Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

donderdag 31 december 2015 om 20:51
Aha. Nou via de chromecast heb ik het ook niet voor elkaar gekregen. Onlangs nog een googletje eraan gewaagd en getest, maar zodra je gaat casten neemt hij de settings van je router over. Wat je nog zou kunnen testen is screencasting te doen van je device via de chromecast app. Maar ik weet niet hoe dat performt.
Ik heb geen makkelijke manier gevonden om de router te misleiden. In de woonkamer hebben wij een droidbox, en daar kan je wel de hola app op zetten, en zo via de app het land kiezen en de app vanwaar je wilt kijken.
Helaas op de slaapkamer een chromecast. Als de tv beneden bezet is, heb ik toch wat minder keus☺
Ik heb geen makkelijke manier gevonden om de router te misleiden. In de woonkamer hebben wij een droidbox, en daar kan je wel de hola app op zetten, en zo via de app het land kiezen en de app vanwaar je wilt kijken.
Helaas op de slaapkamer een chromecast. Als de tv beneden bezet is, heb ik toch wat minder keus☺
vrijdag 1 januari 2016 om 06:49
quote:lonelyryder schreef op 31 december 2015 @ 20:51:
Aha. Nou via de chromecast heb ik het ook niet voor elkaar gekregen. Onlangs nog een googletje eraan gewaagd en getest, maar zodra je gaat casten neemt hij de settings van je router over. Wat je nog zou kunnen testen is screencasting te doen van je device via de chromecast app. Maar ik weet niet hoe dat performt.
Klinkt erg ingewikkeld moet ik zeggen.
En via welke VPN link kun je op je laptop kijken?
Binnenkort ga ik naar Amerika, dus daar kan ik in elk geval via de wifi de Amerikaanse netflix ontvangen lijkt me, toch?
Klinkt erg ingewikkeld moet ik zeggen.
En via welke VPN link kun je op je laptop kijken?
Binnenkort ga ik naar Amerika, dus daar kan ik in elk geval via de wifi de Amerikaanse netflix ontvangen lijkt me, toch?
Shoot first, ask questions later!

vrijdag 1 januari 2016 om 08:39
Hola.org, dit gebruik ik op mijn laptop en voor de rest. Eerst installeren, dan openen.
Vervolgens kan je kiezen vanuit welk land je welke app/site je wilt openen. Zo kan je netflix openen alsof je in de US zit, of welk ander land dan ook. Je kan Hola bijvoorbeeld ook gebruiken voor de NPO app als je in het buitenland zit.
In de US heb je idd toegang tot de Amerikaanse content.
Vervolgens kan je kiezen vanuit welk land je welke app/site je wilt openen. Zo kan je netflix openen alsof je in de US zit, of welk ander land dan ook. Je kan Hola bijvoorbeeld ook gebruiken voor de NPO app als je in het buitenland zit.
In de US heb je idd toegang tot de Amerikaanse content.
vrijdag 1 januari 2016 om 09:56
Ik heb sinds november Netflix.
Was begonnen met Fargo seizoen 2 (te gek), Undertaker (aardig) en BattleStar Galactica (de moeite waard) Deze laatste zag ik bij verwijderalarm dat ze half november zou verdwijnen dus toen ben ik alle dagen BSG gaan kijken. Daarna moet je wel afkicken als je er helemaal inzat.
Inmiddels een Franse serie gekeken en nu kijk ik naar Crossing Lines (best leuk).
Films vind ik minder de meeste heb ik gezien of vind ik niet de moeite waard. Ook veel series heb ik allang gezien. Jammer ook dat een aantal series niet uptodate zijn wat betreft de seizoenen.
Was begonnen met Fargo seizoen 2 (te gek), Undertaker (aardig) en BattleStar Galactica (de moeite waard) Deze laatste zag ik bij verwijderalarm dat ze half november zou verdwijnen dus toen ben ik alle dagen BSG gaan kijken. Daarna moet je wel afkicken als je er helemaal inzat.
Inmiddels een Franse serie gekeken en nu kijk ik naar Crossing Lines (best leuk).
Films vind ik minder de meeste heb ik gezien of vind ik niet de moeite waard. Ook veel series heb ik allang gezien. Jammer ook dat een aantal series niet uptodate zijn wat betreft de seizoenen.
vrijdag 1 januari 2016 om 13:33
quote:lonelyryder schreef op 01 januari 2016 @ 08:39:
Hola.org, dit gebruik ik op mijn laptop en voor de rest. Eerst installeren, dan openen.
In de US heb je idd toegang tot de Amerikaanse content.thanks voor je tip! heb 'm gedownload en zit nu 'n film te kijken op de amerikaanse netflix en ben blij verrast dat je ondertiteling (engels) aan kan zetten!
In de US heb je idd toegang tot de Amerikaanse content.thanks voor je tip! heb 'm gedownload en zit nu 'n film te kijken op de amerikaanse netflix en ben blij verrast dat je ondertiteling (engels) aan kan zetten!

vrijdag 1 januari 2016 om 15:28
Staan weer wat nieuwe series op Netflix, een echte aanrader wat mij betreft is; The Driver een serie over een taxichauffeur die verwikkeld raakt in criminaliteit. Andere series welke ik met veel plezier heb gekeken of nog volg zijn:
Nashville
Making a murderer
American horror story
Drop dead diva
The americans
Love/hate
Hell on wheels
The bletchley circle
Hinterland
The paradise
Call the midwife
Nashville
Making a murderer
American horror story
Drop dead diva
The americans
Love/hate
Hell on wheels
The bletchley circle
Hinterland
The paradise
Call the midwife

vrijdag 1 januari 2016 om 15:52
Dat is inderdaad jammer, ik zou weleens willen weten of er een site is waar data op staan wanneer de nieuwe seizoenen op netflix worden gezet, helaas nog niet zoiets gevonden voor de nederlandse netflix. Ik kijk af en toe ook op de amerikaanse netflix. Ik gebruik dan de site neflix fixer, daar staan codes welke je bij b.v. je smart tv kunt invoeren. Dit is de link, http://www.netflixfixer.c ... up-pt2.html?commentPage=6 soms is het wel eventjes uitproberen welke er werkt hoor.

vrijdag 1 januari 2016 om 15:54
quote:mindset schreef op 01 januari 2016 @ 15:52:
Dat is inderdaad jammer, ik zou weleens willen weten of er een site is waar data op staan wanneer de nieuwe seizoenen op netflix worden gezet, helaas nog niet zoiets gevonden voor de nederlandse netflix. Ik kijk af en toe ook op de amerikaanse netflix. Ik gebruik dan de site neflix fixer, daar staan codes welke je bij b.v. je smart tv kunt invoeren. Dit is de link, http://www.netflixfixer.c ...
up-pt2.html?commentPage=6 soms is het wel eventjes uitproberen welke er werkt hoor.
1e hit google:
http://www.netflix-nederl ... hijnen-series-op-netflix/
Dat is inderdaad jammer, ik zou weleens willen weten of er een site is waar data op staan wanneer de nieuwe seizoenen op netflix worden gezet, helaas nog niet zoiets gevonden voor de nederlandse netflix. Ik kijk af en toe ook op de amerikaanse netflix. Ik gebruik dan de site neflix fixer, daar staan codes welke je bij b.v. je smart tv kunt invoeren. Dit is de link, http://www.netflixfixer.c ...
up-pt2.html?commentPage=6 soms is het wel eventjes uitproberen welke er werkt hoor.
1e hit google:
http://www.netflix-nederl ... hijnen-series-op-netflix/

zaterdag 2 januari 2016 om 09:19
zaterdag 2 januari 2016 om 14:42
zaterdag 2 januari 2016 om 17:45
Heb even voor je gecheckt, bij mij doet Heartland het gewoon. Misschien even uitloggen en weer inloggen?
OT: Ben zo blij dat seizoen 5 van Downton Abbey nu ook op Netflix USA staat! Had laatst seizoen 1-4 achter elkaar gekeken en vond het zo raar dat 5 er niet op stond. In Nederland is seizoen 6 nu op tv bezig toch?
OT: Ben zo blij dat seizoen 5 van Downton Abbey nu ook op Netflix USA staat! Had laatst seizoen 1-4 achter elkaar gekeken en vond het zo raar dat 5 er niet op stond. In Nederland is seizoen 6 nu op tv bezig toch?
zaterdag 2 januari 2016 om 17:55
Bij mij doet ie 't inmiddels gelukkig ook weer.
Had nog niet gezocht naar Downton, maar cool dat seizoen 5 op de Amerikaanse staat! Ben al weken seizoen 6 aan 't opnemen van tv, voor 't geval dat seizoen nog langer duurt voordat 't online komt. Maar dan kan ik 5 inmiddels al kijken.
Had nog niet gezocht naar Downton, maar cool dat seizoen 5 op de Amerikaanse staat! Ben al weken seizoen 6 aan 't opnemen van tv, voor 't geval dat seizoen nog langer duurt voordat 't online komt. Maar dan kan ik 5 inmiddels al kijken.

zaterdag 2 januari 2016 om 23:40