De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmm, het kind ligt boven lekker te keten trouwens. EErst heel hard te zingen en nu heel hard te roepen. Ze heeft niet zo'n zin in een middagslaapje, helaas. Ga haar er maar uit halen denk ik:)

Yas, ik las trouwens bij oehh en dat Lena en Tris een beetje hetzelfde zijn in ontwikkeling, heul veul kletsen en motorisch niet zo sterk

Hoe is het nu met hoofdbonken trouwens?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hoii!

Ja ik dacht zelf ook al daaraan ja! Ook een late loper en idd ook hele verhalen altijd he, Mileen!

Hoofdbonken ging even weer heel slecht. Hij knalde zichzelf een bult voor zijn kop waar je u tegen zegt, dus hij ligt even tijdelijk op een groot matras op de grond.

@Jij kent die veldbedjes ook he? Ik zag bij heutink.nl dat ze voor 76 euro te koop zijn, mwoa, dat vink stiekem nét iets te veel voor een tijdelijk iets, want zo relaxed lijken ze me ook weer niet. Maar dan ligt ie wél van de grond. Enig idee waar ze ze ook hebben?
Ties was net zo schattig.

Hij zingt altijd liedje van zagen zagen. Maar dan in de versie, ties kwam thuis om een boterham te vragen, papa was niet thuis, mama was niet thuis.

En net weer was het papa was niet thuis, mama was niet thuis, fenne was niet thuis.

Echt zo leuk om te zien hoe ze er ook voor hem helemaal bij hoort.

Frans, Ties heeft hier (nog) helemaal geen last van jaloezie of zo. Hem vanmorgen al wel twee keer uit de box (van Fenne af!) gehaald.

Jas, van die militairen veldbedjes misschien? weet alleen niet of die echt lekker liggen. Vervelend dat hij weer zo aan het bonken is.

ziet boswandeling wandelen met reageerbuisje
SUPER NALA! wat goed nieuws. Ben helemaal blij voor jullie.
Zo, ben een beetje bijgekomen. Zat echt helemaal te shaken vanmiddag.

Ben echt zo blij hier mee. Had dit nooit verwacht!

Gister kwam vent trouwens nog met een mega bos bloemen thuis. Omdat 'ie mij zo lief vindt.

Moeten morgen om 12.50 uur in het zh zijn. Eerst horen we dan hoe de embryo's het vandaag en aankomende nacht hebben gedaan en daarna wordt er dus eentje trug geplaatst.

En dan is het 2 weken afwachten en vooral de laatste week stressen...

12-9, wat zei de ha?

Klopt Jacinta, de overige embryo's worden ingevroren. (als ze het goed blijven doen vanavond en vannacht)

Enne... die Boswandeling had ik niet genomen als de arts er niet over was begonnen hoor.

Ik doe het liever niet, voor de zekerheid. Maar kon nu echt geen kwaad.

Maar vanaf nu geen alcohol meer voor me, voor 9 maanden niet!

Dat idee hadden wij gisteravond ook Frans. Onze baby in spe is nu in de maak. Heel gek.

Vanaaf lekker naar de kapper. Is weer nodig.
Hoooooiiiii, blije Nala!

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik stond er gewoon even niet bij stil dat het vruchtje niet in jou zat

Wow, nou, dus je bent weer een beetje bijgekomen van het nieuws! Genietze lekker, probeer je niet te druk te maken maar kan me voorstellen dat je helemaal hoteldebotel bent, logisch!!

Heel veel succes morgen!
En genietze bij de kapper!
Woehhoooeeeee Nala!! Wat een geweldig bericht!! Zit ook helemaal te stralen hier, wat goed!!!! Jeetje nu komen er echt 2 spannende weken aan dus.... men ik duim keihard voor jullie hoor!! Over 2 weken wil ik je echt horen zeggen.. een streep is een streep is een streep!!

Wij gaan dit weekend ook "de eerste ronde voor de tweede ronde" in, dus als we heeeeel veel geluk hebben, houden we ons echt keurig aan die deal

Brabbel van jou ook geweldig nieuws... wat fijn!!

Ik reageer later meer, ga nu even verder met koken... ben vanmiddag eerder naar huis gekomen van werk, was helemaal kapot en had knallende migraine bovendien. Na medicijnen en een slaapje gaat het weer, gelukkig.

Fijne avond ladies!
Inderdaad spruw, medicijnen gekregen. Dus moet nu snel over zijn.

Quintie en Nala, zou leuk zijn jullie samen zwanger.

Quint, hopelijk is je hoofdpijn snel over.
Kijk eens aan, allemaal positieve berichten hier!

Brabbel, heel erg fijn dat Kaj de operatie goed heeft doorstaan! Geweldig!

Enne Nala, jij klinkt ook zo lekker positief, alles ontwikkeld zich hoe het moet, mooi! Ik zal aan je denken morgen en als een gek duimen dat alles zo doorgaat!

Quinty, weg met de hoofdpijn, jij moet dus aan de slag dit weekend, haha! Veel plezier dan maar!

Frans klinkt ook al lekker zwanger. Heerlijk toch dat getrappel in je buik, dat vind ik ook nog steeds niet vervelend (meestal, alleen in combinatie met harde buiken niet echt fijn)! En Milena is lief hoor voor TW! Dat heeft Kayleigh niet echt zo, daar is het besef nog niet zo aanwezig.

12-sept, vervelend hoor spruw, goed dat je meteen naar de dokter bent gegaan voor je er zelf wel last van krijgt. En wat lief van Ties dat hij zijn zusje meeneemt in het zingen!

DDDJ, hoop voor je dat je adviseur je goed kan helpen met een goede regeling om weg te gaan. Kan me goed voorstellen dat je geen zin meer hebt om terug te gaan. Succes met de sollicitaties, dat je snel een geweldig baan mag vinden. Ga je het eerst met de lage dosering melatonine proberen?

ff posten
Nog bedankt voor de bemoedigende woorden over dat kayleigh het kdv niet zo leuk vindt. Ga maar door zoals het gaat om er wel regelmaat in te houden. Heb alleen wel de uren wat aangepast, zodat vriend haar nu ook 1 keer in de week heenbrengt, vanaf volgende week. Vandaag ging het trouwens wel goed. Thuis gaf ze nog aan niet heen te willen, maar eenmaal daar zei ze uit zichzelf mama kus en moest ik dus weggaan. Ze ging ook lekker zwaaien voor het raam en had een goede middag gehad verder. Nu was het ook heel rustig en haar 2 favoriete leidsters waren er, maar goed. Dit leek er weer op. Hoop dat het net zo gaat als met Ties en dat het na 3 weken over is. Hoe doet Ties het nu, nu zijn zusje er is, wil die wel weg naar het kdv?

Nou ik begin me steeds meer een walvis te voelen. Kan niet te ver meer lopen, heb snel last van harde buiken. Met name 's avonds zit m'n buik in de weg en voel ik me steeds wat benauwd. Dus officieel zijn de laatste loodjes aangebroken vind ik. Nog 4 (max 6) weekjes, maar wat mij betreft hoeft het niet zo lanf meer te duren. Volgende week zaterdag hebben we nog een concert (ja, ik weet het, ben lang niet wijs, maar het was in de buurt en ik wilde heel graag nog een keer naar haar toe en anders duurt het weer zolang voor ze er weer is) en gingen met met vrienden uit eten, maar daarna ben ik er (hoop ik) helemaal klaar voor. Vindt het allemaal wel erg spannend hoor, ben erg benieuwd hoe het straks gaat, hoe dit kindje is enzo.

Nou dames prettige avond verder nog en een goed weekend verder iig!
Gaat echt alweer snel he kay. Leuk toch nog concert, ga je wel zitten of moet je staan?

Ties vind het nog erg leuk op kdv. Ene keer zegt hij dat hij niet wil gaan maar is meestal in de auto weer over. Gisteren hem samen met Fenne weggebracht, hij vertelde iedereen heel trots dat het zijn zusje was. We kregen allebei een kus, even twijfel wie hij eerst moest doen, en daarna zwaaien voor het raam.

Hebben jullie nu al een naam?
Nou voor de 3e keer probeer ik te reageren *en nu sla ik hem eerst op*

Kan wel zitten hoor als ik wil bij het concert, dus dat ga ik doen!

Wat is Ties lief met Fenne zeg! Geen last van jaloerse acties?

Enne we hebben een naam. Man kwam met een naam op de proppen die ik even moest laten inwerken, maar hij blijft nog steeds leuk! Dus dat wordt 'm, we hebben zelfs ook al een 2e naam bedacht, dus wat dat betreft zijn we klaar!
nala, heel veel succes dadelijk!!!
Nala, zet 'm op ! Ik denk aan je!
Nala heel veel succes straks we denken aan je!
Nala, succes vandaag!

Thx meiden.

Nog ff een broodje eten en dan gaan we.

In principe ben ik over een uurtje "zwanger". Het moet dan alleen wel innestelen.

Gek idee...
Nala, heel veel succes. kids liggen op bed dus allebei handen vrij om voor je te duimen
go Nala!!!!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
12-9 google ads nu: speel de fresh fenna game

Quint, en is de hoofdpijn weer over? Dat zou wel erg leuk zijn als je samen met Nala zou oplopen!!!

Gisteren is Milena bij opa en oma wezen logeren en zijn vent en ik eerst lekker uit eten geweest en daarna naar de film. Heel gezellig! Vanochtend heerlijk tot 1000 uur uitgeslapen. Fijn is dat zeg! Daarna Leentje weer opgehaald, die was supermoe, dus die ligt al weer in bed . Vanavond gaat vent er weer vandoor, maar we kunnen er wel weer even tegen zo
Nala, heel veel succes!! Mijn duimen draaien voor je meid!
Oehhh Nala, ik zag je al even op hyves online komen, vertel, hoe ging het!
Nou, Peppie en Kokkie zitten erin.

Nu zul je wel denken 2? Ja, er zijn 2 embryo's trug geplaatst.

Op zich was dat door een mindere reden, want de embryo's waren niet gelijkmatig aan het delen. Normaal gesproken moesten de embryo's nu 4 keer mooi gedeeld zijn, dus 4 gelijke stukken, maar dat was bij mij (natuurlijk) niet... Je zag 2 wat grotere delen en allemaal kleintjes er omheen.

Nu raadde de laborante aan om er dus 2 trug te plaatsen. Om onze kans wat groter te maken.

We hadden 2 klasse 2-3 embryo's (1 is dus het beste) en de andere 2 waren denk ik klasse 4.

Het betekend niet dat je sneller kans hebt op een afwijking of een miskraam, das net zo groot als bij een klasse 1 embryo. Alleen de kans van innestelen is iets lager.

Daarom zijn er 2 terug geplaatst: Peppie en Kokkie. Hihi.

We hadden de IVF arts die we het beste vinden en die legde het allemaal super uit.

Het terugplaatsen voel je niets van en was ook zo weer weg.

De kans dat het lukt is rond de 25%. Vaak pakt er maar eentje, maar we moeten tuurlijk in ons achterhoofd houden dat het dus een tweeling kan worden. (gebeurd niet vaak)

Als ik vandaag over 2 weken nog niet ongesteld ben, mag ik een test doen.

Over een paar weken krijg ik een brief thuis, waarin staat hoe de andere 2 embryo's het hebben gedaan en of ze ingevroren worden.

Ik ga er niet vanuit dat ze het blijven doen, want de laborante was best wel negatief over ze. Maar je weet maar nooit...

Nou, ik ga ff op de bank hangen. Hopenlijk kom ik de 2 weken een beetje snel door...
Ik hoop voor je nala dat peppie en kokkie mooi blijven zitten of in elk geval 1 van de 2.

En dat de 2 weken voorbij vliegen. ik blijf voor je duimen.

Frans, dat klinkt als een geslaagd avondje.

Kayleigh, ik hoop voor je dat Tom snel komt oké na volgende week

12-9 wat lief dat Ties ook over Fenne zingt.

Nou het slapen met Luke is weer waardeloos. Woensdag ging het super met de dichtgenaaide slaapzak. Donderdag was het al wat minder, gisteren nog minder. Uiteindelijk is hij gisteravond om 21:00 op mijn arm op de bank in slaap gevallen en daarvoor alleen maar hazeslaapjes van maximaal 1 uur.

En nu ligt hij in ons bed te slapen en heeft hij niet meer dan 1 uur achter elkaar geslapen. vannacht zat er iets meer tijd tussen 1 1/2 á 2 uur.

Dus we bellen maandag de chiropractor maar weer op. Ik weet het ook niet meer. Zo sneu hij is zo moe maar komt gewoon niet in de diepe slaap terecht.

Maar tussendoor is hij erg vrolijk, lacht veel alleen als hij een poos wakker is en weer moet slapen dan huilt hij een poos.

Quintie, weer hoofdpijn vrij?

Nou ga Nick even in bed leggen die nu druk aan het bellen is met de afstandsbediening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven