Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 6 januari 2016 om 16:48
quote:Grzeczny schreef op 06 januari 2016 @ 16:36:
TerugleesnoodzakelijkheidsVraag(p)?
Als je alles wilt weten wel.
Als je wel wat beters te doen hebt dan babbelbijlees niet.
TerugleesnoodzakelijkheidsVraag(p)?
Als je alles wilt weten wel.
Als je wel wat beters te doen hebt dan babbelbijlees niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 6 januari 2016 om 17:03
woensdag 6 januari 2016 om 17:05
quote:LaFleurNoire schreef op 06 januari 2016 @ 16:24:
[...]
Abces. Bij haar kont. Dankzij een haal van broerlief waarschijnlijk, want ze kunnen de tuin niet uit en andere katten onze tuin niet in. Ze moest dus even plat, de boel gespoeld en een lading antibiotica mee.
Dan knapt ze hopelijk nu snel op. Beterschap!
Ik zweer bij nagels stomp knippen bij de poezen (durf het bij mijn nieuwe schrikpoezels nog niet aan maar daar wordt al aan gewerkt door aan hun tenen te wriemelen enzo)
Abcessen zijn zoooo goor.
Vorig jaar had mijn kater er eentje op zijn rug. Die knapte waar ik bij stond
[...]
Abces. Bij haar kont. Dankzij een haal van broerlief waarschijnlijk, want ze kunnen de tuin niet uit en andere katten onze tuin niet in. Ze moest dus even plat, de boel gespoeld en een lading antibiotica mee.
Ik zweer bij nagels stomp knippen bij de poezen (durf het bij mijn nieuwe schrikpoezels nog niet aan maar daar wordt al aan gewerkt door aan hun tenen te wriemelen enzo)
Vorig jaar had mijn kater er eentje op zijn rug. Die knapte waar ik bij stond
woensdag 6 januari 2016 om 17:06
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 17:05:
[...]
Vorig jaar had mijn kater er eentje op zijn rug. Die knapte waar ik bij stond Fijn dat je dat deelt
[...]
Vorig jaar had mijn kater er eentje op zijn rug. Die knapte waar ik bij stond Fijn dat je dat deelt
woensdag 6 januari 2016 om 17:11
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 17:05:
[...]
Vorig jaar had mijn kater er eentje op zijn rug. Die knapte waar ik bij stond Oh heerlijk, dat heb ik bij een poes van mij ook eens bijgewoond. Het luchtte poes wel zichtbaar op, en de geur viel reuze mee want ze begon de boel onmiddellijk uitgebreid schoon te likken .
[...]
Vorig jaar had mijn kater er eentje op zijn rug. Die knapte waar ik bij stond Oh heerlijk, dat heb ik bij een poes van mij ook eens bijgewoond. Het luchtte poes wel zichtbaar op, en de geur viel reuze mee want ze begon de boel onmiddellijk uitgebreid schoon te likken .
woensdag 6 januari 2016 om 17:15