Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hoi Elfje!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 januari 2016 @ 17:38:

[...]

Mooie dingen hebben die!

Momenteel heb ik een leren bank, maar ik wil hem wegdoen en een stoffen bank kopen. Bij die winkel in Gouda hebben ze chesterfields in fluweel, dus daar wil ik eens gaan kijken.

Ik wil ook nog een keer in Adam gaan kijken bij deze:

http://dyker.nl/de-rooker/

De rooker no2 vind ik heel mooi (met de juiste stof)

Mooi die Rooker. Art deco is altijd wel aan mij besteed.

Mag ik je er op wijzen dat Chesterfield voor geen meter zit en dat je er na een uurtje een hernia in opgelopen hebt?
quote:Cateautje schreef op 06 januari 2016 @ 17:41:

[...]

Mooi die Rooker. Art deco is altijd wel aan mij besteed.

Mag ik je er op wijzen dat Chesterfield voor geen meter zit en dat je er na een uurtje een hernia in opgelopen hebt?

Hernia vermijd ik liever.

Daarom wil ik ook gaan proefzitten (en natuurlijk de kleurstalen goed bekijken).

Chesterfield was een droom van mij, al sinds mijn 16e. Toen vond ik op marktplaats twee originele, handgemaakte chesterfields. Voor een prikkie ook nog. Maar dat was een model zonder kussen en die zaten me toch hard! En ze zijn erg massief. Dus die heb ik niet lang gehad.

Ik vind sommige modellen nog wel mooi. Maar comfort is ook erg belangrijk.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 januari 2016 @ 17:45:

[...]

Hernia vermijd ik liever.

Daarom wil ik ook gaan proefzitten (en natuurlijk de kleurstalen goed bekijken).

Chesterfield was een droom van mij, al sinds mijn 16e. Toen vond ik op marktplaats twee originele, handgemaakte chesterfields. Voor een prikkie ook nog. Maar dat was een model zonder kussen en die zaten me toch hard! En ze zijn erg massief. Dus die heb ik niet lang gehad.

Ik vind sommige modellen nog wel mooi. Maar comfort is ook erg belangrijk.

Chesterfield is een droom van velen en de meesten die die droom waarmaken doen ze ook snel weer weg. Het is vooral het lage ruggedeelte dat de bank zo oncomfortabel maakt en als ik me niet vergis zijn de zitkussens gevuld met paardenhaar en dat zit inderdaad heel stevig.

Ik was een keer op bezoek bij iemand met Chesterfield banken, ik was blij dat de avond voorbij was.
Had jij niet onlangs een mooie bank gevonden? Ik herinner me een topic van je. Of is dat niets geworden?
quote:Cateautje schreef op 06 januari 2016 @ 17:50:

[...]

Chesterfield is een droom van velen en de meesten die die droom waarmaken doen ze ook snel weer weg. Het is vooral het lage ruggedeelte dat de bank zo oncomfortabel maakt en als ik me niet vergis zijn de zitkussens gevuld met paardenhaar en dat zit inderdaad heel stevig.

Ik was een keer op bezoek bij iemand met Chesterfield banken, ik was blij dat de avond voorbij was.Ik ben een tijdje elke dag langs een Chesterfield dealer gefietst op weg naar mijn werk, en ik vond die dingen er sowieso al heel oncomfortabel uitzien, met die rare bobbels en knopen. Dus wat jij nu vertelt verbaast me niks.
Ik heb je even gemaild Wollenstonecraft.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 januari 2016 @ 17:51:

Had jij niet onlangs een mooie bank gevonden? Ik herinner me een topic van je. Of is dat niets geworden?Ja, dat is een tweedehands tussendoortje en nee, dat is niks. Het staat op zich niet lelijk en het is een bank van onverwoestbaar leer, ooit een klassebank geweest, maar ik heb zo mijn wensen en daar ben ik nu mee bezig om die waar te maken. Ik wil nu ook een bank die lang mee gaat. Het schijnt dat je een Molinari of Baxter voor het leven hebt en dat idee bevalt me wel.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 januari 2016 @ 17:55:

[...]

Ik ben een tijdje elke dag langs een Chesterfield dealer gefietst op weg naar mijn werk, en ik vond die dingen er sowieso al heel oncomfortabel uitzien, met die rare bobbels en knopen. Dus wat jij nu vertelt verbaast me niks.Wat dacht je van de stofnesten.
quote:Phoolan schreef op 06 januari 2016 @ 17:55:

Ik heb je even gemaild Wollenstonecraft.Mail terug.
quote:Cateautje schreef op 06 januari 2016 @ 17:58:

[...]

Wat dacht je van de stofnesten.Oh die heb ik toch wel.
quote:Cateautje schreef op 06 januari 2016 @ 17:58:

[...]

Wat dacht je van de stofnesten.Daar heb ik een stofzuiger voor. Ik ben wel hopeloos niet modern in mijn smaak.
Zo vooruitlopend op het aflopen van mijn verlof heb ik de boodschappen eens thuis laten bezorgen, als proef. Mij te koud om met baby te gaan zeulen.

Dat is makkelijk zeg! Denk dat ik die er in houd tot de baby lopen kan 😁

*tvp*
Ik had ooit een stoffen Chesterfield van de kringloop, die zat best lekker hoor
Heb je dan niet dat je oude groentes en gebutst fruit krijgt?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 januari 2016 @ 18:02:

[...]

Daar heb ik een stofzuiger voor. Ik ben wel hopeloos niet modern in mijn smaak.Maar modern is al snel niet modern meer. Mijn smaak is het ook niet echt.
quote:Phoolan schreef op 06 januari 2016 @ 18:06:

Ik had ooit een stoffen Chesterfield van de kringloop, die zat best lekker hoorDie kun je misschien ook iets makkelijker inzitten dan een leren. We zullen zien of het me aanspreekt.
Volgens mij maakt Chesterfield geen stoffen banken.
quote:Cateautje schreef op 06 januari 2016 @ 18:06:

[...]

Maar modern is al snel niet modern meer. Mijn smaak is het ook niet echt.Leuk dat iedereen weer een andere smaak heeft. Ik kijk ook graag naar woonprogramma's en huizenprogramma's. Soms denk ik echt OMG. Maar vaak zie ik ook dingen die ik zelf nooit zou kopen, maar die toch (in dat huis) mooi zijn.
Ik heb liever iets wat niet onwijs duur is. Ik zie mezelf geen 30 jaar met een bank doen, dan ben ik hem echt wel al heel wat jaar flink zat.
quote:Cateautje schreef op 06 januari 2016 @ 18:08:

Volgens mij maakt Chesterfield geen stoffen banken.Tegenwoordig wel, steeds meer. Ook bij traditionele Engelse productenten. Zal wel een kwestie van vraag zijn.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 januari 2016 @ 18:08:

[...]

Leuk dat iedereen weer een andere smaak heeft. Ik kijk ook graag naar woonprogramma's en huizenprogramma's. Soms denk ik echt OMG. Maar vaak zie ik ook dingen die ik zelf nooit zou kopen, maar die toch (in dat huis) mooi zijn.Ik kijk elke zondag naar VTwonen als ramptoerist. Negen van de tien keer vind ik het gruwelijk en daar geniet ik van.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 januari 2016 @ 18:09:

[...]

Tegenwoordig wel, steeds meer. Ook bij traditionele Engelse productenten. Zal wel een kwestie van vraag zijn.Oh okay, dat wist ik niet.
Ff mosterd hoor, maar Anouk heeft maar liefst 3 kinderen van dezelfde man. Dat haalt de gemiddelde vrouw bij lange na niet. Dus.
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 18:08:

Ik heb liever iets wat niet onwijs duur is. Ik zie mezelf geen 30 jaar met een bank doen, dan ben ik hem echt wel al heel wat jaar flink zat.Dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven