Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Sid-returns schreef op 31 december 2015 @ 17:31:

[...]

Oh fijn! Geniet er van! Hoeveel weken nog?4-5 zo? Voordat het gedaan is met de rust dan hè, verlof duurt wel langer.
quote:Nouschi schreef op 31 december 2015 @ 17:33:

Spannend hoor Frizz!Ik heb er zo'n zin in! Alhoewel ik sinds ik verlof heb ook wel errug van mijn zwangerschap geniet. Dus ik heb nog wel geduld, maar verheug me ook zo op mijn baby!
Kijk ik vind dit dus echt verschrikkelijk zielig, maar heeft de politie (en de Telegraaf ) nou echt niets beters te doen?

Vuurwerkknal wordt konijnen fataal

OOST-SOUBURG -

De harde knallen van afgestoken vuurwerk is twee konijnen in Oost-Souburg (Zeeland) fataal geworden op oudjaarsdag.

De dieren kregen een hartaanval door de harde klap en waren op slag dood. Dat laat de politie weten.
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 17:41:

[...]

4-5 zo? Voordat het gedaan is met de rust dan hè, verlof duurt wel langer. Wanneer ben je uitgerekend?
quote:SuzanneSuus schreef op 31 december 2015 @ 17:33:

[...]

Heerlijk! Wanneer ben je uitgerekend?Over een maandje.
Watermannen rulen.
19e 20e pagina
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 17:43:

Kijk ik vind dit dus echt verschrikkelijk zielig, maar heeft de politie (en de Telegraaf ) nou echt niets beters te doen?

OOST-SOUBURG -

De harde knallen van afgestoken vuurwerk is twee konijnen in Oost-Souburg (Zeeland) fataal geworden op oudjaarsdag.

De dieren kregen een hartaanval door de harde klap en waren op slag dood. Dat laat de politie weten.

Ik vind het wel een geruststellend bericht. Als de politie zich tot aan de perswoordvoerder toe bezig kan houden met een paar konijnen die zich dood geschrokken zijn zal het met de terreurdreiging ook wel meevallen .

Wel zielig voor die konijnen natuurlijk, dat wel.
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 17:43:

OOST-SOUBURG -

De dieren kregen een hartaanval door de harde klap en waren op slag dood. Dat laat de politie weten.Sjongejonge dat gaat ook nergens over
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 december 2015 @ 17:48:

19e pagina Wauw, snel ben je.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 17:46:

Watermannen rulen.Dat heb ik eerder gehoord. Maar dan moet ik niet te vroeg bevallen.
quote:AllyMcBeal schreef op 31 december 2015 @ 17:50:

[...]

Wauw, snel ben je.

En het klopt nog niet ook. 20e

Ik ben zo moe dat ik wel kan janken. Bweuhhhh
Helemaal geen ski spullen Nooit geskied, nooit geaprèsskied dus ook. Geen idee wat je daar draagt. Thermolegging, rokje, gouden uggs (van de carnaval) en vest, zonnebril en muts?

Ik had niet meegekregen dat je zwanger bent Frizz, wat leuk. Je eerste?

Waar ben je zo moe van PiB?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:Grzeczny schreef op 31 december 2015 @ 17:52:

Ik had niet meegekregen dat je zwanger bent Frizz, wat leuk. Je eerste?Yes! Maar... ben jij een oude bekende in een nieuw jasje?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 31 december 2015 @ 17:49:

[...]

Ik vind het wel een geruststellend bericht. Als de politie zich tot aan de perswoordvoerder toe bezig kan houden met een paar konijnen die zich dood geschrokken zijn zal het met de terreurdreiging ook wel meevallen .

Wel zielig voor die konijnen natuurlijk, dat wel.Ik vermoed dat ze zich in Oost-Souburg inderdaad nergens druk over hoeven te maken.
quote:Grzeczny schreef op 31 december 2015 @ 17:52:

Waar ben je zo moe van PiB?Net terug van mijn werk. (zorgverzekering)
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 december 2015 @ 17:52:

[...]

Ik ben zo moe dat ik wel kan janken. BweuhhhhMisschien even douchen en voor een uurtje in bed kruipen.
I like being a mess. It's who I am.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 december 2015 @ 17:52:

[...]

Ik ben zo moe dat ik wel kan janken. BweuhhhhJullie zullen het wel onwijs druk hebben gehad
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 17:50:

[...]

Dat heb ik eerder gehoord. Maar dan moet ik niet te vroeg bevallen.

Ik was de 14e uitgerekend. Kwam 2 weken later

Koppig wel, die Watermannen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 december 2015 @ 17:55:

[...]

Net terug van mijn werk. (zorgverzekering)Topdrukte natuurlijk. Pff! Ik hoorde op de radio dat cz (geloof ik) tot 23u open is. Bizar.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:AllyMcBeal schreef op 31 december 2015 @ 17:55:

[...]

Misschien even douchen en voor een uurtje in bed kruipen.Misschien wel een goed plan. Eerst even wat eten maken zo.
quote:Grzeczny schreef op 31 december 2015 @ 17:56:

[...]

Topdrukte natuurlijk. Pff! Ik hoorde op de radio dat cz (geloof ik) tot 23u open is. Bizar.Oh echt? Ik had het al te doen met de mensen die bij ons tot 18.00 uur door moesten.
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 17:55:

[...]

Ik was de 14e uitgerekend. Kwam 2 weken later

Koppig wel, die Watermannen.Ooooh dan kan de mijne beter eerder komen, ik ben ook al zo koppig en eigenwijs. Doe mij maar een braaf en meegaand kind dankuwel.
Fijne jaarwisseling allemaal!

En voor Leo een lekker glitterplaatje erbij

Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 december 2015 @ 17:55:

[...]

Net terug van mijn werk. (zorgverzekering)

Ik ben ook redelijk kapot. Hele dag in een vrachtautootje gezeten als bijrijder, en bij geen enkele klant bleek een koffieautomaat te bekennen. En als er iets is waar je moe van wordt is het wel van (bijna) de hele dag niks doen en geen koffie te kunnen drinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven