VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Pammie schreef op 15 oktober 2008 @ 09:31:

[...]

Hoezo nog iemand?Biedt je jezelf niet aan dan? Wind wil duidelijk gezelschap .
Is de week na de herstvakantie de week van de 27e? Dat kan wel, denk ik! Ik zal meteen even bellen dan maken we meteen een afspraak.

En goed idee van het doorgeven van de kleding aan Morrie of een andere liefhebber. Van mij mag het sowieso doorgegeven worden ik hoef het niet meer terug, wel zo makkelijk.
Ja, nog iemand. Het is geen geheim dat wij op termijn graag nog een derde willen. Op termijn...

Wanneer er nog andere gegadigden zijn verlicht dat de druk enigzins

Wat vroeg, Lien. Zielige buren.

Waar gingen jullie heen? Weet het even niet meer...

Morrie, ik zit volgende week vrijdag in omgeving Utrecht voor mijn werk. Is het goed dat ik na mijn werk naar jou toe kom en dat we dan samen naar Ely haar bruiloft gaan? Anders rijd ik zo heen en weer én ik vind het gezellig

Nu even naar het gemeentehuis om mijn nieuwe rijbewijs op te halen. Krijg ik dan zo'n pasje?
dinsdag de 28e lukt dat bij jou, Lien?
Doe maar naar Lien die kleding. Van Mille heb ik zoveel gekregen dat ik niet meer weet waar ik nog meer kleding moet gaan laten in zijn kast!

Pebbles, rot dat je ziek bent. Er heerst ook wel van alles volgens mij als ik het hier zo op school hoor. Je kunt natuurlijk ook 'gewoon' ziek zijn.

Zometeen nog een kraamvisitetje. Dat blijft ook maar doorgaan. Na deze heb ik er nog 2 op stapel staan. Maar gelukkig wel gezellige visites!
Wind: Ja je krijgt zo'n pasje en ja je kunt natuurlijk naar mij toekomen. Als je je om moet kleden enzo kan dat bij mij, mag je douchen enzo. Gelukkig komt de donderdag ervoor de werkster .
Ach Wind, we gunnen je het graag: een zwangerschap. Maar druk voelen is weer net iets te. Maar dan moet je ook geen dubbelzinnigheden posten

Over naar de bruiloft rijden, Vrolijk samen rijden? En misschien kunnen we dan ook dames onderweg oppikken want daar rijden we dan langs toch Pebbles en Mille?
Gezellig!

Nu ga ik echt mijn pasje halen
quote:nathje schreef op 15 oktober 2008 @ 09:51:

Ach Wind, we gunnen je het graag: een zwangerschap. Maar druk voelen is weer net iets te. Maar dan moet je ook geen dubbelzinnigheden posten

Grappig. Ik heb alleen gepost "nieuws in ak" om jullie snel in de ak te krijgen ivm weekendinfo. Jullie, en vooral een neiuwsgierige buurvrouw , gaan daardoor allerlei verkeerde conclusies trekken. Klinkt korter door de bocht dan ik bedoel. Daarom dat ik net iets schreef over druk, maar dat valt wel mee hoor. Jullie springen er alleen heel erg bovenop.
Ik wil graag meerijden naar bruiloft Ely. Meest logisch is met Mille, maar als Nath en Vrolijk ons dan ook nog oppikken en we met zijn vieren poolen vidn ik dat ook leuk en gezellig.

Ik ben denk ik ook 'gewoon' ziek, Morrie. Dacht eerst dat het van spanningen was, maar lijkt me toch sterk.

Ik kan het zoals ik al zei allemaal verklaren hoor. Het dwangmatig opruimen, het niet dromen enzo als Pebblo er niet is. Maar dat wil niet zeggen dat ik er ook mee om kan gaan. Of hoe zeg je dat...
Ik kan jullie sowieso ophalen Mille en Pebbles en als Vrolijk ook mee wil rijden dan kan dat ook.

Hoe er mee om te gaan daar gaat gelukkig de psycholoog je bij ondersteunen...
Och arme Wind kan de druk niet aan Ik vrijwillig wel mee hoor, dat wij op termijn misschien een derde willen.

Zo de druk eraf Wind?
Dinsdag 28, helemaal goed Nath. Alle kinderen zijn dan op creche, school, NSO, dus kan alle aandacht op jullie richten . Tijdstip maakt me niet uit, dus kijk maar wat handig is voor jullie.

Kijk, Pammie kan zelf stokje weer mee terug nemen .
Komen jullie mij ook even halen in Normandie? Dan kan ik ook mee naar de bruiloft . Wind, we gaan naar het huis dat ik maanden terug al in de AK heb gepost. Jullie kunnen al maanden meegenieten van onze voorpret. Dat huis bij de krijtrotsen foto's. Lijkt me leuk, ik vind krijtrotsen sowieso mooi, maar ben ook benieuwd hoe oudste twee gaan reageren als ze zien dat je echt kan krijten met een stukje steen daar.
Oja, dat zullen ze wel leuk vinden!

Maar goed dat wij daar niet heen gaan want Apie heeft een steenverzamelwoede. En om nou half Normandie mee te nemen in de achterbak gaat mij iets te ver.

Mooi de 28e staat dan! Uurtje of 10 doen?
Net naar de HA geweest. Misschien is het een soort schimmel(?) a la spruw. Moet nu met een gore orale zalf aan de slag. Goor dus maar ben allang blij dat er misschien iets aan te doen is.
Klinkt naar, Nathje. Hopelijk helpt zalf snel.

Steenverzamelwoede is beter dan de dode-hommel-verzamelwoede die mijn kind (KP) afgelopen zomer had!

Heb nog niets opgeruimd (schouderklop), maar zit ook met mijn rug naar de rotzooi en gezicht naar de tuin. Wat je niet ziet dat is er (even) niet.

Wel even uitnodigingen gemaakt voor partijtje Groot Pebbeltje, zijn wel weer oke geworden. Kind zal er in ieder geval blij mee zijn! Ze gaan Cosmic Bowlen, heb ik ook even gereserveerd.
dode-hommel-verzamelwoede hmmm misschien is dat wel de volgende fase? Ik zag Apie al vaker lonken naar dood spul
Vrolijk, heb je net thuis gebeld maar kreeg je niet te pakken. Ik heb een vraagje over de zwemlessen van Loeder. Bevalt dat bij sportschool?
Uurtje of 10.00 is prima, ik zie jullie wel verschijnen. Geen haast maken hoor, want file rijden is onzin natuurlijk.

Ga nu even BNJMN koest proberen te krijgen. Dochter heeft vriendinnetje over de vloer en Kiloknaller mag even tv kijken, hij zat zo te zeiken dat hij mee wilde spelen met die meiden..... Slecht, maar goed, hij gaat vanmiddag voetballen, dus zal z'n energie wel kwijt kunnen.
Voetballen? Georganiseerd?

Wat zien we elkaar de laatste tijd veel zeg! Leuk!

Dode-hommel-verzamelwoede?!?

Hier gaat BRS los op blaadjes dus die kan z'n lol op op het moment. Het is ineens echt herfst hé? Zo mooi! Wanneer gaat de klok achteruit? Dit weekend?

Pebbles, go girl. Lekker freubelen en hangen is lekker.

Ben je eigenlijk tevreden met je hulpen? Oh ern ik ben niet de 20e maar de 21e (dus dinsdag) in woonplaats. Kun je dan ook?

Wij hebben hier vanmiddag een gezins-nap gedaan. KW is zó moe dat ik met hem op ons bed ben gaan liggen toen we BRS op bed hebben gelegd. BRS heeft ons na 2,5 uur gewekt!

En nu zijn we alledrie gaar en heb ik echt geen zin om te koken.

Kinderen zitten Shrek te kijken. Is nu favoriet op het moment.
Ja hoor, heb anderhalf uur georganiseerd in de regen gestaan . Ik ben zelf helaas ongeorganiseerd en had geen plu voor mezelf en dochter. BNJMN lag wel onder regenkap en was dus droog. Nu koud en nat, oudsten staan onder de douche en dat ga ik ook zo doen. Brrr, verder wel erg schattig hoor, die jochies.
Dat staat me tegen van voetbal. 2x per week traning en dan nog een wedstrijd in het weekend.

Moet even kijken Wind, volgende week is herfstvakantie. Dus als ik Pebbeltjes even ergens voor een uurtje kan parkeren oké. Ga ik regelen.

Wij eten snijbonen, aardappels, slavink en sla.

En ik ben best wel weer opgeknapt geloof ik.
Ik geloof (hoop!) dat voor 4-jarigen het alleen nog maar trainen en wedstrijdje op woensdagmiddag is. Ze lopen warm, trainen, drinkpauze en dan kleine wedstrijdje onderling. En dit klinkt heel serieus, maar eigenlijk rent iedereen achter de bal of achter elkaar aan .

Heb ook trek, maar zo nat en koud, nog geen kook-zin.
Lijkt me gezellig, Peb!

Ik horo wel of het lukt, anders een ander keertje. Ik zit er om de week dus moet gaan lukken

Dus KK zit al heus op voetbal.

Grappig zeg! Hier mag het pas vanaf 6 jaar.

We hebben ook aardappelen, snijboontjes en een slavink op!

Was lekker. Salvinken van de slager (slager van het jaar 2008) zijn erg lekker. Normaal vind ik ze minder, maar deze? Oeh...

Nu de regen in met Evy. O nee... eerst twee jongens op bed gooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven