Napraattopic deel 49
zondag 27 december 2015 om 13:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 30 december 2015 om 21:36
woensdag 30 december 2015 om 21:37
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 december 2015 @ 20:53:
[...]
Wou je nou nog meer mannen in huis? Hebbert
Wanneer denk je dat je helemaal klaar bent?
Ik 'moet' over 2 weken klaar zijn en dat klinkt ruim maar is het niet. De leuke mannen helpen niet met mijn klus hè?
Het lijstje met voor de leukerds is trouwens nog langer geworden
Ik klink heel mopperig hierover maar ik heb k- jaren achter de rug en met de klussen zetten we oa een streep onder veel zaken, klaaaaaaar. Niet echt klaar maar wel beter. Dus het mopperen is geen mopperen hoor. Het is gewoon een klus.
Mijn 2-delige sh*t heb ik hier nooit gedeeld en 1 deel zal ook nooit oogelost worden. Het huis opknappen helpt wel, voor het gevoel
[...]
Wou je nou nog meer mannen in huis? Hebbert
Wanneer denk je dat je helemaal klaar bent?
Ik 'moet' over 2 weken klaar zijn en dat klinkt ruim maar is het niet. De leuke mannen helpen niet met mijn klus hè?
Ik klink heel mopperig hierover maar ik heb k- jaren achter de rug en met de klussen zetten we oa een streep onder veel zaken, klaaaaaaar. Niet echt klaar maar wel beter. Dus het mopperen is geen mopperen hoor. Het is gewoon een klus.
Mijn 2-delige sh*t heb ik hier nooit gedeeld en 1 deel zal ook nooit oogelost worden. Het huis opknappen helpt wel, voor het gevoel
Je bent zelf een theepot
woensdag 30 december 2015 om 21:37
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 december 2015 @ 21:30:
[...]
OMG die reclame
Ik vind die reclame zo goed. Ik gebruik hem elk jaar nog wel eens. En het is stiekem een droom voor me om ook zo mooi te dansen in de gangpaden van de supermarkt.
Maar ik heb nu de nieuwe reclame van de Berlijnse vervoerder en die is bijna net zo leuk: https://www.youtube.com/watch?v=YEYim54pJ00
[...]
OMG die reclame
Ik vind die reclame zo goed. Ik gebruik hem elk jaar nog wel eens. En het is stiekem een droom voor me om ook zo mooi te dansen in de gangpaden van de supermarkt.
Maar ik heb nu de nieuwe reclame van de Berlijnse vervoerder en die is bijna net zo leuk: https://www.youtube.com/watch?v=YEYim54pJ00
woensdag 30 december 2015 om 21:41
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2015 @ 21:37:
[...]
Schat, ik vind niet dat je moppert hoor. Want jouw verbouwing duurt al eeuwig en je bent nog steeds niet ontploft ofzo. Verbouwingen zijn k*t. Duren altijd te lang en er gaat altijd teveel mis.
Ik wens je een heel mooi 2016.
[...]
Schat, ik vind niet dat je moppert hoor. Want jouw verbouwing duurt al eeuwig en je bent nog steeds niet ontploft ofzo. Verbouwingen zijn k*t. Duren altijd te lang en er gaat altijd teveel mis.
Ik wens je een heel mooi 2016.
woensdag 30 december 2015 om 21:49
quote:Fenrir-Greyback schreef op 30 december 2015 @ 20:58:
[...]
Nou ja, dat bedoel ik dus. Neem je een man in huis om de boel een beetje met verf te besmeren, zit je de rest van de avond darten te kijken en nare mannetjes met ondermaatse gezichtsbegroeiing en een half kapsel. Nee hoor Suus, ik zou het lekker laten zoals het is.
Is een iPad roséproef?
Zo nee, dan hoop ik dat je een hele goede aanspakelijkheidsverzekering hebt.
Mijn (huur) huis is straks mijn huis, da's ook wat waard, geen compromissen dus. Dan maar buffelen idd
[...]
Nou ja, dat bedoel ik dus. Neem je een man in huis om de boel een beetje met verf te besmeren, zit je de rest van de avond darten te kijken en nare mannetjes met ondermaatse gezichtsbegroeiing en een half kapsel. Nee hoor Suus, ik zou het lekker laten zoals het is.
Is een iPad roséproef?
Zo nee, dan hoop ik dat je een hele goede aanspakelijkheidsverzekering hebt.
Mijn (huur) huis is straks mijn huis, da's ook wat waard, geen compromissen dus. Dan maar buffelen idd
Je bent zelf een theepot
woensdag 30 december 2015 om 21:50
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2015 @ 21:44:
[...]
Weinig en soms iets
Afgezien van the obvious....denk ik dat het soms fijn is om te kunnen delen.
Herken ik tenminste wel in je verhaal. Ook het letterlijk delen van de shitload aan klussen. En je er minder alleen voor te voelen staan zo nu en dan. Ondanks de schatten die je toch ook helpen.
[...]
Weinig en soms iets
Afgezien van the obvious....denk ik dat het soms fijn is om te kunnen delen.
Herken ik tenminste wel in je verhaal. Ook het letterlijk delen van de shitload aan klussen. En je er minder alleen voor te voelen staan zo nu en dan. Ondanks de schatten die je toch ook helpen.