Thee en taart
donderdag 9 oktober 2008 om 18:43
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 16 oktober 2008 om 21:53
quote:Mariannanas schreef op 16 oktober 2008 @ 21:37:
*inbraak-alert*
Ja, die lampen helpen écht.
Echt?? Weet je het uit ervaring? Vertel!
Want wat ik vorige winter heb meegemaakt, dat wil ik niet meer!
Het was de eerste winter dat ik de hele tijd in NL was, dus het kwam erg hard aan.
Heb al 10 jaar ofzo geen volle winter in NL doorgebracht, dus geen winterdip.
En afgelopen winter was ik de hele winter hier....gruwelijk.
Ik begin het nu al te merken, niet in stemmingen vooralsnog maar wel koolhydraten, zoet calorierijk voedsel en veel slapen. En moe.
Dus ik ben ook bang voor de echte dip.
*inbraak-alert*
Ja, die lampen helpen écht.
Echt?? Weet je het uit ervaring? Vertel!
Want wat ik vorige winter heb meegemaakt, dat wil ik niet meer!
Het was de eerste winter dat ik de hele tijd in NL was, dus het kwam erg hard aan.
Heb al 10 jaar ofzo geen volle winter in NL doorgebracht, dus geen winterdip.
En afgelopen winter was ik de hele winter hier....gruwelijk.
Ik begin het nu al te merken, niet in stemmingen vooralsnog maar wel koolhydraten, zoet calorierijk voedsel en veel slapen. En moe.
Dus ik ben ook bang voor de echte dip.
Geen bijzonderheden
donderdag 16 oktober 2008 om 22:08
quote:Mariannanas schreef op 16 oktober 2008 @ 22:02:
Ja hoor, Yas, écht. Dat weet ik inderdaad uit eigen ervaring, maar ook van andere mensen die dat ding gebruiken. Gewoon proberen, denk ik.
Poez: kus!
Dan ga ik hem aanschaffen. Ik vertrouw je op je woord, Marie!
Kost dat, zo'n 200 euro he?
Ja hoor, Yas, écht. Dat weet ik inderdaad uit eigen ervaring, maar ook van andere mensen die dat ding gebruiken. Gewoon proberen, denk ik.
Poez: kus!
Dan ga ik hem aanschaffen. Ik vertrouw je op je woord, Marie!
Kost dat, zo'n 200 euro he?
Geen bijzonderheden
donderdag 16 oktober 2008 om 22:41
quote:Mariannanas schreef op 16 oktober 2008 @ 22:10:
Ja, zoiets inderdaad. Je hebt er trouwens pas baat bij als je er een aantal keer achter (of voor?) gezeten hebt, je moet dus wel even geduld hebben. Maar je zult zien dat je ervan opknapt, Yas.
The deal is done. Ik moet toch een aantal dingen aanschaffen voor mijn nieuwe huussie, dit moet er ook bij.
Alles, als ik die winter maar overleef zonder noemenswaardige dip.
Ja, zoiets inderdaad. Je hebt er trouwens pas baat bij als je er een aantal keer achter (of voor?) gezeten hebt, je moet dus wel even geduld hebben. Maar je zult zien dat je ervan opknapt, Yas.
The deal is done. Ik moet toch een aantal dingen aanschaffen voor mijn nieuwe huussie, dit moet er ook bij.
Alles, als ik die winter maar overleef zonder noemenswaardige dip.

Geen bijzonderheden
donderdag 16 oktober 2008 om 22:42
Lieve Monique, het gaat best goed met me! Ik ben gelukkig nog steeds mijn eigen, sterke en onafhankelijke zelf.
Natuurlijk heb ik zo mijn verdriet, over het verlies van wat zo leuk leek te zijn. Maar de man waarmee het zo leuk leek, is niet de man voor mij. Dat verzacht het verdriet. Ik ga weer verder met wat ik al had; mijn leventje met Kitty. En daar was ik altijd al gelukkig mee.
Natuurlijk heb ik zo mijn verdriet, over het verlies van wat zo leuk leek te zijn. Maar de man waarmee het zo leuk leek, is niet de man voor mij. Dat verzacht het verdriet. Ik ga weer verder met wat ik al had; mijn leventje met Kitty. En daar was ik altijd al gelukkig mee.
donderdag 16 oktober 2008 om 22:56
zondag 2 november 2008 om 00:45
De taart van vandaag is frambozen/kersen/bramen-fruittaart.
Poez zit in een enorme dip. Of ook eigenlijk ook niet.
Ik voel eigenlijk helemaal niks.
Ik doe mijn werk, daar kan ik mijn hart dan gelukkig wel in kwijt. Daarna kom ik thuis en als Kitty bij me is, knuffel ik haar suf en speel met haar de hele dag/middag. Daar zit het grootste deel van mijn hart.
Maar als ik niet met Kitty ben, of werk, voel ik niks. Geen verdriet over de mislukte poging tot een relatie. Geen blijdschap over de weer herwonnen vrijheid. Niks.
Poez zit in een vacuum. Ik voel me stabiel 'wel goed'. Geen pieken, geen dalen. Maar het voelt wel raar, soms naar, soms ook wel OK......
Poez zit in een enorme dip. Of ook eigenlijk ook niet.
Ik voel eigenlijk helemaal niks.
Ik doe mijn werk, daar kan ik mijn hart dan gelukkig wel in kwijt. Daarna kom ik thuis en als Kitty bij me is, knuffel ik haar suf en speel met haar de hele dag/middag. Daar zit het grootste deel van mijn hart.
Maar als ik niet met Kitty ben, of werk, voel ik niks. Geen verdriet over de mislukte poging tot een relatie. Geen blijdschap over de weer herwonnen vrijheid. Niks.
Poez zit in een vacuum. Ik voel me stabiel 'wel goed'. Geen pieken, geen dalen. Maar het voelt wel raar, soms naar, soms ook wel OK......
zondag 2 november 2008 om 07:58
zondag 2 november 2008 om 10:22
Lieve Poez, fijn om weer eens een taart te zien (plaatje?), want ik ben bijna jarig, dus die zoete troost heb ik dan wel nodig.
Ik kijk niet op van je vacuum-gevoel, het lijkt me heel logisch na zulke intense emoties en intense tijd die je achter de rug hebt. Dat komt vanzelf wel weer. Zo'n achtbaan de hele tijd, dat is toch ook uitputtend? Alles is zijn plekje aan het vinden in je, dat kost energie en tijd. Laat het gewoon zijn zoals het is, het is goed, maak je niet druk. Andere tijden komen vanzelf wel weer.
Heel veel liefs!
Ik kijk niet op van je vacuum-gevoel, het lijkt me heel logisch na zulke intense emoties en intense tijd die je achter de rug hebt. Dat komt vanzelf wel weer. Zo'n achtbaan de hele tijd, dat is toch ook uitputtend? Alles is zijn plekje aan het vinden in je, dat kost energie en tijd. Laat het gewoon zijn zoals het is, het is goed, maak je niet druk. Andere tijden komen vanzelf wel weer.
Heel veel liefs!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 2 november 2008 om 10:54
Hey Poez,
Wat een naar (herkenbaar ) gevoel.
Volgens mij m oeten wij nòdig even de wind door ons huis, hart en hoofd.
Doe je mee met een rondje Poets & Post.
Spelregels zijn simpel:
- beginnen met ramen open en muziek aan
- je mag pas posten als je iets hebt gepoetst/opgeruimd
Is gratis, en duurzamer dan zwelgtaart!
Wat een naar (herkenbaar ) gevoel.
Volgens mij m oeten wij nòdig even de wind door ons huis, hart en hoofd.
Doe je mee met een rondje Poets & Post.
Spelregels zijn simpel:
- beginnen met ramen open en muziek aan
- je mag pas posten als je iets hebt gepoetst/opgeruimd
Is gratis, en duurzamer dan zwelgtaart!