Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Wat leuk welkom nieuwe dames
Inmiddels Zit ik in de middag dip appeltje genomen groene thee nog steeds zin in snaaien Vandaag staat er op de menu gevulde paprika's met zilvervlies rijst bleekselderij, oregano en stukjes venkel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 04 januari 2016 @ 15:46:

Inmiddels Zit ik in de middag dip appeltje genomen groene thee nog steeds zin in snaaien Vandaag staat er op de menu gevulde paprika's met zilvervlies rijst bleekselderij, oregano en stukjes venkel.

Lijkt me erg lekker tass28. Vriend houden alleen niet van dit soort dingen. Hij is meer van de aardappels vlees groente. Soms ben ik zo gek om iets anders voor mijzelf te maken.

Wat ik erg lekker vind in verse tomaat ontvellen, in stukjes doen en pruttelen tot een sausje. Beetje gehakt ( of geen gehakt) knoflook, ui en Italiaanse kruiden erdoor. Dit eten met zilvervlies rijst. Broccoli erdoor is ok lekker.
quote:schaap-ina schreef op 04 januari 2016 @ 16:59:

[...]

Lijkt me erg lekker tass28. Vriend houden alleen niet van dit soort dingen. Hij is meer van de aardappels vlees groente. Soms ben ik zo gek om iets anders voor mijzelf te maken.

Wat ik erg lekker vind in verse tomaat ontvellen, in stukjes doen en pruttelen tot een sausje. Beetje gehakt ( of geen gehakt) knoflook, ui en Italiaanse kruiden erdoor. Dit eten met zilvervlies rijst. Broccoli erdoor is ok lekker.Ja ik maak zo de pasta sausjes klaar haha wat toevallig dat vind ik veel lekkerder dan tomaten saus uit potjes en blikjes ielll 😆
poeh heb nu al trek na mn lichte lunch.. heb net dadelrepen van Rens Kroes gemaakt. Ben benieuwd! morgen als tussendoortje na t sporten.

zometeen lekker gevulde aubergines met geitenkaas mm.. wil er al aan beginnen maar mijn kleine man is alleen tevreden bovenop zn moeder vandaag
quote:Ttass28 schreef op 04 januari 2016 @ 17:21:

[...]

Ja ik maak zo de pasta sausjes klaar haha wat toevallig dat vind ik veel lekkerder dan tomaten saus uit potjes en blikjes ielll 😆

Dat is zekers waar. Doe het ook wel met pasta ja.

Heb je toevallig het recept van de gevulde paprika ? Ga ik dat zekers eens proberen.
En, hoe is het jullie gegaan deze eerste maandag?

Hier net het avondeten op: gebakken aardappeltjes met braadworst en erwtjes :-)

Zometeen mijn rondje wandelen (hoop dat het droog blijft!), en straks nog lekker wat fruit.
Eerste dag ging goed. Hielp ook wel mee dat het druk was op het werk. Dag ging lekker snel. Eten is op en heb net ruim 20 min bewogen. Nu even tv, en zo meteen lekker actief de was opvouwen. Muziekje erbij, en gaan met die banaan !
quote:Lexie85 schreef op 04 januari 2016 @ 15:09:

[...]

Tuurlijk!

Ik heb het 5 jaar geleden al eens gedaan. Het grootste voordeel vind ik dat je helemaal vrij bent in wat je eet, je krijgt een aantal punten per dag die je kan besteden aan wat je wil. Nadeel is dan weer dat je alles in moet voeren in de app of op de site, maar dat is ook zo gebeurd. Je kan dus op een verjaardag rustig een klein stukje taart nemen, dan neem je tijdens een andere maaltijd wat minder.

Ik moet me nog een beetje inlezen, want een en ander is aangepast sinds de vorige keer.

Ik ben toen trouwens gestopt omdat ik zwanger raakte, dat was op dat moment ook het doel van diëten. Het programma werkte voor mij prima.Ah thanks! Ga je dan trouwens ook naar meetings of doe je alles alleen?
quote:Boertje037 schreef op 04 januari 2016 @ 17:42:

poeh heb nu al trek na mn lichte lunch.. heb net dadelrepen van Rens Kroes gemaakt. Ben benieuwd! morgen als tussendoortje na t sporten.

zometeen lekker gevulde aubergines met geitenkaas mm.. wil er al aan beginnen maar mijn kleine man is alleen tevreden bovenop zn moeder vandaag Zo gek is het niet toch dat je na een lichte lunch rond dinertijd weer trek krijgt? Klinkt wel lekker je avondeten!
Mijn eerste dag is goed gegaan. Heb geluncht met 2 boterhammen, eentje met een gekookt eitje en een met kaas en tomaat. Tussendoor griekse yoghurt met granaatappelpitjes en vanavond een beetje prei-bloemkoolsoep, krieltjes in schil, krokante kipschnitzel en broccoli.

Merk wel dat ik veel trek heb en zin heb in ongezond eten aangezien mijn maag en gedachten zich alweer aangepast hebben aan een tijd ongezond eten tijdens de feestdagen. Moet weer even twee weken doorbijten en dan zit ik weer in het juiste ritme hopelijk.
quote:schaap-ina schreef op 04 januari 2016 @ 19:02:

Eerste dag ging goed. Hielp ook wel mee dat het druk was op het werk. Dag ging lekker snel. Eten is op en heb net ruim 20 min bewogen. Nu even tv, en zo meteen lekker actief de was opvouwen. Muziekje erbij, en gaan met die banaan !Dat scheelt altijd wel, hè. Als je lekker druk bent, pak je toch minder snel wat te snaaien. Geniet van je muziekje!
ik doe ook mee, ik was vorig jaar al begonnen met sporten maar mijn eetpatroon aanpakken wilde nog niet echt lukken. dat wil ik dit jaar echt aanpakken. ga morgen na het werk meteen weer naar sportschool en nu zelf brood meenemen
quote:nijntje021 schreef op 04 januari 2016 @ 22:01:

ik doe ook mee, ik was vorig jaar al begonnen met sporten maar mijn eetpatroon aanpakken wilde nog niet echt lukken. dat wil ik dit jaar echt aanpakken. ga morgen na het werk meteen weer naar sportschool en nu zelf brood meenemenWelkom nijntje
Ik heb gezondigd dames ik heb een halve fles witte wijn achter de kiezen. Pff ik drink echt te veel gezelligheids drinker ben ik en dat vind ik zo vervelend.
quote:Misfit23 schreef op 04 januari 2016 @ 19:31:

[...]

Ah thanks! Ga je dan trouwens ook naar meetings of doe je alles alleen?

Nee, dat is helemaal niks voor mij, al zie ik de toegevoegde waarde ervan wel. Daarom zit ik hier, dan ben ik nog een klein beetje anoniem. Er is online wel een community maar daar heb ik me nog niet in verdiept, of ik dat überhaupt leuk vind.

Ik las trouwens dat je verschillende activity trackers kan synchroniseren met je ww account, dan berekent die het aantal activpoints. Die kun je dan weer eventueel gebruiken als je een keer iets extra's wilt eten.

Zijn er nog mensen die een tracker gebruiken?
Dat is balen Ttas!

Maar voel je niet te rot. Het is gebeurd en daar doe je niets meer aan. Dus nu gewoon weer terug de draad oppakken.

Weet je wat je triggert, dat je toch aan de wijn gaat?
quote:Lexie85 schreef op 04 januari 2016 @ 22:22:

[...]

Zijn er nog mensen die een tracker gebruiken?

Ik gebruikte de PolarLoop. Vind/vond het een fijn ding. Ik weet alleen niet of die met andere apps synchroniseert. In ieder geval niet met MyFitnessPal, die ik gebruik voor voeding.

Nu gebruik ik voor wandelingen de MapMyWalk, die gaat wel met MFP samen. Maar dan moet je dus wel je telefoon mee en de app aanzetten als je gaat wandelen.
quote:kwatta-katta schreef op 04 januari 2016 @ 22:24:

Dat is balen Ttas!

Maar voel je niet te rot. Het is gebeurd en daar doe je niets meer aan. Dus nu gewoon weer terug de draad oppakken.

Weet je wat je triggert, dat je toch aan de wijn gaat?Vriend is van de wijn en ik drink gezellig een glaasje mee geem stop op.
quote:Ttass28 schreef op 04 januari 2016 @ 22:07:

[...]

Welkom nijntje Thnx Ttass
Hallo dames,

Na de feestdagen en de start van het nieuwe jaar moet het roer hier ook weer om! Man en ik hebben besloten om de uitdaging aan te gaan om 1 kilo per maand af te gaan vallen, zodat er aan het eind van het jaar 12 kilo af is. Elke gram extra die eraf gaat is natuurlijk ook mooi meegenomen en kan ik goed gebruiken! 1 kilo is ook haalbaar, zodat we niet al te snel de handdoek in de ring gooien. Helaas heeft hij sinds gister griep. Voor extra support sluit ik me graag bij jullie aan! Morgenochtend zal ik mij wegen, al moet ik wel nog ongesteld worden... Zullen we ook een tabel maken? Vind ik altijd wel motiverend😊 Zelf ben ik 25 jaar, 1.68 en schat dat ik nu rond 87,5 kilo zal wegen, oei! Na 12 kilo ben ik er dus nog niet, maar het idee om op 31 december 2016 75,5 te wegen klinkt al super! Ben ook heel benieuwd naar jullie recepten🍳
quote:Dana-100 schreef op 05 januari 2016 @ 02:23:

Hallo dames,

Na de feestdagen en de start van het nieuwe jaar moet het roer hier ook weer om! Man en ik hebben besloten om de uitdaging aan te gaan om 1 kilo per maand af te gaan vallen, zodat er aan het eind van het jaar 12 kilo af is. Elke gram extra die eraf gaat is natuurlijk ook mooi meegenomen en kan ik goed gebruiken! 1 kilo is ook haalbaar, zodat we niet al te snel de handdoek in de ring gooien. Helaas heeft hij sinds gister griep. Voor extra support sluit ik me graag bij jullie aan! Morgenochtend zal ik mij wegen, al moet ik wel nog ongesteld worden... Zullen we ook een tabel maken? Vind ik altijd wel motiverend😊 Zelf ben ik 25 jaar, 1.68 en schat dat ik nu rond 87,5 kilo zal wegen, oei! Na 12 kilo ben ik er dus nog niet, maar het idee om op 31 december 2016 75,5 te wegen klinkt al super! Ben ook heel benieuwd naar jullie recepten🍳Welkom dana! Ik wil best met tabel werken maar heb het nog niet onder de knie tenzij jij weet hoe dat moet😊
Ik moet zeggen dat ik het moeilijk vond gisteren. Ik heb vanwege mijn werk vask avonddiensten en dan ben ik om 23.00 uur pas klaar.

Verleiding is heel groot om daarna nog wat lekkers te eten.

Gisteren een paar toastjes en een cup a soup na het werk.

Wat een leuk topic dit bedankt dat ik mee mag doen
Heb even zitten kijken naar die tabel maar ik snap er ook niks van als jedie hier moet maken. Zou het eventueel een mogelijkheid zijn om hem in excel te maken en vervolgens als plaatje in de beginpost te zetten?

Lauraaa25. Kan me voorstellen dat het lastig is om daarna niet meer te snaaien. Ikzelf ga altijd vroeg naar bed want anders trek ik ook een zak chips open, maargoed dat kan natuurlijk niet als je moet werken.. Misschien dat je daarna nog wat tohgurt met bijv. Vers fruit kan nemen? Is evengoed gezond en dan heb je toch nog iets gehad.
quote:Misfit23 schreef op 04 januari 2016 @ 19:37:

Mijn eerste dag is goed gegaan. Heb geluncht met 2 boterhammen, eentje met een gekookt eitje en een met kaas en tomaat. Tussendoor griekse yoghurt met granaatappelpitjes en vanavond een beetje prei-bloemkoolsoep, krieltjes in schil, krokante kipschnitzel en broccoli.

Merk wel dat ik veel trek heb en zin heb in ongezond eten aangezien mijn maag en gedachten zich alweer aangepast hebben aan een tijd ongezond eten tijdens de feestdagen. Moet weer even twee weken doorbijten en dan zit ik weer in het juiste ritme hopelijk.Dat heb ik ook heel erg! Echt even de goede mindset te pakken krijgen dat word het weer makkelijker. als ik eenmaal afval en me daardoor goed voel kan ik verleidingen ook veel makkelijker weerstaan. Dan is iets ongezonds zo 'zonde'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven