Ergerlijke facebookberichten deel 4
donderdag 31 december 2015 om 14:01
Niet op Facebook, maar op LinkedIn. Ik vind dat degene die dit plaatje gemaakt heeft gelijk heeft, maar degene vervuilt hiermee zelf net zo goed het netwerk. En bovendien is dat Anyone else agree?gewoon een Facebooktrucje.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
donderdag 31 december 2015 om 14:17
quote:PimPom schreef op 30 december 2015 @ 12:51:
Zoiets dus
[afbeelding]
Los van het God-ige vind ik dit eigenlijk wel een mooie boodschap
Ik heb een kennis die echt elke dag 5 verschillende selfies zet, allemaal even wazig en slecht belicht en die selfies gebruikt om sneller van profielfoto dan van onderbroek te wisselen
Datzelfde kind kwam mij destijds vragen wat 'Je suis Charlie' betekende maar was nu wel de eerste om een Franse vlag over haar profielfoto te zetten.
Oogst van de dag:
En eentje die een oproep deelt van een dierenarts, die een kat heeft gevonden en op zoek is naar het baasje.
Ik wou 'm al bijna delen, tot ik zag dat de oorspronkelijke post ruim een jaar oud is
Zoiets dus
[afbeelding]
Los van het God-ige vind ik dit eigenlijk wel een mooie boodschap
Ik heb een kennis die echt elke dag 5 verschillende selfies zet, allemaal even wazig en slecht belicht en die selfies gebruikt om sneller van profielfoto dan van onderbroek te wisselen
Datzelfde kind kwam mij destijds vragen wat 'Je suis Charlie' betekende maar was nu wel de eerste om een Franse vlag over haar profielfoto te zetten.
Oogst van de dag:
En eentje die een oproep deelt van een dierenarts, die een kat heeft gevonden en op zoek is naar het baasje.
Ik wou 'm al bijna delen, tot ik zag dat de oorspronkelijke post ruim een jaar oud is
donderdag 31 december 2015 om 18:07
donderdag 31 december 2015 om 18:25
quote:soetkees schreef op 31 december 2015 @ 17:38:
Deze zie ik regelmatig voorbij komen.
Saillant detail: [afbeelding] 2016 = schrikkeljaar
[afbeelding]Op zich wel een goede score, maar een kutdag in een jaar...
Deze zie ik regelmatig voorbij komen.
Saillant detail: [afbeelding] 2016 = schrikkeljaar
[afbeelding]Op zich wel een goede score, maar een kutdag in een jaar...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
donderdag 31 december 2015 om 18:26
Hebben jullie deze al eens gezien? Hoe status updates in het echte leven zouden overkomen:
www.youtube.com/watch?v=rCh5lXCEdVY
donderdag 31 december 2015 om 19:02
Ach heden, er is zojuist op de valreep nog een mega-rel uitgebroken. Ik zit ook in een FB-familiegroep (van man) en een ver familielid heeft een autistisch jongetje van een jaar of 6. Het knulletje heeft zomaar tien potloodjes van de Ikea meegenomen (het joch heeft momenteel iets met het getal 10) en de moeder postte dat. Ja hoor, daar kwam een moraalridder dat het diefstal was, ordinaire diefstal blablabla etc.
Andere grapjurk meldt dat het maar goed is dat het 10 potloodjes zijn en geen 10 Billy boekenkasten en dit werd niet gewaardeerd door de moraalridder, dus de oorlog is nu echt compleet en gaande...
Andere grapjurk meldt dat het maar goed is dat het 10 potloodjes zijn en geen 10 Billy boekenkasten en dit werd niet gewaardeerd door de moraalridder, dus de oorlog is nu echt compleet en gaande...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
donderdag 31 december 2015 om 21:10
quote:soetkees schreef op 31 december 2015 @ 19:02:
Ach heden, er is zojuist op de valreep nog een mega-rel uitgebroken. Ik zit ook in een FB-familiegroep (van man) en een ver familielid heeft een autistisch jongetje van een jaar of 6. Het knulletje heeft zomaar tien potloodjes van de Ikea meegenomen (het joch heeft momenteel iets met het getal 10) en de moeder postte dat. Ja hoor, daar kwam een moraalridder dat het diefstal was, ordinaire diefstal blablabla etc.
Andere grapjurk meldt dat het maar goed is dat het 10 potloodjes zijn en geen 10 Billy boekenkasten en dit werd niet gewaardeerd door de moraalridder, dus de oorlog is nu echt compleet en gaande...10 Billy boekenkasten
Andere grapjurk meldt dat het maar goed is dat het 10 potloodjes zijn en geen 10 Billy boekenkasten en dit werd niet gewaardeerd door de moraalridder, dus de oorlog is nu echt compleet en gaande...10 Billy boekenkasten
"I love not Man the less, but Nature more..."
vrijdag 1 januari 2016 om 15:04
vrijdag 1 januari 2016 om 15:36
quote:DG2015 schreef op 31 december 2015 @ 18:26:
Hebben jullie deze al eens gezien? Hoe status updates in het echte leven zouden overkomen:
Haha! Die is ook leuk en heel herkenbaar
Ook zoiets maar dan over FB zelf:
https://www.youtube.com/watch?v=JvQcabZ1zrk
Haha! Die is ook leuk en heel herkenbaar
Ook zoiets maar dan over FB zelf:
https://www.youtube.com/watch?v=JvQcabZ1zrk
"I love not Man the less, but Nature more..."
vrijdag 1 januari 2016 om 16:35
quote:Starshine schreef op 01 januari 2016 @ 15:04:
Je bedoelt trouwens die gratis potloodjes die je overal daar kan pakken om op te schrijven in welk schap je Billy kan vinden?
Wat een drama om niks dan zeg.
Ik dacht even dat het ging om een doos kleurpotloden (ook dan is het drama om niks. Gewoon pedagogisch teruggaan en inleveren, pfffft)Ja, die kleine potloodjes waarvan er zo'n tweehonderd in een boxje zitten, boxjes die om de anderhalve meter staan...
Je bedoelt trouwens die gratis potloodjes die je overal daar kan pakken om op te schrijven in welk schap je Billy kan vinden?
Wat een drama om niks dan zeg.
Ik dacht even dat het ging om een doos kleurpotloden (ook dan is het drama om niks. Gewoon pedagogisch teruggaan en inleveren, pfffft)Ja, die kleine potloodjes waarvan er zo'n tweehonderd in een boxje zitten, boxjes die om de anderhalve meter staan...
I can explain it to you, but I can't understand it for you