Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Goeie nacht allemaal,

Iemand last van slapeloosheid ?

Als ik de Eagles een tijd niet gehoor heb kan ik ze altijd wel weer waarderen. Alles wordt altijd helemaal perfect gespeeld op die platen. Nooit een foutje of iets dat beter dat gekund. Dat geeft die muziek wel iets tijdloos vind ik maar ook iets glads.

Ben daar straks naar een van mijn favoriete gitaristen wezen kijken. Ben er net pas achter dat hij Richard van Bergen heet. Als hij een keertje in je buurt speelt moet je even gaan kijken.

Rustig trouwens op het forum (behalve de piemeldiscussie dan ). Mylene, werk jij veel 's nachts dat je vaak laat wakker bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 03 januari 2016 @ 02:42:

Goeie nacht allemaal,

Iemand last van slapeloosheid ?

Als ik de Eagles een tijd niet gehoor heb kan ik ze altijd wel weer waarderen. Alles wordt altijd helemaal perfect gespeeld op die platen. Nooit een foutje of iets dat beter dat gekund. Dat geeft die muziek wel iets tijdloos vind ik maar ook iets glads.

Ben daar straks naar een van mijn favoriete gitaristen wezen kijken. Ben er net pas achter dat hij Richard van Bergen heet. Als hij een keertje in je buurt speelt moet je even gaan kijken.

Rustig trouwens op het forum (behalve de piemeldiscussie dan ). Mylene, werk jij veel 's nachts dat je vaak laat wakker bent?Nee ik werk overdag . En jij bent dé Antoon?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ook nog wakker. Meestal val ik wel ergens halverwege de avond standaard in slaap op de bank. Maar nu dus niet.
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:iceteapeach schreef op 03 januari 2016 @ 02:49:

Ik ook nog wakker. Meestal val ik wel ergens halverwege de avond standaard in slaap op de bank. Maar nu dus niet.Kan je morgen uitslapen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Morgen (eh zometeen) staat mijn zoontje aan mijn bed om me wakker te maken. Hij mag pas na 7:00u komen maar om 7u precies staat hij er altijd Ook wel weer gezellig 's ochtends met z'n tweetjes. Maar gelukkig maandag pas weer aan het werk.

Als ik niet kan slapen zit ik me in bed meestal toch alleen maar te ergeren en dan is het beter om op te staan vind ik. Op de bank naar Discovery kijken (of 192TV!) helpt altijd wel na een uur Iets over haaien of de oerknal.

Heel vroeger had je Telekolleg op de Duitse zenders. Dat was wis- en natuurkundeles door een ontzettend saaie man. Soms was hij wel een op drie netten tegelijk. Of Bob Ross natuurlijk.
Jahoor, zeker. Vind het ook niet erg. Heb een onverwacht heel leuke O&N gehad en ben er nog niet zo over uit wat ik er verder van moet vinden, behalve dat het heel erg leuk was: oud klasgenoot van ongeveer 30 jaar terug. Hij alleen, ik ook (zoon was bij vrienden) en hem spontaan uitgenodigd.

En jij MV? Hoe was jouw O&N?
Waarom zeg je trouwens de Antoon Mylene? Dat klinkt niet goed..
Haha, herkenbaar Antoon, ik switch dan tussen Discovery, NatGeo of ID tv.
Hier ook nog n wakkere
Oh Antoon dat wordt n kort nachtje voor je dan😕 Hier kindvrij weekend gelukkig dus kan uitslapen. Zitnu bij gebrek aan beter tlc te kijken😜😱
quote:Antoon69 schreef op 03 januari 2016 @ 03:03:

Waarom zeg je trouwens de Antoon Mylene? Dat klinkt niet goed..Waarom klinkt dat niet goed?
Zoon hier wel thuis maar die is toch niet voor 12-en wakker
quote:iceteapeach schreef op 03 januari 2016 @ 03:11:

Zoon hier wel thuis maar die is toch niet voor 12-en wakker Das dan vast al n puber😁
quote:iceteapeach schreef op 03 januari 2016 @ 03:02:

Jahoor, zeker. Vind het ook niet erg. Heb een onverwacht heel leuke O&N gehad en ben er nog niet zo over uit wat ik er verder van moet vinden, behalve dat het heel erg leuk was: oud klasgenoot van ongeveer 30 jaar terug. Hij alleen, ik ook (zoon was bij vrienden) en hem spontaan uitgenodigd.

En jij MV? Hoe was jouw O&N?

Wat spannend en wat zou het leuk zijn als het wel iets moois zou worden na zo`n lange tijd. Ben heel benieuwd. Heb je al plannen om iets met hem te gaan afspreken?

Mijn oud en nieuw was ook leuk hoor, gewoon gewerkt, erna nog naar mijn moeder geweest en lekker hapjes, film gekeken en wat kadootjes gedaan. En erna gezellig op het forum. Werd 23.55 uit mijzelf wakker dus gezellige tv nog in de herhaling gekeken.
quote:iceteapeach schreef op 03 januari 2016 @ 03:05:

Haha, herkenbaar Antoon, ik switch dan tussen Discovery, NatGeo of ID tv.24kitchen is ook vaak wel leuk, als je van koken houdt.
Ja oude liefdes roesten niet he IceT? Soms zoek ik mijn oude middelbare school crushes wel eens op op facebook of linkedIn (al ik hun naam nog weet) en ik vind ze op de foto dan bijna altijd nog net zo leuk als toen.

Ik ga me zo ook maar eens installeren op de bank met de een dekentje en de AB. Als ik me kan beheersen om niet de koelkast leeg te eten

Fijne nacht allemaal!
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 januari 2016 @ 03:11:

[...]

Waarom klinkt dat niet goed?Oh dan begreep ik je verkeerd, sorry. Maar kennen wij elkaar in het echt (kan best hoor)?
quote:Tjuptjup schreef op 03 januari 2016 @ 03:13:

[...]

Das dan vast al n puber😁Ja idd, bijna 15. Maar nu is hij al eerder onder zeil :-).
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 januari 2016 @ 03:15:

[...]

24kitchen is ook vaak wel leuk, als je van koken houdt.Jaaa, die ook idd. Love 24Kitchen. En Rudolf. Vind ik zo'n leukerd.
quote:Antoon69 schreef op 03 januari 2016 @ 03:19:

[...]

Oh dan begreep ik je verkeerd, sorry. Maar kennen wij elkaar in het echt (kan best hoor)?Nee ik ken je niet irl. Was gewoon een vraag.
quote:iceteapeach schreef op 03 januari 2016 @ 03:20:

[...]

Jaaa, die ook idd. Love 24Kitchen. En Rudolf. Vind ik zo'n leukerd.

Oh nou kan je niet meer stuk

Nee geintje, maar I Rudolph.
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 januari 2016 @ 03:14:

[...]

Wat spannend en wat zou het leuk zijn als het wel iets moois zou worden na zo`n lange tijd. Ben heel benieuwd. Heb je al plannen om iets met hem te gaan afspreken?

Mijn oud en nieuw was ook leuk hoor, gewoon gewerkt, erna nog naar mijn moeder geweest en lekker hapjes, film gekeken en wat kadootjes gedaan. En erna gezellig op het forum. Werd 23.55 uit mijzelf wakker dus gezellige tv nog in de herhaling gekeken.

Daar zou ik zelf nog het meest van staan te kijken idd. Maar loop niet op de zaken vooruit hoor. Ja, we hadden sowieso al de 16e staan om weer bij te praten. O&N kwam er tussendoor. Hij is wel heel leuk opgedroogd, om het maar eens onaardig te zeggen .

Hebben je katten veel last gehad van het vuurwerk? Oh btw, heb je tip van destijds opgevolgd mbt kruidenplantjes in de keuken en de vliegjes. Tip van het jaar geweest, nogmaals, dank!.
quote:Antoon69 schreef op 03 januari 2016 @ 03:16:

Ja oude liefdes roesten niet he IceT? Soms zoek ik mijn oude middelbare school crushes wel eens op op facebook of linkedIn (al ik hun naam nog weet) en ik vind ze op de foto dan bijna altijd nog net zo leuk als toen.

Ik ga me zo ook maar eens installeren op de bank met de een dekentje en de AB. Als ik me kan beheersen om niet de koelkast leeg te eten

Fijne nacht allemaal!

Een oude liefde was het nog niet eens, wel onderdeel van een vaste club idd.

Oh, je lag nog niet op de bank dan? . Mijn vriendin was komen borrelen vanavond, dus de leftovers van de hapjes en de wijn staan gezellig naast me, binnen polsbereik :-).
quote:iceteapeach schreef op 03 januari 2016 @ 03:25:

[...]

Daar zou ik zelf nog het meest van staan te kijken idd. Maar loop niet op de zaken vooruit hoor. Ja, we hadden sowieso al de 16e staan om weer bij te praten. O&N kwam er tussendoor. Hij is wel heel leuk opgedroogd, om het maar eens onaardig te zeggen .

Hebben je katten veel last gehad van het vuurwerk? Oh btw, heb je tip van destijds opgevolgd mbt kruidenplantjes in de keuken en de vliegjes. Tip van het jaar geweest, nogmaals, dank!.

Ga ervoor zou ik zeggen als het nu zo leuk klikt, wie weet wat een geweldige tijd jullie samen kunnen hebben. Wat gaan jullie de 16e doen? Wil je niet eerder afspreken?

Jaren bleef ik thuis voor de katten en 3 jaar geleden helemaal de gordijnen dicht gedaan, had Bo Ghi ze geopend om naar het vuurwerk te kijken (moet wel zeggen dat het over het water is dus je ziet alleen mooi siervuurwerk en geen harde knallen).

Vorig jaar daardoor wel naar een forumster geweest want de katten hebben dus geen last van het vuurwerk.

Dit jaar moest ik gewoon werken en erna naar mijn moeder en vanaf 20.00 uur ofzo lekker thuis geweest.
Zit de conference te kijken van Jochem en ik vind het zo knap wat hij allemaal kan maar het is niet rustgevend om in slaap te komen. Ik kijk het wel even uit maar ben er klaarwakker door.

Tot morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven