Facebook verwijderd joehoe!

02-01-2016 15:36 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Facebook oftewel (fake)book account opgeheven, en het voelt heerlijk.

Ik plaatste er zelf nooit wat op, maar af en toe nam ik toch wel een kijkje op andermans pagina uit nieuwsgierigheid, en dan voelde ik me toch een soort van stalker, alsof ik niets beters te doen had.

Voor mij never..ever social media meer, wat een rust.
Ik heb mijn kerstboom opgeruimd, voelt ook weer fijn.
Oke. Veel plezier ermee!

Ik vind social media nog steeds een leuke toevoeging.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik ga morgen mijn schoenen uitzoeken en afscheid nemen van een aantal paar
quote:Fruity-Pebbles schreef op 02 januari 2016 @ 15:41:

Ik ga morgen mijn schoenen uitzoeken en afscheid nemen van een aantal paarKom je het dan nog even op facebook zetten, met een joehee er achter? Dat ik het wel zeker weet?
quote:JoniJoni schreef op 02 januari 2016 @ 15:43:

[...]

Kom je het dan nog even op facebook zetten, met een joehee er achter? Dat ik het wel zeker weet? Tuurlijk!
Heel goed
Geeft veel rust
Toevallig ook met verwijderd
gefeliciteerd?

En je wil dit melden omdat? Ik dacht dat facebook nou juist dè plek was voor nutteloze mededelingen.
quote:Starshine schreef op 02 januari 2016 @ 15:52:

gefeliciteerd?

En je wil dit melden omdat? Ik dacht dat facebook nou juist dè plek was voor nutteloze mededelingen.Kon ik dit maar liken.
Misschien heeft ze twitter nog
Je hebt nog 14 dagen om je te bedenken.
quote:Starshine schreef op 02 januari 2016 @ 15:52:

gefeliciteerd?

En je wil dit melden omdat? Ik dacht dat facebook nou juist dè plek was voor nutteloze mededelingen.

Gaat een beetje moeilijk als je geen fake book meer hebt he?

Maar zag zo vaak wat nutteloos hier, dus dit kan er ook wel bij....
Ik snap dit soort dingen nooit zo. Soms lijkt het wel of mensen het een blok aan het been vinden maar dat doe je zelf. Je hoeft niet met iedereen vrienden te zijn of alles te liken.
quote:dignity schreef op 02 januari 2016 @ 15:59:

Misschien heeft ze twitter nog Nee geen twitter, geen linkedin etc. alleen whatsapp.
quote:toomuchdreams schreef op 02 januari 2016 @ 16:04:

[...]

Nee geen twitter, geen linkedin etc. alleen whatsapp.En het forum. Ook een soort social media, toch?
Even dacht ik dat Facebook Joehoe had verwijderd.
quote:tvp schreef op 02 januari 2016 @ 16:06:

[...]

En het forum. Ook een soort social media, toch?Geef ik je gelijk in, maar niet te vergelijken met fake book.
quote:closednote schreef op 02 januari 2016 @ 16:02:

Ik snap dit soort dingen nooit zo. Soms lijkt het wel of mensen het een blok aan het been vinden maar dat doe je zelf. Je hoeft niet met iedereen vrienden te zijn of alles te liken.

ik ziet er zelf ook niet zoveel op en gebruik het vooral om contact te houden met familie verder weg. Ik zie nu juist meer van ze dan voordat er fb was. Heel sociaal wat mij betreft dus
Nu je VIVA-account nog en je leven is echt opgeruimd !
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren
Wat goed van je dat je Facebook hebt verwijderd uit je leven! Heel goed dat je niks wilt delen met mensen die je kent op je eigen social media account waarin je zelf bepaalt wie wat te zien krijgt. Ook heel goed dat je dat hebt ingeruild voor een account op een forum met louter onbekende mensen waar iedereen álles kan lezen, om blijkbaar voortaan je gedachten te ventileren.

Moet nog even een snappertje worden bij mij blijkbaar...
Koop een taart en ga het vieren.
quote:Janneke012345 schreef op 02 januari 2016 @ 16:12:

Nu je VIVA-account nog en je leven is echt opgeruimd !Damn, jij kunt in 1 zin, wat ik in 5 moet zeggen haha
quote:keypers schreef op 02 januari 2016 @ 16:14:

Wat goed van je dat je Facebook hebt verwijderd uit je leven! Heel goed dat je niks wilt delen met mensen die je kent op je eigen social media account waarin je zelf bepaalt wie wat te zien krijgt. Ook heel goed dat je dat hebt ingeruild voor een account op een forum met louter onbekende mensen waar iedereen álles kan lezen, om blijkbaar voortaan je gedachten te ventileren.

Moet nog even een snappertje worden bij mij blijkbaar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven