Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zoo .. wat een stom verhaal zeg over diefiets als je dat zo eens nuchter over leest ..

*schaam*

Maar die buurman zag er wel leuk uit , vriendin vind het niets, die vind mijn buurman weer leuk.. Dus misschien kunnen we wel aan burenruil doen ofzow
Appeltje heel veel plezier!! Wat gaan jullie precies doen?

Mijn huisje is ook weer netjes...heb nieuwe stofzuiger gekregen! Wordt schoonmaken bijna leuk

Mijn date (voor de 3de keer) komt ook vanmiddag! Zin an!

Vleer....jouw RM nog gesproken??
Goeiemorgen!

Ook weer uit bed gestrompeld met lichteljk katerig gevoel...hadden gi.avond borrel en etentje met kantoor, errug gezellig! We hadden een bizar drukke week op kantoor, dus de ontlading was even heel goed voor iedereen.

Nu even wakker worden, schoonmaken, ff kledingshoppen (salaris binnen en nieuw winkeltje ontdekt) en vanavond komt beste vriend bij mij eten, waarna we met een gezelschap van 7 naar het theater gaan voor Paul Haenen. Leuke dag voor de boeg dus!

Apppeltje en WM gaan daten vandaag, leuk! Vergeet ik nu nog iemand?

Vleer, hoe is het nu met RM? Fietsverhaal vind ik wel grappig hoor :-)

Heb zzp gisteravond nog ff een smsje gestuurd, maar zn tel. stond al uit, is zojuist bezorgd. Dus ff afwachten. Heb nu wel door dat ie soms heel veel smst en dan weer ff niet, maar dat doe ik zelf eigenlijk ook. Onderbuikgevoel is weg hoor, geloof niet dat ie in een relatie zit. Spanning neemt toe, nog 6 nachtjes slapen...zit nu al te denken wat ik aan zal doen etc. (vandaar ook nog ff shoppen)

Aspoes, waar is de koffie???
Xenia....ja volgende week vrijdag he Het staat in mijn agenda genoteerd Ik ben echt super benieuwd!

Ik ga voor een kopje thee...........

Xenia nee . ja kreeg een mailtje van hem , dat hij zich afvroeg of we wel weer moeten afspreken omdat hij t gevoel heeft dat we niet echt op 1 lijn zitten qua gevoel..

*vleer vind dat stiekum helemaal niet erg dus*

En heeft hem een mailtje terug gestuurd dat ze dat prima vind.
Vleer wat een verhaal; erg leuk zo midden in de nacht. :-)

Dames met dates: veel plezier !

Ingel heeft gisteravond, vanmorgen gewerkt, straks weer klussen, vnvd housewarming en morgen pakken voor mijn weekje vrijwilligen bij het rode kruis
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Haha, leuk fietsverhaal

Burenruil lijkt me een goeie... en vind zij het niks voor zichzelf of zowieso niks? Kunt haar wel lekker uithoren over hem

En hoe gaat het met RM? En wanneer had je nou date met RPD?

Ik was nou ook aan iemand gematched via paiq, en hij blijkt een huisgenoot van een vriendin van mij te zijn. Zij vond hem wel wat voor mij, hihi! Moet haar snel nog maar wat meer uithoren

En twee dates dus hier vanavond? Veel plezier Appeltje en WM!

Ik ga vanavond naar de kroeg met vrienden, eindelijk weer eens wat mensen kunnen optrommelen tussen dat hardwerkende ingekakte zooitje vrienden
Goedemorgen,

Hier ook katerig gevoel......ben wezen stappen tot 4 uur, was erg gezellig, maar ook veel bier...

TM nog gesproken en maandag zie ik hem weer.

We gaan naar een concert!

WM, onze dates waren tot nu toe ook voornamelijk bij mij thuis, of kort iets drinken ergens, maar nu geniet hij er zo van om dingen te Doen...echt leuk dat hij zich nu veel meer gaat geven, op emotioneel gebied zeg maar...

Veel plezier mensen die gaan daten en gezellig dat hier weer wat nieuwe mensen bij zijn.

Haha, dat fietsverhaal.

Vleer heeft dus zelf ook een fiets gejat???
Ah, lees nu dat RM gemaild had... niet meer afspreken dus?
Ingel, wat goed dat jij zoveel vrijwilligerswerk doet!

Liefmeisje, hoe gaat het? Als je je verhaal kwijt wilt dan kan het he?
Mozz, stap ze en Xen shop ze !
Vleer, nu snap ik uit je geweldig nuchtere verhaal niet helemaal waarom je nou met twee fietsen fietste... Maar je hebt het wel goed opgelost met de politie.

Mijn autoradio is laatst gejat, echt balen!! Mijn buurman had er nog wel eentje voor me, maar die neem ik niet, want die komt uit een andere auto en ik heb geen zin om mee te werken om die markt van gestolen spullen levend te houden.

WM, veel plezier vanmiddag!

Appeltje dus ook een date vandaag. Ik weet alleen even niet meer wie het is...
quote:Miranda01 schreef op 18 oktober 2008 @ 12:21:

Ingel, wat goed dat jij zoveel vrijwilligerswerk doet!

Liefmeisje, hoe gaat het? Als je je verhaal kwijt wilt dan kan het he?

Hi Miran, leuk dat je zo gezellig bent wezen stappen! Ik ga vanavond ook lekker de hort op! En je verhaal met TM klinkt toch allemaal een stuk positiever, leuk dat het nu allemaal zo loopt, geniet er lekker van en hoop dat hij ook moeite voor jou blijft doen!

Met mij gaat het wel, ik zit alleen een beetje met mijn gevoelens in de knoop. Ik heb me weer het 1 en ander op de hals gehaald, heb geen spijt, maar weet nu even niet zo goed hoe om te gaan met de situatie, ook omdat ik niet weet hoe het aan de andere kant van de lijn precies gaat. Beetje lastig verhaal dus (wederom).
Goeiemorgen allemaal! Grappig dat ik de lokale koffievoorziener ben hier, hihi. Maar thee hadden we al gekregen van WM, dus dan verzorg ik hier even

mmmmmueslibollen met kaas!! yumyum, heb er net zelf 1 op voor mn ontbijt. Ik heb vannacht moeten werken en was pas om 6 uur thuis. Ga naar mn ouders vandaag, word ik net door een vriendinnetje wakker gebeld dat op een deel van het traject geen treinen gaan maar bussen.. Leuk hoor, nu wordt de reis niet 3 uur, maar eerder dicht bij 4..

Gisteravond was het heel gezellig met OOML, het eten viel bijzonder goed in de smaak. Tis toch echt wel een lieve jongen ook.. Jammer jammer JAMMER toch dat het zo platonisch blijft

Dus Appel en WM hebben dates vandaag, leuk man!

Ingel: wat houdt dat vrijwilligen voor het Rode Kruis precies in?

Vleer: FOEI dat je zelf ook een fiets hebt gejat!!

Ik ga koffie drinken, daar ben ik wel aan toe met amper 6 uur slaap, het gaat allemaal nét niet van harte hier..
Aspoes, ik lust geen mueslibollen, maar toch bedankt!

jammer van OOML, zit er echt niet een kans in? Zo niet, dan heb je ook weer een goeie vriend erbij natuurlijk.

Miran, goehoeeed zeg! Ben blij voor je. Ik denk wel dat t iets zegt dat hij nu buitenshuis dingen met je wil doen.

Lief meisje: naar gevoel zal dat zijn, herkenbaar ook (alhoewel ik niet op de hoogte ben van details). Is het recent voorgevallen?

Ik ben in huis bezig, wassen etc. maar voel me toch beetje dipperig. Zal wel komen door katerig gevoel en vreselijk drukke, niet leuke werkweek. Wil gewoon aandacht (en liefst meer) van een woest aantrekkelijke man, dat zou nu even helpen (hoezo sterke, onafhankelijke vrouw?). Heb zin om hele dag in bed te liggen, maar dat kan dus niet. Shoppen helpt meetal wel, maar ga dan niet naar de grote ketens, dat is me nu gewoon te veeel.

Anyway, probeer me even op te laden nu. zonnetje schijnt iig
Ha, lekker broodje... krijg ineens trek in lunch!

Met OOML dus echt platonisch? Geen kansje... zoals Xen al vraagt?

Voel me ook een beetje zoals jij Xen, beetje dipperig na zolang stress en drukte. Soort van zwart gat waar ik in pleur... en moet mezelf er alweer uit hijsen, want ECHT vakantie heb ik ook weer niet. En ik wil ook aandacht+ van woest aantrekkelijke man! NU!
Een huilbui lucht echt even op, Mozz. Ik moet mezelf even dwingen om te kijken wat ik wel heb en niet wat ik niet (meer) heb. Betreft niet alleen de mannen hoor. Heeft ook te maken met het nieuwe leven wat ik hier leid, de werkstress die ik zolang niet gevoeld heb, en het gemis van nn vader. Ik voelde me echt zojuist even heeeeel erg alleen, besef dat ik al meer dan 5 jaar alles alleen moet rooien enzo. Blij dat ik dan hier even virtueel mijn ei kwijt kan en weet dat ik niet de enige ben.

Maar kijk nu wel uit naar vanavond. Quality time met beste vriend met kaasfondue (ohoh zit ik toch op verkeerde topic :-) en daarna met een hele groep naar theater (en waarschijnlijk nog wel ff de kroeg in). Dus hoezo, swinging moods??
Ga nu richting stad, gaat het regenen! gggrrrr

tot later!

Xenia:

En je weet het he, de dalen heten alleen maar dalen omdat ze tussen de pieken in zitten
goeie moz !

aspoes; ik ga deze keer een week verpleegkundige hulp aan gezinnen met ongeneeselijk zieke kinderen. Zij komen met zn alle op vakantie in een groot huis en de hele week zijn er veel activiteiten. Erg leuk om te doen; doet werk/levenservaring op en je krijgt er een goed gevoel van !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goedenavond !

Ik ben er ook weer, lekker naar de kapper geweest vanmiddag

voor Mozz, Liefmeisje en Xenia !! (f)

Xen, het lijkt me heel erg om een van je ouders te moeten missen. Liefmeisje, je hebt ex weer gezien?

Aspoes, mooi werk zeg. Top !
Ik ga me zo maar es in een leuk outfitje hijsen.

Heb echt zin in vanavond! Ben blij dat ik ondanks dippigheid toch moeite heb genomen vrienden op te trommelen. Heb vaak de neiging juist niks te willen en me thuis op te sluiten op zulk soort momenten, maar deze keer niet :-)
Goed gedaan Mozz !

Veel plezier !!
En goedemorgen !

KOFFIE !!

Heeft iedereen een leuke avond gehad?
Goeiemorgen!

Ik ook net wakker....KOFFIE!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven