M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow, die 3de taart is MOOI!!! Allemaal trouwens!!

Oh en wat een schatje, die Jasper!!! Mooi kereltje!
Wat knap van Jasper, Scooby! En dat hij het ook zelf kan aangeven zeg, ben benieuwd hoe het morgen op het kdv gaat bij hem. Mooie taarten zeg!

Ik heb ook enorme opruimkriebels, alleen geen energie om het te doen... het gaat in kleine stapjes dus. Iedereen is hier weer aan het opknappen, Lynn voelt zich beter en man gaat morgen ook weer aan het werk. Kan ik ook weer even bijslapen!

Leuk Indian, het circus. Knap dat hij het zo goed heeft volgehouden.

Handig Frans, zo'n kaart zonder afzender. Ook geen adres?

Op mijn werk hangt er op de prikborden een (kopie van) geboortekaartje. Staat geen achternaam op, lekker handig. Als er zo'n 400 man werkt, is dat toch wat lastig achterhalen...

Wij maken Lynn ook wakker hoor, anders gaat het 's avonds mis. Ik vroeg vandaag op het kdv of ze haar 2 uur wilden laten slapen ipv anderhalf uur. Dat heb ik geweten, drie keer boven geweest en ze sliep pas om kwart voor 9! Morgen weer anderhalf uur dus.

Xop?!

Uitspraken van Lynn gisteren:

ik heb het een beetje koud, ik doe mijn jas uit!

ik moet naar de kapper, mijn haar is een beetje kort.

Het mag duidelijk zijn dat ze een en ander een beetje omdraait en door elkaar haalt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Haha Juultje, die Lynn

Tiramam, heb je je gesprek al gehad?? Goed afgerond?

XOP!!! WAAR BEN JE!!!!

Q, jij gaat binnenkort je tattoo zetten toch??

Ik moet het helaas een jaartje opschuiven. Erg jammer!!

Ben beniewd Scooby, hoe jasper het vandaag op het KDV doet zonder luier!!

Wanneer is Laura jarig, heb bij haar nog geen maand en jaar erachter staan!

Merel, weer een beetje bijgekomen? Jullie hadden het toch erg druk?

Pips, alles en iedereen weer beter bij jullie?
Ooooh super van Jasper! Ben heel benieuwd hoe het vandaag op het kdv gaat! stoer hoor.

Indian, knap hoor van Yuma dat hij het toch redelijk heeft volgehouden, 2 uur is een eeuwigheid! Heb je al aan mensen verteld dat je zwanger bent?

Juultje, hahaha das wel heel grappig van Lynn! Zijn echt van die dingen die je moet opschrijven.

Frans, hoe kan je dat duimen overdag afleren? Hier ook een meisje die zodra ze een beeeetje moe wordt, haar duim dr in schuift. Ook 's nachts duimt ze echt veel, als ik m dan eruit haal en ik kijk 10 minuten later zit ie dr weer in. Pleisters pulkt ze van haar duim af, afspraken maken (lees omkopen) lukt voor geen meter en van dat smerige spul op haar duim smeren doe ik liever (nog) niet........

En gij zijt gooooeeee bezig!

Ik zit hier de hele ochtend al een beetje voor me uit te staren. Marit zit op de psz. Oooooow wat kan je soms trots zijn op je kind. Dinsdag was ze voor het eerst, ik mocht er de hele ochtend bij blijven maar na een tijdje begon ze een beetje te miepen en aan me te plakken en toen ben ik maar even naar huis gegaan. Ging zonder drama's, ze gingen net wat drinken en fruit eten en Marit liep zonder problemen met de juf mee. Toen ik haar weer op ging halen was ze over het plein aan het sjeezen met een driewieler, riep even heeeee mamaaaaaaaa en fietste weer vrolijk verder. Heb haar toen al huilend mee moeten sleuren, ze wilde niet weg. Neehee mamaaaa fietsuuuhhh, zatbaaaaaaak(zandbak)! Vanmorgen ook zonder drama's afgeleverd. Pakte meteen een puzzel en ging aan een tafel zitten. Mocht ook weg van haar, super! Benieuwd hoe ik haar straks weer aantref.

Indian, verdediging heb ik pas 6 november. Brrr, zit dan tegenover 2 docenten, de opleidingsmanager en iemand uit het veld (iemand die in die tak van de gezondheidszorg werkt). Ik heb maandag de beoordeling van mn scriptie gehad, een 7.2!!! Helemaal blij mee en totaal niet verwacht. Tis wel fijn zo, mensen met een 6 krijgen het zwaar te verduren tijdens de verdediging, veel daarvan halen het ook niet. Opluchting dus!

Ik ga nog maar even een stofzuiger door het huis halen. Ben het echt verleerd om mezelf te vermaken zonder kind, bizar. Een hele ochtend voor mezelf en ik weet niet wat ik moet doen
Ja da's waar Tiramam, als je kind dan even weg is...help tijd over!!

Met Yuma ging het de eerste 2 keren ook goed bij de psz. Maar vanaf de 3de keer begon hij te huilen. (is maar 3 seconden ofzo)

Nee we hebben het nog aan niemand verteld, ja oke, het halve forum weet het ( ) Ohja ik heb het wel aan mijn vriendin verteld, na aandringen bij man. Die wonen in Belgie, dus ook weinig kans op verspreken.

Wow netjes hoor, een 7,2!! Ennuh 6 nov, dat lukt jou ook!!

(zal zeker voor je duimen!!)

Nou ga nu ff bank hangen!

Goed Tira een 7! Mooi cijfer. Went snel hoor een ochtendje alleen thuis.... lekker toch.

net ff kdv gebeld, was toch wel heeeel nieuwsgierig. En ja hoor meneer heeft keurig 2x gezegd dat er een plas kwam en deed die ook netjes op de wc! Ben helemaal supertrots.

Verder lekker hang dagje thuis. Liep wat achter met strijk en wasopruimen, inmiddels alles gestreken en gevouwen nu nog in de kasten.

Laura is al paar weken niet zo fit. Snel moe en boos. Vandaag is ze eindelijk wat vrolijker. we hebben deze week ook bewust niets gedaan met haar. Gewoon lekker thuis in de herstvakantie.

Tira kunnen ze op deze leeftijd (bijna 5) ook nog een soort groeisprong hebben? Ze eet ook enorm veel en slaapt ook heel veel. 13uren s'nachts en af en toe nog een middag.

Ik dacht "even gauw bijlezen"... .niet dus :-) Hele lappen tekst!~Wel leuk :-) Ik kom morgenochtend weer. Pfffft.... zwaar hoor, Pipsie heeft sinds 3 dagen geen speen meer (mag niet van mij)en sindsdien slaapt ze dus s middags niet meer. Ze ligt een kwartier en komt er dan uit. Ze ziet er nu dus uit als dracula maar slapen ho maar. s Avonds gaat het wel goed. Menomen... ik had al weinig rust omdat de slaaptijden niet gelijk lopen van beide dames en Popsie amper slaapt, maar dit is weer andere koek. Een Pipsie die helemaal niet meer overdag slaapt. Enfin, t zal een fase zijn LOL

Sorry voor ego maar ik zal morgen op iedereen reageren (grin, waar je de kids al niet voor naar de kdv brengt, LOL, anders is het bijna onmogelijk om te blijven posten hier).

Maak je borst maar vast nat Indian en Frans (grote valse grijnz) :-).
(zit hier met een big smile te lezen, grijnzz) Kom maar op Pips!!!!

Wel vervelend zo, Yuma had dat pas ook effe, maar dat was maar 2 weken ofzo, dat hij meende niet te hoeven slapen tussen de middag. Nu doet hij dat weer wel. (en mama net ook, heerlijk!!)

Fijne avond Pips en tot morgen!!!!

Super goed van jasper!!! knappe kerel!! HIj heeft het echt helemaal door.

Pips ik ben mogen ook van de partij.. werken en af en toe ff forummen ...Dus kom maar op met je post!

Vanmiddag was het met Jasper ook goed gegaan, niet in de luier geplast en had zelfs gepoept op wc!

Wauw zelfs op de wc gepoept!! Nou Scooby, jullie hoeven geen luiers meer te kopen!!!

Ga ff Yuma in bad doen, en daarna gaan we even knutselen voor de Herfst. Een rubs op een blad, en een bald mobiel.(hier gezien: kiddostuff.nl)
Gezellig Indian en Scooby, Bis Morgen! (auf Deutsch.. of schrijf je dat niet zo? Ik ben bezig mijn Duits aan het ophalen...).
Uh....moet effe in mijn geheugen graven!!!!
quote:Indian schreef op 16 oktober 2008 @ 20:10:

Uh....moet effe in mijn geheugen graven!!!!Nog steeds aan het graven, Indian?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Men hebben jullie dat ook wel eens:

opstaan gaat al niet goed, aankleden is niet goed, eten is niet goed, niks is goed eigenlijk. En in plaats van daar in stilte om te mopperen is mijn geleifde dochter al 2 uur aan het dreinen. Gezellig. Alsof het voor mij leuk is om om half 7 op te staan en dan 2 uur gedrein aan te horen. Manman.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haha Frans, heb je dat ook tegen Milena gezegd??

Nee Juultje, ben maar gestopt met graven.

Pips kom maar op met je lappen tekst!!

Zit er klaar voor!!

Iemand er iets drinken en eten bij!!!

Zo'n lekkere taart van Scooby!
Frans, hoe heb jij die tekst gemaakt, die standaard onder je berichtje staat?? Kan het nergens vinden.

Bedoel dit: if there is something strange in the neighbourhood....

Kan dat ook met een banner??
Heb het wel ooit gevonden, maar toen niet gebruikt, en nu weet ik niet meer hoe. haha blonde muts ben ik toch!!
Even op iedereen reageren:

Scooby, staan je taarten al in de ak? Ik zal gelijk even kijken!

Ik heb vorige week een semi prof. mixer gekocht :-) Ik deed altijd alles nog met een handmixer en zonder kinderen en met veel tijd is dat prima, nu echter niet meer. Dus maar een investering gedaan -was heftige aanbieding bij de MAKRO :-) -

Ik wil steeds met marsepein beginnen maar al met al val ik steeds terug op het traditionele werk. Ik maak al wel "cupcakes".

Wat een porgressie met Jasper (potje), knap hoor! HIer vlot e.e.a. nog steeds niet.

Frans en Indian, dat opruimen/schoonmaken komt vast van de zwangerschap! Bijkomend voordeel :-)

Juultje, schattig heh die versprekingen. Pipsie vraagt dagelijks om een stengelsoep. En een auto met fietsen er achterop is een fietserauto.

Tira, geweldig een 7.2! En ga je nu ook solliciteren? Of kan dat nog niet? Ik ben even de weg kwijt Hoe bevalt het weer in je oude, nieuwe huisje? En Marit? En hoe is het nu tussen jouw en je ouders, die wonen nu toch weer dichterbij? Of ben ik daar de weg nu ook kwijt?

Indian, ah, goed te lezen dat Yuma ook even zo'n fase heeft gehad.

Frans, grin, neu.... zulke dagen hebben wij nooit. Hier gaat het altijd hetzelde: als Pipsie wakker wordt begroet ze met "allerliefste mama, wat hou ik toch veel van jou". "Vandaag wil ik graag mijn roze broek met mijn blauwe trui aan die jij ook zo leuk vind staan". Na het wassen en haren kammen gaan we naar beneden waar ze meteen weet wat ze wil eten en drinken, ze werkt dat snel en efficient weg en hup ik kan zo verder met de rest van de dag.

Mocht dat bij jullie niet zo gaan Frans, dan raad ik je aan omn hulp te zoeken. Hulp voor JOU, voor Milena en VENT. Vooral voor jou en vent, want tja.... Het hoeft ECHT niet zo te gaan als jij beschrijft....
Zo, ik zit alvast met een vergiet op mijn hoofd onder mijn bureau. Blik met doodsangst in de ogen, gelukkig woont Frans veeeeheeeer weg :-)

Gezellig Frans zo je dag beginnen! Maar goed dat je 2e van het andere geslacht wordt! Die zijn veel rustiger. Wat jij altijd schrijft over Milena doet me altijd weer denken aan hoe Laura op de leeftijd van Milena was. Jasper is helemaal niet zo, heeft ook wel zijn voorkeuren maar is makkelijker af te leiden etc. Hoop voor jou ook dat het er zo een wordt.

Anyway succes met lena!

Indian, geen idee hoe je dat doet. Wat voor taart wil je? Herfsttaartje met tobleronemouse en abrikozenjam? Of wat zoeter met banketbakkersroom en aardbeien?

Juul, hahaha nog steeds aan het graven.

Gisteravond nog ff zitten speuren naar het laatste berichtje van Xop, die dateert al van 7 okt. Toen schreef ze kort berichtje dat ze het druk heeft. Hoop niet dat er wat in het gezin is of met haar moeder. Zag op het andere topic van Lieke dat ze ook voor het laatst op de 7e heeft gepost. Heeft iemand haar e-mailadres???

Jasper zat vanochtend alweer stoer op het potje te plassen. Vandaag zit manlief bij de kids thuis, ben benieuwd of hij het de hele dag zonder luier en ongelukjes volhoudt.

Pips waar ben je? Ik zit er klaar voor.

Laatst vertelde ik over vriendin die erg in dip zat door geen 2e kindje. Deze week was het dieptepunt, ze zit er helemaal door heen. Heeft zich ziek gemeld en haar man is ook thuis om voor haar en kind te zorgen. Ze kon gelukkig na telefoontje op gesprek komen bij een psychiator en heeft aangepaste medicatie gekregen. Ik zou dinsdag naar haar toe maar haar man had zoiets van doe maar niet. Heftig hoor, ook moeilijk om te bedenken wat je wel en niet moet doen. Probeer wat contact via sms te houden en mijn man heeft haar man paar keer gebeld. Gelukkig smste vriending gisteren weer terug.

Genoeg hierover ik ga ff aan de slag.

Kijk daar is je post al! Gezellig.

Taarten staan al in AK.

Scooby.

Menomen wat een "kerel" al die Jasper! Leuk hoor die "danskleren" :-).En wat een leuke foto in die gondel.

Over de taarten. Wat doe jij onder de fondant/marsepein? Ik lees steeds dat er botercreme onder moet maar dat vind ik niet lekker. En die bolvorm. Die hebben ze hier in het dorp niet... Waar heb jij die gekocht? Lijkt me handig voor kleine taartjes in het weekend. Online zag ik welke vormen maar die waren best duur (was dure webshop). Ik ben recentelijk wel overgestapt op siliconenvormen. Dat bevalt nu goed (eerder niet maar toen deed ik iets anders dan ik nu doe).

Vinden jullie die marsepein/fondant taarten niet te zoet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven