Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Helemaal keurig gebleven!

Voor het eerst..........ook raar eigenlijk, misschien is het wel goed....heerlijke afscheidszoenen bij mij thuis en de vraag of hij mij gauw weer ziet, complimenten over m'n uiterlijk, m'n karakter. De vraag of ik met hem meega naar Parijs een paar dagen.

Ik wist niet zo goed hoe ik moest reageren op dat alles (ik was verrast, verbaasd etc)

Nee, helaass,,geen duidelijke "ik wil je nooit meer kwijt" scene dat niet
Miran, want een spannende ontwikkelingen zo... goed dat het zo keurig is gebleven :-) blijkbaar.... werkt dat! En naar Parijs?! Waah! Jemig... zou het echt zo zijn dat 'ie nu toch ietsje serieuzer is? Ik hoop het echt voor je!
Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 37

- Hoe lang al single? zie leeftijd...

- Langste relatie ? nooit gehad

- Kortste relatie? zie langste relatie

- Regio? Nijmegen

- Aan het daten? Nope

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) mager zesje

- Sterrenbeeld ? Een echte Vis

- Kinderen of kinderwens ? eerst maar proberen of het klikt?

- Hobby's (speciaal voor Q) fotografie, fitness en klussen
Ja, hij is echt anders en zoveel relaxter sinds zijn verhuizing en sinds ik in zijn nieuwe huis ben geweest. Wellicht was dat vorige huis nog Te vol van herinneringen aan de tijd van zijn ex, vader die nog leefde etc...en maakt hij nu echt een nieuwe start. Ik kan alleen echt niet geloven dat hij mij in dat plaatje gaat zien, daarvoor heeft hij mij de afgelopen maanden te vaak afgewezen....dus ik ren echt niet zomaar terug in zijn armen..
nou dat laatste had ook niet gehoeven hoor. Maar meer wat hij nu voor je voelt. Maar misschien moet je dus tussen de regels doorlezen...en de complimenten zijn fijn en duidelijk dat ie niet voor de sex met je wilde afspreken. Hartstikke leuk dus! Hou je koppie er nog even bij, maar verder.....
verder....go with the flow? :-)
Welkom Hunk (weer een man in ons midden dus)!
klinkt hartstikke goed miran!!
ja zoiets, geniet er van iig! Maar, zoals je al zegt, niet meteen terughollen
quote:Xenia66 schreef op 16 oktober 2008 @ 20:24:

Welkom Hunk (weer een man in ons midden dus)!Dankjewel. Het is nog wel ff puzzelen hoe dit forum werkt.
Thanks Xen, Mozz en LM !

Welkom Hunk, leuk een hunk in ons midden :-)

Hoe gaat het met LM?
Miran wat LEUKKKKKKK !!!!! idd kop er bij houden en verder lekker van genieten.. Laat hem maar ff zweten voor je dat mag wel na al die afwijzingen.

Hunk : welkom
Met LM gaat het goed. Vandaag een bijzondere dag gehad, maar dat vertel ik nog wel eens. Ga zo eens slapen.
Als nieuwe single mijn bijdrage...

Nee ik ben niet verdrietig, heb het zelf uitgemaakt. Had de betreffende man op Paiq gevonden. Vond het trouwens niet echt een geweldige site, zo lang wachten voordat dei foto eindelijk eens in beeld komt Ik ontmoet toch liever iemand in het echte leven zeg maar

De relatie heeft maar ruim een maand geduurd en het was echt een schatje, maar helaas zaten we gewoon niet op 1 lijn en hij was te lief en gevoelig. Daar werd ik soms echt knettergek van

Helaas kan je er niet voor zorgen dat je iemand leuk blijft vinden
Ladida hoe bedoel je dat hij te gevoelig was en jij er knettergek van werd>> ??
quote:Hunk schreef op 16 oktober 2008 @ 20:14:- Langste relatie ? nooit gehad

Je bent niet de enige hoor.

Volgens mij ben ik volslagen a-relationeel. Voor mij geen bij de nooit gehad maar eerder een

Maar goed, daar ben ik wel een uitzondering in, denk ik.

Hopelijk vind jij snel een leuke dame.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Vleermuis28 schreef op 16 oktober 2008 @ 22:33:

Ladida hoe bedoel je dat hij te gevoelig was en jij er knettergek van werd>> ??

Ja dat is een beetje moeilijk uit te leggen... Het was een soort combinatie van té lief en gevoelig. Hij was wel een persoon van zelf medelijden om dingen waarvan ik dacht: Ja dat is vervelend, maar ook weer niet zó erg. Of wat een een paar keer gebeurde, dat hij zelf aangaf dat hij een avondje voor zichzelf wou hebben (daar had ik echt geen probleem mee) en dan aan het eind van die avond een beetje zielig doen omdat ie dan alleen in bed lag

En ik kreeg smsjes die hij heel lief bedoelde, maar waar ik gewoon niet tegen kan. BV slaap lekker mijn allerliefste.. . en die valt dan nog heel erg mee

Ik weet niet of het zo een beetje duidelijker geworden is. Ik vind het ook moeilijk om het duidelijk te schrijven.

Onze karakters waren ook verschillend, net als onze denkwijze en opvattingen
Hey Miran, dat klinkt best fijn zeg!! Ben het helemaal eens met Xenia: nog even koppie erbij, maar wie weet, daarna.. Leuk man!!

Vleer: ik had je topic ook gevonden, en meteen toen je zei dat er een probleem was dacht ik ook al aan zoiets.. Tja.. vet lastig lijkt me dat. Geen advies hier. Ik zou het zelf echt niet weten.

Xen: ik kan me verheugen op jouw date-verhalen van komende donderdag! Zo benieuwd of het IRL ook klinkt met de zzper

Welkom Hunk, Liuvera en Ladida! Het klinkt of je je ontzettend aan hem ergerde Ladida, dus dan is het maar goed dat het uit is he

Dan nog even mijn verhaal: gisteravond de zoenerd van zaterdag tegengekomen. Ik dacht eerst dat ie me aan het negeren was, maar dat bleek niet zo te zijn. Na het concert nog even gebabbeld, maar verder niks, hij deed ook niet erg geinteresseerd. Dus einde zoenerd!

OOML komt vanavond bij me eten.. ehh.. jaahaa.. Dat was niet helemaal de bedoeling toen ik voorstelde om samen te gaan eten, maar vooruit maar ofzo? Vind het wel spannend, ook al weet ik deep down dat het gewoon bij eten zal blijven. Ben ik even blij dat ik afgelopen week al heel enthousiast heb lopen poetsen, hoeft dat vandaag niet meer
Ladida .. heb je met mijn RPO gedate ?

Ik snap inmiddels wat je bedoeld.. Gevoelig oke dat ben ik op zijn tijd ook maar ben meer t type waar je niet dood aan gaat word je sterker van , niet zeuren maar werken mentaliteit. En kan er niet zo goed tegen wanneer een man een mierenneuker is met bepaalde dingen.

RPO kon bv helemaal over de zeik raken als zijn kat 1 pootje buiten de deur zette. Kat mocht absoluut niet naar buiten. Ik vond dat zo zielig en zei ik er iets van dat ik adt zielig vond. Hij helemaal ontdaan over t feit dat ik zoiets DURFDE te zeggen. Pfff

Ik ben een boerenkleindochter bij ons lopen dieren gewoon los en mogen naar buiten wanneer ze willen. Volgens hem was ik geen echte dierenvriend... Tssss juist wel , naja daar konden we dus uren over bakkeleien hij zowat in tranen en ik steeds roder van kwaadheid *lol*

Aspoes Leuk OOML te eten.. Wat ga je voor hem maken ?

Wel lastig lijkt mij dat , vind je dat niet ingewikkeld ?
Welkom Hunk

Miran; dat klinkt goehoed ! Geniet ervan !

Ja aspoes; al een gerecht in gedachte?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik zit te denken om pompoenrisotto te maken, dat is nogal een hit vind ik zelf. En niet moeilijk, kan ook eigenlijk niet mislukken. Maar nou weet ik niet of het wel een pompoenfan is, maar ik had al even gesmst of er iets is wat ie niet lust of niet graag eet. Nog geen antwoord.

En ik vind het niet ingewikkeld hoor, ik kook graag (en het schijnt dat ik het goed kan )
Wauw Aspoes, leuk dat je voor 'm gaat koken! Klinkt in ieder geval lekker, pompoenrisotto :-)

Heb net leuk ootootje op Marktplaats gezien... en nu wil ik 'm! (haha, ik ben echt zo'n muts die verliefd wordt op het model en de kleur, maar waar moet je eigenlijk nog meer op letten bij een tweedehands auto? Tis wel bij een dealer...)
quote:Mozzarella schreef op 17 oktober 2008 @ 13:28:

Heb net leuk ootootje op Marktplaats gezien... en nu wil ik 'm! (haha, ik ben echt zo'n muts die verliefd wordt op het model en de kleur, maar waar moet je eigenlijk nog meer op letten bij een tweedehands auto? Tis wel bij een dealer...)Uhm.... bouwjaar in combinatie met de prijs, rondje mee gaan rijden, zoiets ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Tja, ik heb er dus echt geen verstand van of dat dan een beetje normale prijs is ofzo. Rondje mee rijden doe ik uiteraard!

Heb altijd al een gele auto willen hebben

Gele Ka
Vleermuis 'gelukkig' herken je het.En die zin van jou dat tijdens een meningsverschil hij bijna met tranen zat en jij boos van roodheid was, dat herken ik precies

Ik wil gewoon een echte vent!!

Aspoes: Leuk dat je voor hem gaat koken, maar hij heeft wel lef om er vanuit te gaan dat jij kookt, als je hem vraagt om wat te eten

Mozzarella: Ik heb een gele ka Je moet er wel op letten dat de kilometerstand juist staat vermeld. Bij de ka-tjes draait de teller na 99.999 kilometer weer op 0. Dus staan er erg veel op marktplaats waar bij staat 70.000 kilometer, maar bij 7 van de 10 is dat dus eigenlijk 170.000. Toen ik de mijne kocht, ook via marktplaats heb ik de onderhoudsboekjes ingezien en ik heb het iemand laten checken.

Maar ik ben zeer tevreden met mijn KAreltje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven