Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 2 januari 2016 om 09:19
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 09:03:
[...]
Nog niks, kun je nagaan
Ik zou verder moeten gaan met schilderen zodat de vloerbedekking erin kan zodat mijn crosstrainer erin kan zodat ik later deze week weer wat nuttigs kan doen. Maja. Zin zoeken is vast ook heel 2015?
Uitstelgedrag is helemaal 2016, je bent erg hip
[...]
Nog niks, kun je nagaan
Ik zou verder moeten gaan met schilderen zodat de vloerbedekking erin kan zodat mijn crosstrainer erin kan zodat ik later deze week weer wat nuttigs kan doen. Maja. Zin zoeken is vast ook heel 2015?
zaterdag 2 januari 2016 om 09:20
quote:Solomio schreef op 02 januari 2016 @ 09:15:
[...]
Zin zoeken, zin maken, allemaal enorm 2015.
Hier is het motto: zonder zin kan het ook.
Maar zonder zin gaat het moeizamer en langzamer dan met zin. En voor je het weet ontwikkel je tegenzin, oh nee!
En persoonlijk zal het me roesten of het wel of niet 2016 is, mijn zin denkt over kalendergrenzen heen
If only I could find it.
Koffie dan maar idd Fee.
[...]
Zin zoeken, zin maken, allemaal enorm 2015.
Hier is het motto: zonder zin kan het ook.
Maar zonder zin gaat het moeizamer en langzamer dan met zin. En voor je het weet ontwikkel je tegenzin, oh nee!
En persoonlijk zal het me roesten of het wel of niet 2016 is, mijn zin denkt over kalendergrenzen heen
Koffie dan maar idd Fee.
zaterdag 2 januari 2016 om 09:21
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 09:20:
[...]
If only I could find it.
Koffie dan maar idd Fee.Maar als je eerst nog zin moet maken gaat het vaak zonder zin weer sneller.
[...]
Koffie dan maar idd Fee.Maar als je eerst nog zin moet maken gaat het vaak zonder zin weer sneller.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 2 januari 2016 om 09:35
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 09:33:
[...]
Dat durf ik te betwijfelen
Nou ja, voor mij is 'zonder zin kan het ook' stukken minder frustrerend dan 'dan maak je maar zin'. Die laatste vind ik echt zo vreselijk, dat die mij volledig lamslaat, terwijl die eerste duidelijk maakt dat sommige dingen gewoon moeten gebeuren, ook al heb je geen zin.
Door die laatste zou je nog kunnen gaan denken dat je iets alleen hoeft te doen als je er zin in hebt.
[...]
Dat durf ik te betwijfelen
Nou ja, voor mij is 'zonder zin kan het ook' stukken minder frustrerend dan 'dan maak je maar zin'. Die laatste vind ik echt zo vreselijk, dat die mij volledig lamslaat, terwijl die eerste duidelijk maakt dat sommige dingen gewoon moeten gebeuren, ook al heb je geen zin.
Door die laatste zou je nog kunnen gaan denken dat je iets alleen hoeft te doen als je er zin in hebt.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
zaterdag 2 januari 2016 om 09:37
quote:Solomio schreef op 02 januari 2016 @ 09:35:
[...]
Door die laatste zou je nog kunnen gaan denken dat je iets alleen hoeft te doen als je er zin in hebt.Ik voel een slogan opkomen. Just do it.
[...]
Door die laatste zou je nog kunnen gaan denken dat je iets alleen hoeft te doen als je er zin in hebt.Ik voel een slogan opkomen. Just do it.
zaterdag 2 januari 2016 om 09:43
zaterdag 2 januari 2016 om 09:49
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2016 @ 09:43:
goedemorgen!
Ik heb er nu al spijt van dat ik een dagdienst heb toegezegd. Op een andere locatie (ken de clienten wel hoor) maar de dagdienst hier is altijd zo druk en ik heb geen zin
Gister een nieuwe bank en tvmeubel gekocht. Jammer dat er altijd levertijd op die krengen zit...
goedemorgen!
Ik heb er nu al spijt van dat ik een dagdienst heb toegezegd. Op een andere locatie (ken de clienten wel hoor) maar de dagdienst hier is altijd zo druk en ik heb geen zin
Gister een nieuwe bank en tvmeubel gekocht. Jammer dat er altijd levertijd op die krengen zit...
zaterdag 2 januari 2016 om 10:03
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 09:20:
[...]
If only I could find it.
Koffie dan maar idd Fee.
Ik neem er ook een, moet ook allemaal verjaardagsdingen doen en kopen, wel zin geen fut.
[...]
Koffie dan maar idd Fee.
Ik neem er ook een, moet ook allemaal verjaardagsdingen doen en kopen, wel zin geen fut.
zaterdag 2 januari 2016 om 10:03
zaterdag 2 januari 2016 om 10:05
quote:LaFleurNoire schreef op 02 januari 2016 @ 10:03:
Ik heb over een uur mijn allereerste rijles. Ik heb er jaren en jaren tegenaan gehikt, maar nu gaat het rijbewijsloze leven me zo irriteren en hinderen dat ik toch een poging ga wagen. Kijken of mijn hersenhelften, die normaal gesproken niet zo van samenwerken houden, dit kunnen.Succes en dat komt vast wel goed!! Doe je normaal lessen of een spoedcursus want dat is vaak niet zo goed als je hersenhelften soms moeite hebben.
Ik heb over een uur mijn allereerste rijles. Ik heb er jaren en jaren tegenaan gehikt, maar nu gaat het rijbewijsloze leven me zo irriteren en hinderen dat ik toch een poging ga wagen. Kijken of mijn hersenhelften, die normaal gesproken niet zo van samenwerken houden, dit kunnen.Succes en dat komt vast wel goed!! Doe je normaal lessen of een spoedcursus want dat is vaak niet zo goed als je hersenhelften soms moeite hebben.
zaterdag 2 januari 2016 om 10:08
quote:LaFleurNoire schreef op 02 januari 2016 @ 10:03:
Ik heb over een uur mijn allereerste rijles. Ik heb er jaren en jaren tegenaan gehikt, maar nu gaat het rijbewijsloze leven me zo irriteren en hinderen dat ik toch een poging ga wagen. Kijken of mijn hersenhelften, die normaal gesproken niet zo van samenwerken houden, dit kunnen.Succes!
Ik heb over een uur mijn allereerste rijles. Ik heb er jaren en jaren tegenaan gehikt, maar nu gaat het rijbewijsloze leven me zo irriteren en hinderen dat ik toch een poging ga wagen. Kijken of mijn hersenhelften, die normaal gesproken niet zo van samenwerken houden, dit kunnen.Succes!
zaterdag 2 januari 2016 om 10:11
zaterdag 2 januari 2016 om 10:15
quote:fietsie schreef op 01 januari 2016 @ 19:29:
[...]
Ik vond het leuk, maar niet zo rap als bijvoorbeeld Youp of Guido Weyers. Vanavond Jochem Meyer op NPO1 om 20. 20.Herman Finkers was wel leuk, maar reuze tegenvallen vond ik.
Ik vond het soms zelfs een beetje erg-dommig, vooral toen hij de vergelijking ging maken tussen Wilders en massamoordenaar-Hitler, en het kapsel van Hitler en het kapsel van Diederik Samsom.
Oud-nieuws werd gebracht alsof het nieuws was, alsof niemand het wist.
[...]
Ik vond het leuk, maar niet zo rap als bijvoorbeeld Youp of Guido Weyers. Vanavond Jochem Meyer op NPO1 om 20. 20.Herman Finkers was wel leuk, maar reuze tegenvallen vond ik.
Ik vond het soms zelfs een beetje erg-dommig, vooral toen hij de vergelijking ging maken tussen Wilders en massamoordenaar-Hitler, en het kapsel van Hitler en het kapsel van Diederik Samsom.
Oud-nieuws werd gebracht alsof het nieuws was, alsof niemand het wist.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 2 januari 2016 om 10:20
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 januari 2016 @ 20:36:
[...]
Oh ja, wat leuk
Bedankt voor het hartelijke welkom lieverds. Maar zullen we er nu weer over ophouden, anders gaan de zure lappen weer zeuren dat ik mezelf te belangrijk maak Wat zure taal weer.
Welkom terug. Je zult dit forum wel flink gemist hebben hé.
[...]
Oh ja, wat leuk
Bedankt voor het hartelijke welkom lieverds. Maar zullen we er nu weer over ophouden, anders gaan de zure lappen weer zeuren dat ik mezelf te belangrijk maak Wat zure taal weer.
Welkom terug. Je zult dit forum wel flink gemist hebben hé.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 2 januari 2016 om 10:24
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 januari 2016 @ 20:52:
[...]
Vlak 4 januari niet uit, voor velen de eerste werkdag in het nieuwe jaar. Ik ga het hele weekend knoflook eten.Misschien eten je collega's ook het hele weekend knoflook. Als beide-tegenstaanders knoflook hebben gegeten ruiken ze geen knoflooklucht.
[...]
Vlak 4 januari niet uit, voor velen de eerste werkdag in het nieuwe jaar. Ik ga het hele weekend knoflook eten.Misschien eten je collega's ook het hele weekend knoflook. Als beide-tegenstaanders knoflook hebben gegeten ruiken ze geen knoflooklucht.
LOEP ME MAAR aub.