Apps voor iPad negenjarige

28-12-2015 22:03 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft voor haar negende verjaardag een iTunes cadeaukaart gekregen.

Wat zijn leuke apps voor kinderen van deze leeftijd op een iPad?
Het Viva forum is papaja.
quote:mafalda schreef op 28 december 2015 @ 23:20:

[...]

Begrijp jij het, of ben ik het sufferdje?

Jij vindt de zin "ze doen vooral filmpjes kijken" grammaticaal juist? Of kan jouw ipad-autocorrectie alleen woorden aan en geen zinnen?

Misschien moet je je 5-jarige wat meer voorlezen. Leer je zelf ook nog wat van.
quote:TheQ schreef op 28 december 2015 @ 23:24:

[...]

Jij vindt de zin "ze doen vooral filmpjes kijken" grammaticaal juist? Of kan jouw ipad-autocorrectie alleen woorden aan en geen zinnen?

Misschien moet je je 5-jarige wat meer voorlezen. Leer je zelf ook nog wat van.Ja ik vind de zin, ze doen (2 kinderen) vooral filmpjes kijken best kloppen.
quote:mafalda schreef op 28 december 2015 @ 23:30:

[...]

Ja ik vind de zin, ze doen (2 kinderen) vooral filmpjes kijken best kloppen.Nou. Dan zijn we snel uitgepraat.
quote:TheQ schreef op 28 december 2015 @ 23:31:

[...]

Nou. Dan zijn we snel uitgepraat.Yep!
quote:mafalda schreef op 28 december 2015 @ 23:32:

[...]

Yep!Succes nog. Ik zou investeren in apps die de grammatica stimuleren. Ter compensatie van de kennis van hun mama zeg maar.
Ik zou investeren in een paar blikken en een touw, krijg je blije kindertjes van.
Ik wilde het hier over apps voor de iPad hebben. Niet over de Nederlandse grammatica. Ik begrijp Mafalda prima Theq. Heb jij nog een nuttige, inhoudelijke bijdrage of iets leuks of misschien zelfs iets aardigs te zeggen?
Het Viva forum is papaja.
quote:mafalda schreef op 28 december 2015 @ 23:30:

[...]

Ja ik vind de zin, ze doen (2 kinderen) vooral filmpjes kijken best kloppen.In Noord-Holland, en specifiek West-Friesland, klopt het prima
quote:patchouli_ schreef op 28 december 2015 @ 23:51:

[...]

In Noord-Holland, en specifiek West-Friesland, klopt het prima

Ergens in het land zal het vast kloppen toch

Altijd als er een topic komt over kinderen met een Ipad komt er een reactie van zo een moraalridder die nog in het Ot en Sien tijdperk leeft.

Kriegel word ik daarvan.

Geef gewoon een bijdrage die er toe doet of gewoon helemaal niks.

Klap op de vuurpijl ook nog eens de taalnazi uithangen.

T.o. ik hoop dat je dochter leuke apps vind voor de Ipad
quote:mafalda schreef op 29 december 2015 @ 00:05:

[...]

Ergens in het land zal het vast kloppen toch

Altijd als er een topic komt over kinderen met een Ipad komt er een reactie van zo een moraalridder die nog in het Ot en Sien tijdperk leeft.

Kriegel word ik daarvan.

Geef gewoon een bijdrage die er toe doet of gewoon helemaal niks.

Klap op de vuurpijl ook nog eens de taalnazi uithangen.

T.o. ik hoop dat je dochter leuke apps vinden doet voor de Ipad

Tablets en smartphones horen nu eenmaal bij de wereld van onze kinderen. Beetje meedeinen is niet meer dan gezond voor de opvoeding van deze kinderen.
quote:TheQ schreef op 28 december 2015 @ 22:50:

Een stuk touw. Een leeg blik.

Een voetbal.

Een tweedehands mountainbike.

Een paar goede wandelschoenen.

Een ipad voor een 9-jarige? En jij noemt jezelf een goede moeder?Wat triest, TheQ moet weer eens zo nodig reacties uitlokken. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik zat vroeger regelmatig achter de Commodore 64 en keek ook nog tv En ik kan nog steeds prima maat houden met de computer/iPad, sport regelmatig, ben slank en altijd al geweest. Mijn kinderen mogen op mijn iPad en laptop, maar spelen ook gewoon buiten en binnen met vriendinnetjes, voetballen, dansen en zwemmen er op los, maken de mooiste knutselwerken en we bewegen samen ook regelmatig. En jij weet ook heus wel dat het bij de meeste mensen zo gaat.
Zolang het niet de overhand neemt mogen ze van mij ook gewoon gamen.

Soms met slecht weer een hele zondag, maar net zo vaak zijn ze zoals gisteren heel de dag buiten.

Op schooldagen hebben ze sowieso weinig tijd ivm huiswerk en sport.

Dus ik maak me ook totaal geen zorgen.
Vanaf een jaartje of 10 maakte ik al het een en ander in GW-BASIC en ik ben er nu erg blij om dat dit gewoon mocht van mijn ouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven