Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 december 2015 om 17:43
Kijk ik vind dit dus echt verschrikkelijk zielig, maar heeft de politie (en de Telegraaf ) nou echt niets beters te doen?
Vuurwerkknal wordt konijnen fataal
OOST-SOUBURG -
De harde knallen van afgestoken vuurwerk is twee konijnen in Oost-Souburg (Zeeland) fataal geworden op oudjaarsdag.
De dieren kregen een hartaanval door de harde klap en waren op slag dood. Dat laat de politie weten.
OOST-SOUBURG -
De harde knallen van afgestoken vuurwerk is twee konijnen in Oost-Souburg (Zeeland) fataal geworden op oudjaarsdag.
De dieren kregen een hartaanval door de harde klap en waren op slag dood. Dat laat de politie weten.
donderdag 31 december 2015 om 17:49
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 17:43:
Kijk ik vind dit dus echt verschrikkelijk zielig, maar heeft de politie (en de Telegraaf ) nou echt niets beters te doen?
OOST-SOUBURG -
Ik vind het wel een geruststellend bericht. Als de politie zich tot aan de perswoordvoerder toe bezig kan houden met een paar konijnen die zich dood geschrokken zijn zal het met de terreurdreiging ook wel meevallen .
Wel zielig voor die konijnen natuurlijk, dat wel.
OOST-SOUBURG -
Ik vind het wel een geruststellend bericht. Als de politie zich tot aan de perswoordvoerder toe bezig kan houden met een paar konijnen die zich dood geschrokken zijn zal het met de terreurdreiging ook wel meevallen .
Wel zielig voor die konijnen natuurlijk, dat wel.
donderdag 31 december 2015 om 17:49
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 17:43:
OOST-SOUBURG -
De dieren kregen een hartaanval door de harde klap en waren op slag dood. Dat laat de politie weten.Sjongejonge dat gaat ook nergens over
OOST-SOUBURG -
De dieren kregen een hartaanval door de harde klap en waren op slag dood. Dat laat de politie weten.Sjongejonge dat gaat ook nergens over
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 31 december 2015 om 17:52
Helemaal geen ski spullen Nooit geskied, nooit geaprèsskied dus ook. Geen idee wat je daar draagt. Thermolegging, rokje, gouden uggs (van de carnaval) en vest, zonnebril en muts?
Ik had niet meegekregen dat je zwanger bent Frizz, wat leuk. Je eerste?
Waar ben je zo moe van PiB?
Ik had niet meegekregen dat je zwanger bent Frizz, wat leuk. Je eerste?
Waar ben je zo moe van PiB?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
donderdag 31 december 2015 om 17:54
quote:Fenrir-Greyback schreef op 31 december 2015 @ 17:49:
[...]
Wel zielig voor die konijnen natuurlijk, dat wel.Ik vermoed dat ze zich in Oost-Souburg inderdaad nergens druk over hoeven te maken.
[...]
Wel zielig voor die konijnen natuurlijk, dat wel.Ik vermoed dat ze zich in Oost-Souburg inderdaad nergens druk over hoeven te maken.
donderdag 31 december 2015 om 17:56
donderdag 31 december 2015 om 17:58
donderdag 31 december 2015 om 17:58
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 december 2015 @ 17:55:
[...]
Net terug van mijn werk. (zorgverzekering)
Ik ben ook redelijk kapot. Hele dag in een vrachtautootje gezeten als bijrijder, en bij geen enkele klant bleek een koffieautomaat te bekennen. En als er iets is waar je moe van wordt is het wel van (bijna) de hele dag niks doen en geen koffie te kunnen drinken.
[...]
Net terug van mijn werk. (zorgverzekering)
Ik ben ook redelijk kapot. Hele dag in een vrachtautootje gezeten als bijrijder, en bij geen enkele klant bleek een koffieautomaat te bekennen. En als er iets is waar je moe van wordt is het wel van (bijna) de hele dag niks doen en geen koffie te kunnen drinken.