Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bloosje, als ik teveel vraag vooral zeggen Je zegt dat het is uitgezaaid naar je lymfen. Mag ik vragen waar / hoe het is begonnen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Star schreef op 08 januari 2016 @ 18:13:

Ik hou helaas alleen maar van peperdure banken momenteel

Gewoon even wachten tot die bui overwaait dus.....

Ik heb ook wel een beetje dure smaak helaas.
Jezus Bloos . Ik hoop dat ze er heel snel achter komen waar het zit. En dat het niet op een rotplek zit natuurlijk
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 18:17:

[...]

Ik heb ook wel een beetje dure smaak helaas.Vrees dat ik lang moet wachten
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 18:16:

[...]

Daarom wil ik er ook nog even over nadenken, of ik hem ook op langere termijn mooi vind. Nu heb ik wel een paar stoelen die ik al heeeeeel lang heb en nog steeds mooi vind, dus dat kan bij mij wel.

Het is ook leuk om een nieuw huis in te richten toch? Dan maak je het steeds meer je eigen thuis.

Klopt. Al gaat het niet zo vlot hoor, we (voornamelijk ik) hebben het superdruk. Nu nieuw bankstel en nieuw tv-meubel gekocht. Dan hoeven we alleen nog maar nieuwe eetkamerstoelen, maar dan moet ik wel de goede tegenkomen

Ook moet eigenlijk alles nog aan de muur haha, vriend is een luiwammes.

Als hij het dit weekend niet doet, doet mijn vader het volgende week, die ergert zich er nog meer aan dan ik doe.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 18:17:

[...]

Ik heb ook wel een beetje dure smaak helaas.Ik heb helemaal geen smaak geloof ik. Of je zou een ongeneeslijke voorkeur voor jaren 70 meuk een smaak moeten willen noemen.
Ik ben naast kankerpatiënt ook gewoon Bloos en ook een mama.. én niet te vergeten, heb ik een prachtig exemplaar aan m'n zijde staan.. Er is heel veel niet, maar nog veel meer dan dat is er wel..

Ik ben niet verlicht, geloof me.. anders zou ik me hier op het forum niet zo heerlijk kunnen ergeren.. en naast dat ergeren kan ik ook ontroerd raken, ontroerd door een ontmoeting na jaren met een moeder of anderhalf uur treinen voor die ene bank.. enz enz..

Dus mag ik gewoon lekker jullie Bloos zijn?
Nou ja.. dat dus..
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 januari 2016 @ 18:20:

[...]

Ik heb helemaal geen smaak geloof ik. Of je zou een ongeneeslijke voorkeur voor jaren 70 meuk een smaak moeten willen noemen.Als je je er maar senang bij voelt. Dan maakt het niet uit. Mijn smaak is ook ouderwets en vol enzo. Helemaal niet van deze tijd.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 januari 2016 @ 18:20:

[...]

Ik heb helemaal geen smaak geloof ik. Of je zou een ongeneeslijke voorkeur voor jaren 70 meuk een smaak moeten willen noemen.Mijn smaak is Ikea, ook niet echt iets wat ik 'smaak' zou noemen.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:bloosje schreef op 08 januari 2016 @ 18:21:

Dus mag ik gewoon lekker jullie Bloos zijn?

Tuurlijk

Valt er nog wat te rellen?

Ik ben naast kankerpatiënt ook gewoon Bloos en ook een mama.. én niet te vergeten, heb ik een prachtig exemplaar aan m'n zijde staan.. Er is heel veel niet, maar nog veel meer dan dat is er wel..

Ik ben niet verlicht, geloof me.. anders zou ik me hier op het forum niet zo heerlijk kunnen ergeren.. en naast dat ergeren kan ik ook ontroerd raken, ontroerd door een ontmoeting na jaren met een moeder of anderhalf uur treinen voor die ene bank.. enz enz..

Dus mag ik gewoon lekker jullie Bloos zijn? Dat mag natuurlijk! En spuien als je wil, en ergeren als je wil.
quote:Star schreef op 08 januari 2016 @ 18:23:

[...]

Tuurlijk

Valt er nog wat te rellen? Nou er is wel een of andere domme doos die heel boos is dat haar schoonzusje eerder zwanger is. Dus als je zin hebt om te rellen......
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 18:24:

[...]

Nou er is wel een of andere domme doos die heel boos is dat haar schoonzusje eerder zwanger is. Dus als je zin hebt om te rellen......Oe dat lijkt me een goeie. Ga je mee Bloos?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 18:21:

[...]

Als je je er maar senang bij voelt. Dan maakt het niet uit. Mijn smaak is ook ouderwets en vol enzo. Helemaal niet van deze tijd.Wat is dit voor straattaal dushi?
quote:Star schreef op 08 januari 2016 @ 18:23:

[...]

Tuurlijk

Valt er nog wat te rellen? Wat een heerlijke reactie.. Ik hou der van.. echt, ik schoot in lach..
Nou ja.. dat dus..

Dus mag ik gewoon lekker jullie Bloos zijn? Ja graag. Ik word doodmoe van verlichte mensen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 januari 2016 @ 18:27:

[...]

Ja graag. Ik word doodmoe van verlichte mensen.En bedankt weer.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Amaqanda schreef op 08 januari 2016 @ 18:26:

[...]

Wat is dit voor straattaal dushi?Senang is een Indonesisch woord, het betekent zoiets als tevreden.
Nou ja.. dat dus..
quote:Solomio schreef op 08 januari 2016 @ 18:28:

[...]

En bedankt weer.

En nou niet meer zo janken hoor.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 januari 2016 @ 18:28:

[...]

Senang is een Indonesisch woord, het betekent zoiets als tevreden.Dit dus.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 januari 2016 @ 18:28:

[...]

Senang is een Indonesisch woord, het betekent zoiets als tevreden.

Had ik tuurlijk allang gegoogled.

Ik vind het leuk.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 18:24:

[...]

Nou er is wel een of andere domme doos die heel boos is dat haar schoonzusje eerder zwanger is. Dus als je zin hebt om te rellen......Oh dat zijn de leukste TO's .
quote:Amaqanda schreef op 08 januari 2016 @ 18:29:

[...]

Had ik tuurlijk allang gegoogled.

Ja duhuh. Maar misschien hebben de andere lezertjes nog iets aan mijn uitleg
quote:bloosje schreef op 08 januari 2016 @ 17:56:

[...]

Wat een mooi verhaal vrouw.. moet er van glimlachen, warmte.. terecht dat het voor jou een heule goeie dag is!Mooi he. In dit geval overwint liefde wel alles. Bedankt allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven