 om 02:26
Door ik heb je geblokt omdat je aan het doordraven bent en lelijk aan het doen bent. Zowel op t forum als in mijn FB. Dus uit zelfbescherming doe ik dat. Jij spreekt mij aan met de vraag wat er loos is in Kitlers. Dagen nadat het gebeurde. Ik geef je daarop een samenvatting van dingen die letterlijk zijn terug te lezen en vervolgens heb ik het ineens gedaan?
Stop shooting the messenger!
maandag 28 december 2015 om 02:30
quote:ChuckTaylor schreef op 28 december 2015 @ 02:26:
Door ik heb je geblokt omdat je aan het doordraven bent en lelijk aan het doen bent. Zowel op t forum als in mijn FB. Dus uit zelfbescherming doe ik dat. Jij spreekt mij aan met de vraag wat er loos is in Kitlers. Dagen nadat het gebeurde. Ik geef je daarop een samenvatting van dingen die letterlijk zijn terug te lezen en vervolgens heb ik het ineens gedaan?
maandag 28 december 2015 om 02:31
quote:Mama-Emeritus schreef op 28 december 2015 @ 02:28:
Joh je postte zo net een real life naam van ee forummers? Heb je weer netjes weg gehaald zie ik.
Maak je geen zorgen, screenshotje heb ik al gestuurd naar de modjes, zo'n kutwijf ben ik ook wel weer.Screenshot van wat want ik heb niets weggehaald
Joh je postte zo net een real life naam van ee forummers? Heb je weer netjes weg gehaald zie ik.
Maak je geen zorgen, screenshotje heb ik al gestuurd naar de modjes, zo'n kutwijf ben ik ook wel weer.Screenshot van wat want ik heb niets weggehaald