Zwanger en winterjas
vrijdag 17 oktober 2008 om 20:42
Ik heb toen gewoon een goedkope, veel te grote jas gekocht. Die kon ik daarna lekker aan met dochter eronder in een draagdoek!
Erg modieus was die jas trouwens niet... maar dat vond ik niet zo belangrijk. Tot 33 weken paste ik nog in een andere jas die wat leuker was en van 33 tot 41 weken heb ik dus in die te grote jas gelopen (die op het laatst eigenlijk niet eens zoveel te groot was ).
Erg modieus was die jas trouwens niet... maar dat vond ik niet zo belangrijk. Tot 33 weken paste ik nog in een andere jas die wat leuker was en van 33 tot 41 weken heb ik dus in die te grote jas gelopen (die op het laatst eigenlijk niet eens zoveel te groot was ).
vrijdag 17 oktober 2008 om 21:20
vrijdag 17 oktober 2008 om 21:42
Ik had toevallig nog een jas liggen die niet direct veels te groot was maar wel wat ruim en die heb ik tot het einde van mn zwangerschap gedragen kon ook gewoon dicht.
Ik was in december uitgerekend dus tja, je moet toch een jas aan dan, vooral omdat ik tot op de laatste dag veel gefietst heb ( lopen ging lastiger en fietsen helemaal goed dus deed dat veel voor de beweging en in de hoop dat de bevalling in ging zetten want liep aardig overtijd).
Een niet dure te grote jas is zeker voor het einde van je zwangerschap ideaal.
Ik was in december uitgerekend dus tja, je moet toch een jas aan dan, vooral omdat ik tot op de laatste dag veel gefietst heb ( lopen ging lastiger en fietsen helemaal goed dus deed dat veel voor de beweging en in de hoop dat de bevalling in ging zetten want liep aardig overtijd).
Een niet dure te grote jas is zeker voor het einde van je zwangerschap ideaal.
vrijdag 17 oktober 2008 om 22:33
bij jassen de 4e foto..
zou ziets niet passen dan? Ik heb ook ergens hier op t forum gelezen dat je een jas kan passen met een kussen eronder dan weet je een beetje of het goed zit of niet..
http://shop.hm.com/nl/?ac...ngwindow&dept=DAM_OVR_YTT
succes!
zou ziets niet passen dan? Ik heb ook ergens hier op t forum gelezen dat je een jas kan passen met een kussen eronder dan weet je een beetje of het goed zit of niet..
http://shop.hm.com/nl/?ac...ngwindow&dept=DAM_OVR_YTT
succes!
vrijdag 17 oktober 2008 om 22:37
quote:HEMAlover schreef op 17 oktober 2008 @ 20:35:
Er zijn echt veel jassen met A-lijn te koop deze winter. Die kunnen over je buik en kun je ook na je zwangerschap nog aan! Bij V&D heb ik ze in ieder geval gezien (niet duur ook).Inderdaad, die A-lijnjassen heb je overal en zijn ideaal. Ik ben 30 weken zwanger en ik heb er een herfst-winterjas (een niet al te dikke winterjas dus) van de ZARA. Ook A-lijn dus en geen speciale positiejas, dus kan ik hem daarna ook nog aan, hij kostte ¤60,- of ¤65,-, de precieze prijs weet ik niet eens meer . Niet veel voor een winterjas iig.
Er zijn echt veel jassen met A-lijn te koop deze winter. Die kunnen over je buik en kun je ook na je zwangerschap nog aan! Bij V&D heb ik ze in ieder geval gezien (niet duur ook).Inderdaad, die A-lijnjassen heb je overal en zijn ideaal. Ik ben 30 weken zwanger en ik heb er een herfst-winterjas (een niet al te dikke winterjas dus) van de ZARA. Ook A-lijn dus en geen speciale positiejas, dus kan ik hem daarna ook nog aan, hij kostte ¤60,- of ¤65,-, de precieze prijs weet ik niet eens meer . Niet veel voor een winterjas iig.
Whatever, I do what I want
vrijdag 17 oktober 2008 om 22:42
vrijdag 17 oktober 2008 om 22:46
Je mag een baby in een draagzak niet onder je jas dragen, ik lees dat veel hier, maar in principe mag dat niet, dat geeft hetzelfde gevaar als een baby onder een dekbed.
Als je je winterbaby in de baby bjorn oid draagt, moet je gewoon je baby aankleden met jasje en mutsje etcetera, maar de draagzak OVER je eigen jas dragen.
Als je je winterbaby in de baby bjorn oid draagt, moet je gewoon je baby aankleden met jasje en mutsje etcetera, maar de draagzak OVER je eigen jas dragen.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 18 oktober 2008 om 00:01
Ik had mijn dochter in een draagdoek, dat zit echt niet lekker over je jas heen. En ik hield echt wel in de gaten of dochter het niet te warm kreeg, dat voel je ook wel goed met een draagdoek. Vanaf de bovenkant kreeg ze in ieder geval ook voldoende frisse lucht. En mijn jas een stuk open doen ging een stuk makkelijker dan kind uit draagdoek en wat kleren uitdoen.