Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hey Winkelmandje, hoe heb je het nou gevraagd op een grappige manier? Want daar ben ik best benieuwd naar.

BlueEyes, jouw verhaal klinkt goed. Gaat wel snel, vind je niet dat het iets te snel gaat? Ik bedoel dit niet aanvallend, maar ik zou me dat zelf wel afvragen.

Vleermuis heeft dus een leuke date. Fijn zeg!

Ik heb een langelangelange dag achter de rug. Ik ga nu lekker slapen.Weltrusten voor iedereen!
Wat goed dat je het gevraagd hebt WM, nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Echt zo leuk voor je zeg! Fijn dat jullie er wel een beetje hetzelfde in staan. Beetje rustig opbouwen enzo.

Had je hem nou via een feestje ontmoet?

Goede idee, hertje, slapen. Ga ik ook maar es doen.

Truste allemaal!
Hallo ladies!

Nog niks weer gehoord van Vleer he! Die heeft het vast héééél leuk gehad, hihihi

WM: you go girl!!! je hebt er heel goed aan gedaan om het toch maar aan te kaarten, anders zit je er ook maar zo mee he..

BE heeft ook beet, goed man..

Erykah heeft volgende week woensdag een date? Over een week dus, wiehoew! Weet je al wat je aan gaat doen?

Mozz: had jij nog nog iets lopen? (hehe, oh, wat klinkt dat naar eigenlijk, haha)

Aspoes weet het allemaal niet meer hoor.. Ik zat gister te studeren in een lokaal koffieding en toen kwam de zoenerd van afgelopen zaterdag opeens binnen met iemand, holy crap, ik schrok me dood! En waarom..? Geen idee. Hij ging beneden zitten en ik zat boven, dus dat was heel goed.. Ik weet niet zeker of hij mij heeft gezien. En een kwartier nadat die man weg was, kwam OOML nog even buurten met een vriend, want die wist dat ik daar zat. Vervolgens nodigde hij me uit om mee te gaan eten, maar dat heb ik maar even aardig afgeslagen, want hij ging al met die vriend. Wilde me niet opdringen. (Ik vroeg gewoon uit nieuwsgierigheid waar ze naartoe gingen te eten, en toen kwam dus de 'ga je mee' vraag. Maar three is a crowd vind ik meestal!)

Anyway. De zoenerd zal ik morgenavond ook wel weer zien, maar dan ben ik er tenminste op voorbereid. En OOML.. ach.. ja.. *zucht*

[/ zeurverhaal]

Met jullie wel alles goed ja?

Nog even een snel welkom voor hertjehertje en ehh.. nog iemand. Hoi!!
Môge allemaal!

Moz is vrij vandaag!!! Neiging om meteen allerlei nuttigs en achterstalligs te gaan doen... maar ik denk dat ik toch echt maar es een daggie ga relaxen :-)

En ik wacht uiteraard in spanning op het dateverslag van Vleer!

Miran, jij gaat vanavond he? Weet je al welke film?
Ha, Aspoes, jij ook hier!

Toevallig zeg, zoenerd en OOML beiden tegenkomen zo vlak na elkaar. OOML is wel de leukste he, zo te lezen?

Heb zelf niks lopen op t moment. Saaaaai.....
Goedemorgen!

Tis alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest..ik weet het. Ben nu nog een beetje dus vandaar.

Nog minder dan 2 weken te gaan en dan is deze dame pleite. Ik zit vol met afspraakjes met vrienden/familie. Die willen me allemaal nog een keer zien voor ik van de aardbodem verdwijn

Heb even teruggelezen...wauw die Vleer, WM en BE! Dat gaat hard zeg!

Kon het vorige week niet laten om op Paiq te neuzen...en weet je...boem gelijk de eerste...een hele leuke vent! Heb ik weer Ik weet alleen nog niet wat ik er mee aan moet. Nog niet zo lang single en hij weet nog niet dat ik een poosje wegga

Heb wel weer een afspraakje voor zaterdag (2e)!

Jij lekker vrij Mozz? Bij mij word nu nog even alles volgestort Moet me denk ik maar gaan opsluiten om alles af te krijgen.
He, lekker mozz, een croissantje bij mn ontbijt. En wil je een man van mij? Je mag kiezen, ze zijn namelijk allebei best wel leuk, alleen OOML ken ik al veel beter (maar daar heb ik nog niet mee gezoend, dus dat weet ik dan weer níet van em )

Wel lekker dat je vrij bent zeg.

Appel: het volgestort worden met afspraakjes voor je verdwijnt ken ik.. ik heb de laatste keer voordat ik lange tijd weg ging maar gewoon een feestje gehouden met veel leuke mensen, heel effectief was dat

En met wie is je tweede date? Met een leuke man? Van PaiQ?
Hee appel, beetje ziekjes? Wat een drukte, zo voor vertek... iedereen zien, werkstress... hoop dat je voordat je gaat nog even kan uitrusten ook.

Ennnn.... zaterdag 2e afspraakje?! Is dat die ene van de 'we wonen toevallig in dezelfde stad, dus waarom niet?'

En ook nog een leuke op paiq! Dat soort dingen gebeuren juist altijd als het niet uitkomt

Hoe lang ging je nou ook alweer weg?
Nee Mozz. Het is niet de gezelligheidsdate uit dezelfde stad. Alhoewel die date ook heel leuk was. Meer om vriendschap te onderhouden zeg maar...

Die leuke op paiq heb ik nu 1x gezien en zaterdag dus nog een keer!

Ik ga bijna 3 maanden weg.
Ooo, dus die paiqer heb je zelfs al ontmoet! Waaaa! Leuk zeg...

Ga je 'm zaterdag vertellen dat je weg gaat?
Vleer is hierrrr

net wakker heerlijk zeg vakantie en dat uitslapen

Alleen glad vergeten dat ik bij mijn zusje mijn haar zou gaan knippen.. naja morgen maar doen dan.

Het was leuk en erg gezellig , maar ben een afknapiets tegen gekomen.. Ik wil dat niet open en bloot hier neer gooien.. beetje lastig om t dan uit te leggen wat ik bedoel.. Ik weet in iedergeval niet wat ik er mee moet
Vleer is het zo'n erge afknapiets? Je klinkt een beetje down erdoor. Kan je het wel bij iemand anders kwijt als je er over wilt praten?
Appeltje .. ik heb Mozza een mailtje gestuurd.. Ik vind het niet iets om open en bloot op een forum te gooien. .En als ik nu een apart topic er over ga openen valt het ook direct op.

Hij is super lief leuk en aardig en onwijs lekker koppie (ala leonardo di caprio) Ik ben blijven slapen , wat ook heel gezellig was geen sex wel wat gefriemel.. En toen .. merkte ik het...

Geen idee wat nu zo belangrijker is , hij of dat bij hem hoort..

Hmm warrig verhaal zo denk ik

Euhm Appel wil t je best vertellen via mail .. desertrose1979@hotmail.com
Jemig Vleer, wat jammer! Maar is het echt een enorme afknapper? Of meer dat het effe tegenviel doordat je het allemaal al per ongeluk wat mooier had gemaakt in je hoofd?
ik heb je toegevoegd Vleer!
Nee qua uiterlijk en karakter viel niets tegen !!! Dat is super en t klikt ook onwijs goed..
Mmmm....wat een abstract verhaal...
Ja sorry Geleerd... ik wil de man in kwestie niet kwetsen
@Vleer: begrijp ik en dat siert je! Ik hoop dat het geen mooie dingen tussen jullie in de weg zal staan....
Verder klikt het gewoon super goed met hem..

Wel apart hij is net student af dus zijn huisje is ehh nog wat studentachtig maar dat is denk ik maneigen ... Gewoon practisch ingericht huis haha
Vleer, ik heb je gemaild, en ben het ook met Geleerd eens, hoop dat het geen mooie dingen in de weg zal staan! Wie weet valt het allemaal best mee joh!

En zo'n praktisch huis... vast man-eigen haha! Hoewel ik moet zeggen dat ik ook niet een prachtig opgeruimd design huis heb hoor, echt allegaartje hier... misschien moet je volgende keer toch maar naar de Ikea met hem?
Kreeg vandaag een smsje van hem of ik zin had om te lunchen met hem! Wowie. Kan alleen niet omdat ik nog even druk ben op werk. Toch ook wel weer jammer omdat ik hem graag had willen zien weer!

Vleer....jeetje jammer zeg dat je een afknapiets hebt. Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig hoor! Is het zo erg dat het al je fijne en leuke gevoelens doet verdwijnen?

Appel, wat leuk zeg! Ja het komt vaak altijd op het moment dat het niet uitkomt. Tsja je kan in ieder geval lekker daten totdat je weggaat en dan maar zien wat er allemaal weer gebeurd als je terug komt! Voel je je wel al iets beter?

Moz...hoe gaat het met jouw? Beetje aan het genieten van je "vrije" tijd?

Aspoes...krijg je de kriebels van zoenerd? Lukt het studeren een beetje? Je hebt in ieder geval "top"weer om te studeren! Grijs en regenachtig is het hier!!!
Hoi allemaal

Gister ook S1ingle gekeken; was leuk en best grappig maar meer kan ik er na een aflevering nog niet van zeggen...

Erykah; hoest met je buurman? Heb een tijdje geleden op het 'gourmet'topic ook een story gevolgd over iemand met haar nieuwe buurman> erug leuk. Is je suiker nog niet op ?

Appel; even praktisch gedacht; wat doe je voor werk? Heb je onbetaald verlof of heel veel gespaarde vakantiedagen? Waar ga je heen; heb je al een route? Ga je alleen of samen met iemand? So..

Vleer; balen van je afknapiets. Je klonk ontzettend blij en verliefd en hij ook, dus hopelijk staat het je niet te zeer in de weg.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ingel is nog een beetje ondersteboven van gisteravond. Leuke avond met vriendinnen en eten. Toen vertelde een vriendin dat haar beste vriend (mijn eerste vriendje; 14e tot 16e jaar) uit de kast is gekomen.

Ik stond echt even met mijn ogen te knipperen. Jongen in kwestie was dus mijn eerste enorme verliefdheid en eerste bedpartner al moet ik zeggen dat dat laatste niet echt veel voorstelde, maja dat is met eerste keren schijnt. Heel veel mensen in omgeving zaten al jaren te wachten tot hij uit de kast zou komen, maar ik geloofde daar nooit in en 'verdedigde' hem ook altijd; hij was mijn vriendje geweest, hij wilde me in dronken buien nog altijd terug, hij was gewoon een vrolijke metero-hetero etc. En nu blijk ik er toch naast te hebben gezeten.

Benerg blij dat hij er voor uit durft te komen en zich beter voelt dan voorheen (vertelde vriendin). Heb hem de laaste jaren echt als goede vriend beschouwd en niet al ex; onze relatie was toen gewoon wat kinderlijker ofzo om er nu nog enorme problemen mee te hebben. Ben nu wel heel benieuwd hoe hij toen zat met zijn homoseksualiteit. Verder ben ik dus eigenlijk heel blij en plaatsvervangend opgelucht, maart houd me wel bezig.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hoi allemaal!

Ik kom even zwaaien:

Ingel, lijkt me wel een beetje raar, als je eerste vriendje ineens uit de kast komt.

Ik zeg altijd: als de man in kwestie een man leuker vindt, dan dat hij mij vindt, dan ik daar helemaal niks aan veranderen. Ik zou het erger vinden als hij voor een andere vrouw zou gaan, dat is namelijk wel concurrentie!

Vleer, ben wel benieuwd of je afknapiets iets is om overheen te kunnen stappen?

WM, wat heerlijk om te horen dat hij niet voor de seksrelatie gaat! Ik vind het heel dapper dat je het hebt durven vragen, ook al heb je het zo luchtig weten te houden!

Met mij gaat het goed, en dat is alle persoonlijke info die ik hier drop!

En de dates vligen hier om onze oren.

BE, wat tof zeg! Het voelt dus meteen helemaal goed! Ik wens je veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven