Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 17:51:

[...]

Tussen de 8 en 12 weken, dus tamelijk standaard.

Ik ga dit weekend wel een keer een beslissing nemen. Heb trouwens nog koffie gedronken in een leuk tentje, moest gelijk aan jou denken, volgens mij had je dat ook wel leuk gevonden. Mmmmm, ik geloof niet dat wij erg dezelfde smaak hebben, dus als jij het een leuk tentje vond.......................
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Jareth schreef op 08 januari 2016 @ 17:47:

Ik heb mijn moeder weer gezien na 20 jaar. En mijn zusje. Durf niet zo goed een topic te openen maar wilde het even kwijt. Ben er heel erg blij mee! Mijn moeder is wel gehandicapt, ze heeft twee hersenbloedingen gehad 1,5 jaar geleden en is halfzijdig verlamd. Ze kan nog wel een beetje praten gelukkig en knuffelen kan ze ook nog heel goed. Emotionele dag dus. Maar de mooiste dag van mijn leven ook! Na alle ellende zijn we weer samen. Ze is van mijn stiefvader gescheiden, eindelijk. En heeft in de echtscheiding het huis gekregen, godzijdank. Dus ik ben in mijn ouderlijk hiuis geweest ook nog. Mijn zus zorgt 24/7 voor haar. Echt een geweldig mens is ze geworden. En ze heeft een zoon dus ik heb eindelijk iemand die me tante moet noemen. Dus goeie dag voor mij vandaag.Wat een mooi verhaal vrouw.. moet er van glimlachen, warmte.. terecht dat het voor jou een heule goeie dag is!
Nou ja.. dat dus..
quote:bloosje schreef op 08 januari 2016 @ 17:54:

[...]

Lastig te zeggen Sid.. Komt het tot m'n longen, botten, hoofd dan gaat er geen behandeling komen. Andere gebieden gaan we de strijd aan, alsin opereren en verwijderen.. het is er, maar het is nog niet inzichtelijk waar.. Dit zwaard hangt er al een aantal jaar.. Ernstig, maar heb ik ben er nog.. en in redelijke goede conditie..

Als je het vervelend vindt deze vraag te beantwoorden moet je hem maar gewoon negeren hoor!

Als het al een aantal jaren speelt, hoe komt het dan dat ze nog niet inzichtelijk hebben waar het zit? En nog geen actie echt hebben ondernomen (tenminste, geen operatie etc) Ik bedoel dat niet als oordeel, maar ik weet hier niets van af en dat verbaast me.
Elke dag is er eentje Bloosje!

Jaret fijn
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 08 januari 2016 @ 17:55:

Leuk wol, een nieuwe bank! Ik heb ook een nieuwe gekocht van de week.Heb je een foto? (van internet ofzo)
quote:Solomio schreef op 08 januari 2016 @ 17:55:

[...]

Mmmmm, ik geloof niet dat wij erg dezelfde smaak hebben, dus als jij het een leuk tentje vond.......................Oja, dan vond jij het misschien helemaal niets. Dat zou ook kunnen natuurlijk.
quote:bloosje schreef op 08 januari 2016 @ 17:54:

[...]

Lastig te zeggen Sid.. Komt het tot m'n longen, botten, hoofd dan gaat er geen behandeling komen. Andere gebieden gaan we de strijd aan, alsin opereren en verwijderen.. het is er, maar het is nog niet inzichtelijk waar.. Dit zwaard hangt er al een aantal jaar.. Ernstig, maar heb ik ben er nog.. en in redelijke goede conditie..Jemig Bloos Dappere dodo.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 17:51:

[...]

Tussen de 8 en 12 weken, dus tamelijk standaard.

Ik ga dit weekend wel een keer een beslissing nemen. Heb trouwens nog koffie gedronken in een leuk tentje, moest gelijk aan jou denken, volgens mij had je dat ook wel leuk gevonden. Leuk van de bank Stone.
Life is short. Eat dessert first.
Jareth, wat fijn!

Woll, kopen!
Leuk Woolie als je voor deze bank kiest. Geeft zo'n mooie sfeer in huis. Het is wel weer heel iets anders dan je had, dat was echt Engelse sfeer.

Kan je ook voor een houtsoort kiezen of is dat allemaal hetzelfde?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 17:57:

[...]

Heb je een foto? (van internet ofzo)

Met fauteuil en hocker van t zelfde gedoe.
Ik heb operaties, bestralingen, chemokuren achter de rug maar die hebben niet het gewenste resultaat opgeleverd. Er is dus wel een hoop verwijderd maar niet alles, uitgezaaid in m'n lymfe.. Bloedwaardes zijn een tijdje stabiel geweest maar nu is het stofje afkomstig van de kankercellen aan het toenemen, wat inhoudt dat er ergens iets groeit.. dit is echter nog niet gevonden op de scan. Dus al heel veel behandelingen achter de rug, sterker nog: álle behandelingen die er zijn..
Nou ja.. dat dus..
quote:Cateautje schreef op 08 januari 2016 @ 18:04:

Leuk Woolie als je voor deze bank kiest. Geeft zo'n mooie sfeer in huis. Het is wel weer heel iets anders dan je had, dat was echt Engelse sfeer.

Kan je ook voor een houtsoort kiezen of is dat allemaal hetzelfde?Je kunt wel kiezen, maar ik zou gewoon die kleur kiezen, die staat het mooist bij de stof.
Jareth, wat fijn!

Bloosje
quote:bloosje schreef op 08 januari 2016 @ 18:05:

Ik heb operaties, bestralingen, chemokuren achter de rug maar die hebben niet het gewenste resultaat opgeleverd. Er is dus wel een hoop verwijderd maar niet alles, uitgezaaid in m'n lymfe.. Bloedwaardes zijn een tijdje stabiel geweest maar nu is het stofje afkomstig van de kankercellen aan het toenemen, wat inhoudt dat er ergens iets groeit.. dit is echter nog niet gevonden op de scan. Dus al heel veel behandelingen achter de rug, sterker nog: álle behandelingen die er zijn..
quote:Amaqanda schreef op 08 januari 2016 @ 18:05:

[...]

[afbeelding]

Met fauteuil en hocker van t zelfde gedoe.Mooi, en bijzonder door de vorm van de kussens. Leuk werk, meubels uitzoeken

Ik heb operaties, bestralingen, chemokuren achter de rug maar die hebben niet het gewenste resultaat opgeleverd. Er is dus wel een hoop verwijderd maar niet alles, uitgezaaid in m'n lymfe.. Bloedwaardes zijn een tijdje stabiel geweest maar nu is het stofje afkomstig van de kankercellen aan het toenemen, wat inhoudt dat er ergens iets groeit.. dit is echter nog niet gevonden op de scan. Dus al heel veel behandelingen achter de rug, sterker nog: álle behandelingen die er zijn..Jeetje Bloos, wat een ellende. Wat knap dat je de moed er zo inhoudt.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 18:06:

[...]

Je kunt wel kiezen, maar ik zou gewoon die kleur kiezen, die staat het mooist bij de stof.

Okay. Heb ik het goed als ik aan gebrand oranje denk?

Moet je weer terug naar de winkel of kan je hem via internet bestellen?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 18:06:

[...]

Mooi, en bijzonder door de vorm van de kussens. Leuk werk, meubels uitzoeken

Hartstikke leuk. Normaal hou ik helemaaaaal niet van kopen enzo

Hier alleen met meubels een beetje de truc om het niet te duur te maken, want ik ben er over het algemeen snel op uitgegeken (na een paar jaar) en een dure bank zou ik dan zonde vinden. Van mezelf moet ik het dan toch wel onder de 1000 euro houden, dat is nu incl fauteuil en hocker gelukt, ben helemaal trots op mezelf
Bloos, dikke knuffel
Ik hou helaas alleen maar van peperdure banken momenteel

Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Cateautje schreef op 08 januari 2016 @ 18:11:

[...]

Okay. Heb ik het goed als ik aan gebrand oranje denk?

Moet je weer terug naar de winkel of kan je hem via internet bestellen?

Een beetje zoals het oranje op dit plaatje, misschien een klein tikje feller.

En ik kan gewoon bellen als ik hem wil bestellen, ik heb een offerte meegekregen.

O, Bloosje, wat verdrietig!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amaqanda schreef op 08 januari 2016 @ 18:12:

[...]

Hartstikke leuk. Normaal hou ik helemaaaaal niet van kopen enzo

Hier alleen met meubels een beetje de truc om het niet te duur te maken, want ik ben er over het algemeen snel op uitgegeken (na een paar jaar) en een dure bank zou ik dan zonde vinden. Van mezelf moet ik het dan toch wel onder de 1000 euro houden, dat is nu incl fauteuil en hocker gelukt, ben helemaal trots op mezelf

Daarom wil ik er ook nog even over nadenken, of ik hem ook op langere termijn mooi vind. Nu heb ik wel een paar stoelen die ik al heeeeeel lang heb en nog steeds mooi vind, dus dat kan bij mij wel.

Het is ook leuk om een nieuw huis in te richten toch? Dan maak je het steeds meer je eigen thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven