Napraattopic deel 49

27-12-2015 13:03 3093 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:AllyMcBeal schreef op 30 december 2015 @ 21:17:

[...]

Hebben we een dagje meer?Yep.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Fenrir-Greyback schreef op 30 december 2015 @ 21:12:

[...]

Barb, dank je wel! Mijn Duits is er de afgelopen dagen met sprongen op vooruit gegaan, dank zij jou!

Ik was overigens weg, de afgelopen dagen. Wel in Duitsland, waar ik me te buiten ben gegaan aan Saunaparadijzen, warenhuizen met dames met een meetlint op hun schouders en Grillteller.

En mijn visie: ik ben erg blij met het forum. Dat is het wel zo'n beetje.
quote:Solomio schreef op 30 december 2015 @ 21:15:

Ik voorspel dat 2016 langer duurt dan 2015.Ik weet het zeker
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2015 @ 21:10:

Wat een spanning en sensatie weer, alhier!

Babs, daar ben je!

Ken je de serie Deutschland 83? Ik heb hem net ontdekt en ga hem komende tijd kijken. Zo leuk, over een DDR spion die naar West Duitsland wordt geplaatst. Ik woonde in die tijd daar, herkenbare dingen.

O, en jou vind ik ook heel leuk!
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2015 @ 21:18:

[...]

Ik was overigens weg, de afgelopen dagen. Wel in Duitsland, waar ik me te buiten ben gegaan aan Saunaparadijzen, warenhuizen met dames met een meetlint op hun schouders en Grillteller.

En mijn visie: ik ben erg blij met het forum. Dat is het wel zo'n beetje.Dat klinkt heel duitsch. Lekker hoor.
quote:feow schreef op 30 december 2015 @ 20:48:

[...]

En juist jammer als mensen dat niet op waarde schatten en over positieve dingen gaan mopperen.

Nou precies, al was het maar als tegenwicht voor de topics op de Actueelpijler.

Hoe kun je in hemelsnaam zeiken over een feel good topic?
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 30 december 2015 @ 21:11:

[...]

Dat vraag ik me ook al 24 jaar af24 jaar! Dan doet ie toch iets goed.
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2015 @ 21:18:

[...]

En mijn visie: ik ben erg blij met het forum. Dat is het wel zo'n beetje.Ik miste je wel hoor. Jou, niet je Duits. (Te lui om te googelen hoe je sorry zegt in het Duits, maar dat dus)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nog ff een nabrander dan, ik heb helemaal niets tegen feelgoodtopics en ik vind algemene fijne en lieve dankjewels zoals bijv aan alle napraters of kitlers of voor mijn part actueelpijlers prima en een mooi warm gevoel geven, ik heb alleen moeite met namen noemen omdat dat altijd te beperkt is, thats all

Love you all
quote:Fenrir-Greyback schreef op 30 december 2015 @ 21:15:

[...]

Ik zou er zo één openen, maar ik ben zo bang dat het weer overgenomen wordt door het Aktueel kliekje.Zo wat ben jij goed! Post drie gaat al over een te verwachten aanslag.
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2015 @ 21:21:

[...]

Hoe kun je in hemelsnaam zeiken over een feel good topic?

Het is een talent...

ik voorspel overigens dat dat topic in een relletje gaat uitlopen...

en zonder dat ik er iets mee te maken heb, puur op ervaringen uit het verleden doe ik deze voorspelling.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 december 2015 @ 21:20:

[...]

Babs, daar ben je!

Ken je de serie Deutschland 83? Ik heb hem net ontdekt en ga hem komende tijd kijken. Zo leuk, over een DDR spion die naar West Duitsland wordt geplaatst. Ik woonde in die tijd daar, herkenbare dingen.

O, en jou vind ik ook heel leuk!Bedankt voor de tip! Ik ga het eens opzoeken, klinkt goed. En bedankt voor het compliment . Ik vind jou ook supertoll! (ik kan geen super meer zeggen zonder 'supergeil' te denken, dankzij de geniale Edeka-reclame, maar dat terzijde)
quote:Marana_ schreef op 30 december 2015 @ 21:24:

Nog ff een nabrander dan, ik heb helemaal niets tegen feelgoodtopics en ik vind algemene fijne en lieve dankjewels zoals bijv aan alle napraters of kitlers of voor mijn part actueelpijlers prima en een mooi warm gevoel geven, ik heb alleen moeite met namen noemen omdat dat altijd te beperkt is, thats all

Love you all

Hahaha!

Love ya too hon!

Thnx

En nee, geen glitterplaatje om het goed te maken!
quote:Sid-returns schreef op 30 december 2015 @ 21:21:

[...]

Dat klinkt heel duitsch. Lekker hoor.Absoluut heerlijk. Ik bezocht vandaag een voor mij onbekend saunaparadijs en ik vond het geweldig. Tokkiesauna-de-luxe, dus helemaal voor mij. Bij elke Aufguss mocht je je lijf volsmeren met een willekeurig lotionnetje en om 10.30 zaten de eerste mannen al aan het bier.

Love you all Joepie, we zijn het weer eensch
quote:Marana_ schreef op 30 december 2015 @ 21:27:

Thnx

En nee, geen glitterplaatje om het goed te maken!Ok, voor deze ene keer dan.
Life is short. Eat dessert first.
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2015 @ 21:28:

[...]

Absoluut heerlijk. Ik bezocht vandaag een voor mij onbekend saunaparadijs en ik vond het geweldig. Tokkiesauna-de-luxe, dus helemaal voor mij. Bij elke Aufguss mocht je je lijf volsmeren met een willekeurig lotionnetje en om 10.30 zaten de eerste mannen al aan het bier.Bier en bratwurst in de sauna. Heerlijk.

Love you all

*pakt nabrander en steekt er een knus kaarsje mee aan*

Ik zie het anders. T glas is half vol. Het is te beperkt, maar niet zielig voor degenen die niet genoemd worden, maar fijn voor degenen die wel genoemd worden.

En ik mis Dana. Die vind ik nl heel lief.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2015 @ 21:25:

[...]

Bedankt voor de tip! Ik ga het eens opzoeken, klinkt goed. En bedankt voor het compliment . Ik vind jou ook supertoll! (ik kan geen super meer zeggen zonder 'supergeil' te denken, dankzij de geniale Edeka-reclame, maar dat terzijde)OMG die reclame
quote:Moiren_ schreef op 30 december 2015 @ 21:18:

[...]

Ik weet het zeker Feestje!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 december 2015 @ 21:21:

[...]

24 jaar! Dan doet ie toch iets goed. Ja. Hij maakt me altijd aan het lachen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 december 2015 @ 21:30:

[...]

Feestje!Tuurlijk niet.
quote:Moiren_ schreef op 30 december 2015 @ 21:31:

[...]

Tuurlijk niet.Wel!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 december 2015 @ 21:32:

[...]

Wel!Nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven