STEMTOPIC Vivawoord 2015

01-01-2016 12:42 139 berichten
stem hier op het vivawoord van 2015!

Stemmen kon tot 10 januari 2016

nominatietopic 2015 KLIK

154 stemmen in totaal.

PIEMELFRIEMEL

14%

HANDIJSJE

12%

QUANSIE

10%

Welk woord wordt het vivawoord van 2015:

Totaal aantal stemmen: 157

Wit poeder. Geen stemmen
Bermuda Geen stemmen
Fritatta's (1%)
Hutspot. Geen stemmen
Slotje. (1%)
TO. Geen stemmen
Smoezenlijst. (3%)
Kleuterverlenging. Geen stemmen
Grammar Nazi. (1%)
Kinderverdelger (1%)
Arseen Geen stemmen
Opvoedondersteuning. Geen stemmen
Halftamme kaasvlinder (8%)
Sneuleuter (2%)
goeroe (6%)
taalpolitiekritiek Geen stemmen
piemelfriemel (14%)
kitleren (3%)
Jankfest 2015 (3%)
fictief hongeroedeem (1%)
Handijsje (12%)
sibling (1%)
toetsenbordcheerleader (4%)
up (1%)
tvp (8%)
Pindabeer (Pumps_Italiaans) (1%)
spaargel Geen stemmen
Gele helm (1%)
Bomenfittie (1%)
Roeptoeter Geen stemmen
Viva Battle Geen stemmen
kanaalvuller (2%)
Zure (vis)gleuf (2%)
Noorse bostroll (3%)
quansie (10%)
prélatie (4%)
touchy feely (8%)
kanaalvuller Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 09 januari 2016 @ 17:25:

Och jeetje, kiest de hoogopgeleide doelgroep van Viva echt voor piemelfriemel?

Ik heb het geprobeerd, Moi, maar heb helaas gefaald.
Life is short. Eat dessert first.
Moi jij hebt ook nog wel een paar nicks liggen toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vond eigenlijk ADHDwinkel leuk gevonden, maar die is pas sinds deze week. Wie houdt de lijst eigenlijk bij??
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Ceylon schreef op 09 januari 2016 @ 17:33:

Ik vond eigenlijk ADHDwinkel leuk gevonden, maar die is pas sinds deze week. Wie houdt de lijst eigenlijk bij??

TO.

Nouschi in "Nominatietopic voor vivawoord 2016"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2016 @ 17:33:

Moi jij hebt ook nog wel een paar nicks liggen toch?Nog 1, maar ik weet het ww en maildres niet meer.
quote:Ceylon schreef op 09 januari 2016 @ 17:33:

Ik vond eigenlijk ADHDwinkel leuk gevonden, maar die is pas sinds deze week. Wie houdt de lijst eigenlijk bij??En dat is een echt Vivawoord wat forumbreed/bijnabreed gebruikt wordt of toevallig een keer in 1 topic?
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2016 @ 17:34:

[...]

TO.Klinkt logisch . Maar de helft van de woorden zijn al oud en de andere helft zegt me niks.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Moiren_ schreef op 09 januari 2016 @ 17:35:

[...]

En dat is een echt Vivawoord wat forumbreed/bijnabreed gebruikt wordt of toevallig een keer in 1 topic?Het is pas januari he . Dat gaat dit jaar helemaal goedkomen. Dat wil zeggen, ik heb hem nog niet eerder gezien, maar in de lijst staan er genoeg die ik ook nog niet gezien heb, dus eigenlijk zegt dat ook nog niks.

[...]

En dat is een echt Vivawoord wat forumbreed/bijnabreed gebruikt wordt of toevallig een keer in 1 topic?Dat woord gaat het hele jaar, forumbreed in heel veel topics gebruikt worden. Mark my words.
quote:Ceylon schreef op 09 januari 2016 @ 17:36:

[...]

Het is pas januari he . Dat gaat dit jaar helemaal goedkomen. Dat wil zeggen, ik heb hem nog niet eerder gezien, maar in de lijst staan er genoeg die ik ook nog niet gezien heb, dus eigenlijk zegt dat ook nog niks.Die lijst is dan ook bullshit
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2016 @ 17:38:

[...]

Dat woord gaat het hele jaar, forumbreed in heel veel topics gebruikt worden. Mark my words.En wat betekent het dan? Of kan ADHDwinkel ik het er gewoon voortdurend ADHDwinkel tussendoor gooien?
quote:Ceylon schreef op 09 januari 2016 @ 17:35:

[...]

Klinkt logisch . Maar de helft van de woorden zijn al oud en de andere helft zegt me niks.Wel hè
quote:Moiren_ schreef op 09 januari 2016 @ 17:39:

[...]

En wat betekent het dan? Of kan ADHDwinkel ik het er gewoon voortdurend ADHDwinkel tussendoor gooien?ADHDwinkel kan altijd en overal.

[...]

En dat is een echt Vivawoord wat forumbreed/bijnabreed gebruikt wordt of toevallig een keer in 1 topic?je ziet het overal. net als piemelfriemel en quansie. het wordt te pas en te onpas gebruikt.
quote:Moiren_ schreef op 09 januari 2016 @ 17:39:

[...]

En wat betekent het dan? Of kan ADHDwinkel ik het er gewoon voortdurend ADHDwinkel tussendoor gooien?Nee hoor, het staat voor speelgoedwinkel, met drukke, schreeuwerige kleuren (en kinderen ).
quote:Ceylon schreef op 09 januari 2016 @ 17:36:

[...]

Het is pas januari he . Dat gaat dit jaar helemaal goedkomen. Dat wil zeggen, ik heb hem nog niet eerder gezien, maar in de lijst staan er genoeg die ik ook nog niet gezien heb, dus eigenlijk zegt dat ook nog niks.is deze al genomineerd? er moeten meer positieve woorden in
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2016 @ 17:38:

[...]

Dat woord gaat het hele jaar, forumbreed in heel veel topics gebruikt worden. Mark my words.Nomineren!!!!! Dit gaat HET woord worden op de lijf en lijk pijler
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2016 @ 17:40:

[...]

ADHDwinkel kan altijd en overal.Ah, dat is ADHDwinkel erg praktisch.
quote:Moiren_ schreef op 09 januari 2016 @ 17:38:

[...]

Die lijst is dan ook bullshit Heb je die al op het nominatietopic voor 2016 aangemeld?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Ceylon schreef op 09 januari 2016 @ 17:40:

[...]

Nee hoor, het staat voor speelgoedwinkel, met drukke, schreeuwerige kleuren (en kinderen ).Jeetje, geniaal woord zeg.
Haha, wederom een groot voordeel van kindvrij zijn dus!

Zou echt gestoord worden van die kinderprogramma's. Heb ik trouwens ook al als ik 'n speelgoedwinkel binnen kom: al die schreeuwerige kleuren.

Ja, ik zie jullie denken, wat moet bullie in godsnaam in 'n speelgoedwinkel Maar bij ons zit de Marskramer gekoppeld aan zo'n adhd-winkel en vanaf de parking moet je dus eerst door die speelgoedkant.

Drie maal raden wie dat geschreven heeft .

Was overigens een aanvulling op een opmerking over ADHD-TV (Nickolodeon).
In de top 5 staan 3 titels die door mij genomineerd zijn, ik dacht ik zeg het maar even. Quansie toch!
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 januari 2016 @ 17:41:

[...]

Nomineren!!!!! Dit gaat HET woord worden op de lijf en lijk pijlerOh wat leuk een nieuwe pijler in 2016, ik voorzie heel wat leukere woorden!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je mag niet quoten uit een ander topic Ceylon. Kun je een ban voor krijgen.
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2016 @ 17:45:

Je mag niet quoten uit een ander topic Ceylon. Kun je een ban voor krijgen.Als het gestaft wordt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven