Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Jippie! Two down, one to go!

Ik heb er ook vertrouwen in nu. Ik wil ook een hartje!!
@meme: voor zover ik weet geen voordelen, de controlemomenten en hoeveelheid echo's zijn hetzelfde. Maar doordat ik bij de fertiliteitspoli onder behandeling was, zeiden ze dat ik na een positieve test mocht bellen voor een echo afspraak en mag ik ook in het ziekenhuis onder controle blijven. Mijn zus is ook zwanger en heeft een hele fijne verloskundige, dus ik denk dat ik daar eens naartoe bel. Qua afstand is dat voor mij ook wat fijner dan het ziekenhuis

@psycho: goed zo, blijf positief! Ik hoop dat voor jou en de rest van de dames de komende weken omvliegen!
Jippie, ook hier een mooi kloppend hartje!

Jullie ook gefeliciteerd Wolkje en Chuck!
Oh wat fijn!!!!
Super!!!

En nu de rest van de dames nog
Ja inderdaad! Ik hoop dat het gewoon allemaal voor iedereen super goed blijft gaan.

Wil iemand trouwens de tabel even aanpassen? Ik weet niet hoe dat moet en ben bang dat ik het hele ding in de war schop. Mijn gegevens had ik al dikgedrukt.
Wanneer hebben jullie de volgende echo? Ik merk dat ik wel echt een beetje scheel met de meesten, ben pas 5+5 haha jullie zijn al 7 weken.
Gefeliciteerd met jullie goede echo's! Wat fijnzeg, iets meer zekerheid!
Gefeliciteerd met de goede echo's!
Volgende echo zaterdag 9 januari

Psycho, dan schelen wij maar 3 dagen, dus dat valt mee.
Kan ik mezelf nog toevoegen aan dit topic?

Zie net dat het tabel vol is :(
Gefeliciteerd eenhoorn!

En Psycho ik ben ook zoiets hoor!

Ayoka, de tabel is inderdaad vol maar meeschrijven mag altijd. Ik weet niet wanneer je uitgerekend bent, maar er zijn nog meerdere topics van begin sept die nog niet vol zitten. Wellicht is dat nog een optie?
quote:PSYCH0 schreef op 04 januari 2016 @ 18:16:

Wanneer hebben jullie de volgende echo? Ik merk dat ik wel echt een beetje scheel met de meesten, ben pas 5+5 haha jullie zijn al 7 weken.Ik ga een afspraak maken voor de combinatie test dus zal over week of 3/4 zijn. Vk hoef ik pas 22 feb weer heen.
Jaaaa alle drie een goede echo, gefeliciteerd dames!

Psycho ik ben zelfs pas 5.0 hoor dus je bent niet de laatste ;)
Boehoe, voel me zo beroerd. Continu misselijk. Het huis stinkt zo na het koken, heb er al de hele avond last van. :( :(

(Ook een goed teken natuurlijk, maar het is zo niet leuk om misselijk te zijn)
Yeahhh voor de goede echo's! Zooooo enorm fijn! Nu wil ik oohook!

Dootje, herkenbaar. Zo misselijk.. Hele dag.. Heb ff een potje gejankt in de auto omdat ik niet wil zeuren, en dat het voor een enorm goed doel is... maar dit voelt zo enorm ellendig.
Wat balen Dootje! Ik herken het stinken van dingen echt zo smerig! Misselijk valt hier gelukkig mee. Ik ga wel over mijn nek zo nu en dan maar er komt niks uit ofzo.
Ik heb de tabel even ge-update. Leuk zo die hartjes erbij of liever niet?
quote:Bloempje300 schreef op 04 januari 2016 @ 22:59:

Ik heb de tabel even ge-update. Leuk zo die hartjes erbij of liever niet?Ik vind het leuk!
Leuk!!!
Erg he Suze. Ik heb ook zin om een potje te janken :( vind het ook heel lastig nu met mijn dochter. Ik voel me zo beroerd, probeer dan maar eens gezellig te doen :( niet leuk voor haar. En concentreren op mijn werk lukt zo ook niet echt....
Ja ik heb ook weinig puf en ben niet gezellig Dootje, herken het. Omdat je zo weinig eet kun je denk ik ook slechter concentreren.

Ik heb nu in bed nog een glas water gedronken en toen direct een cracker. Tot nu toe lijkt het goed te gaan..

Man is zo ontzettend lief, heeft gister ingelezen en een hele lijst gemaakt met dingen die hij gaat halen tegen de misselijkheid.. Zoals gember op siroop, appelazijn (scheut in je water schijnt te werken tegen misselijkheid), gemberkoekjes, beschuit.. En ik weer janken omdat hij zo ongelooflijk lief is, haha.
Haha de hormonen doen in ieder geval hun werk zo te lezen.

Sterkte dames, is niet leuk!
Gefeliciteerd met jullie goede echo's! Fijn al die hartjes!!

Hier ook flinke last van de hormonen, ik ben vooral erg moe en word misselijk wakker. Ik probeer wel rustig te gaan ontbijten, gewoon een cracker met huten kase en dan een glas drinkontbijt voor de extra stevigheid.

Verse gember ligt hier ook al klaar voor door mijn thee. Heb ook gember capsules gekocht, zijn gewoon te krijgen bij de tuinen en werken best goed!

@Psycho, ik ben nu ook 'pas' 5+1.

@Suze, herkenbaar die buien, ik moet ook om veel dingen huilen. Ik heb zo'n 9 maanden dagboek gekocht en moest gisteren gewoon huilen toen ik m aan het doorbladeren was...
Wat fijn, al die goede echo's!!

Ik ben vanochtend ook bij de verloskundige geweest, maar helaas niet om een hartje te kunnen zien. Gelukkig is mijn baarmoeder mooi schoon en moet het inderdaad al heel vroeg misgegaan zijn (waarschijnlijk met of net na het innestelen). Wel zag de verloskundige een cyste van 2 bij 3 cm waar ik me dan toch wel druk om zit te maken. Volgens de verloskundige komt het echter vaker voor en hoef ik mij geen zorgen te maken. Ik heb er geen klachten van, dus dat stelt me wel gerust . Mocht ik eind januari/halverwege februari nog niet ongesteld zijn, dan moet ik weer even bellen. Volgens de verloskundige is zwanger raken geen probleem, dus we zien wel wat deze maand brengt! ;)

Ik ga weer lekker in de meelees-modus en hoop op nog heel veel positieve (echo)berichten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven