Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goedemorgen

Ga tas inpakken en richting------>> Limburg

Tot dinsdagavond allemaal
Vleer, veel plezier!

Lekker relaxen

Lekker bakkie, Xen !
Veel plezier Vleer!

Ben benieuwd naar de zaterdagavondverhalen van iedereen! Appeltje en WM hun dates natuurlijk niet te vergeten!

Ik had een geweldig leuke avond. Kaasfondue en diepe gesprekken met beste vriend. Was heel fijn om weer even met hem alleen te zijn, meestal komen ze samen. Ik ken hem al 32 jaar, en dan merk je toch maar weer dat je echt alles kunt zeggen en dat hij dat dan meteen begrijpt. Heeft me wel beetje van mn dipperig gevoel afgeholpen.

Daarna naar theater, Paul Haenen. Vind vooral personage Margreet Dolman erg komisch. Daarna met hele groep naar koregje en tegen 2'en thuis.

Vanochtend smste baas me alweer om 8.30 uur, ben ik niet zo blij mee. Dat hij op zondag werkt prima, maar daar hoeft ie mij niet in mee te slepen. Ga dat ook wel op een nette manier met hem communiceren.

Heerlijk relaxt dagje voor boeg, heb ik ook echt nodig nu.

Zzp is leuk en lief... We laten nu berichtjes voor elkaar achter bij onze oneliners op paiq, erg grappig en heeft paar smsjes gestuurd gisteren. Hij is dit weekend bij vrienden in Utrecht, dus echte chat zal er niet van komen.

Wordt nog spannend weekje..

Had t gisteren met vrienden ook over het openstellen van jezelf. Dat vind ik het vermoeiende van daten. Merk ook dat ik steeds minder over mezelf vertel in het pre-date gebeuren zeg maar. Hou t liever beetje oppervlakkig. Misschien is t daarom toch beter om niet te lang in dat pre-stadium te blijven hangen.

Nou ja, 3 weken in mijn geval met zzp is toch ook niet zo lang?
Hi Xen, leuk dat je zo'n gezellig en goed avondje hebt gehad.

3 weken is niet lang, maar de jouwe zijn wel intensief en je gaat dan steeds meer beeld vormen van elkaar. Denk wel dat jij nuchter genoeg bent om je koppie erbij te houden. Ik doe dat ook hoor, beetje oppervlakkig houden tot de date. Hebben jullie elkaar ook al telefonisch gesproken eigenlijk of alleen op de chat. Heb je nog leuke kleding gekocht?
Ps dat jouw baas je smst in je weekend (en dat op zo'n tijdstip!) daar zou ik zeker wat van zeggen. Je weekend is voor jou!!
Nee, nog niet gebeld met elkaar. Misschien komt t er nog van deze week, zo niet dan vind ik dat ook goed hoor. In zn baan moet ie al heel veel bellen en ik herken dat bij mezelf, dat je dan prive t liever houdt bij chatten en smsen.

Kleding nog niet geslaagd, was vreselijk druk in stad gisteren. Nieuwe winkeltje viel tegen. Wel zwart rokje bij H&M gekocht, maar dat is eigenlijk meer voor werk. Heb dagelijks uur lunchpauze, dus dan shop ik wel even. Niet dat t echt nodig is trouwens, kasten puilen al uit..Vind die gebreide jurkjes heel leuk, maar dan weer te warm om mee uit te gaan. Dus wil leuk rokje en shirtje (laarzen heb ik al).

Wat betreft mn baas, tja,het is bizar druk bij ons en hij is enorm gestressed, wat natuurlijk ook zn weerslag heeft op mij. Ben blij dat ie deze week 3 dagen naar congres gaat, geeft mij even wat rust, want ik zit echt op randje van wat ik aankan. Dat weet ie ook, heb ik tegen m gezegd deze week. Dus ben nu klein beetje pissed dat ie mij niet even met rust kan laten.

Welk concert ga je morgen, Miran?
Over het bellen ben ik het niet helemaal met je eens....want een stem zegt voor mij best wel veel. Smsen en chatten is nog altijd een stuk afstandelijker. Het zou denk ik wel goed zijn als jullie elkaar deze week kort ff zouden spreken. Dat kan het ijs ook nog meer breken.......of niet......;-) Of niet?
Daar heb je ook wel weer gelijk in, Miran. Ga wel even een balletje opgooien..
Vleer; wat ben je aant doen in Limburg? Zwaai even als je langs Ingelke's place rijdt ...

Ingel heeft gister een erg leuke house-warming party van bevriend stel gehad. Super verzorgd en met heel veel mensen gepraat met wie ik de laatste tijd niet meer echt contact heb gehad. Mijn ex/goede vriend heeft de deuren van zijn kat wagenwijd opengezet gister, en dus aan iedereen medegedeelt dattie homo is. Werd erg goed op gereageerd trouwens> fijn voor hem.

Nu pakken voorbereiden ed voor een weekje goed doen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hai Ingelke! Had je nog helemaal niet gezegd hoe knap ik t van je vind dat je vrijwilligerswerk doet! Heb dat zelf ook 10 jaar lang gedaan, vakanties met geestelijk gehandicapte kinderen. Kreeg altijd complimenten en bewondering daarvoor, terwijl ik het zelf eigenlijk de normaalste zaak van de wereld vond. Dus wil toch even aan jou kwijt dat t echt goed is wat je doet, al zul je dat waarschijnlijk zelf niet zo ervaren!

En wat een verhaal van je ex he, lijkt me ook dat jij in 1e instantie even schrikt. Mijn beste vriend is pas op zn 33e uit de kast gekomen (heb ik nooit mee gezoend hoor, sterker nog hij heeft tot zn 33e helemaal niet gezoend).

Nou, ga even iets actiever worden -->> badkamer schoonmaken en beetje opruimen boven.
Hi allemaal,

Ik ben er ook weer even. Ik heb vanmiddag mijn date ipv a.s. woensdag. Ik ben benieuwd....denk dat hij wel gezellig is maar of ik hem leuk vind? Nou ja ik zie het wel.....

Ik ben geloof best kritisch...ik vind bijna niemand leuk op RP. Ik heb eigenlijk nog geeneen keer gehad...woooow die is leuk! Zelfde geldt op Paiq. Erg he?

Vleer veel plezier in Limburg.

Xenia alles goed met jou? Weer een beetje uit je dipje, en kijk je uit naar je date?

Mozzarella hoe was je avondje uit?

En hoe gaat met de rest?

Volgens mij zien we BE niet meer terug...die heeft zichzelf non-single verklaard
Oh Erykah...spannend! Hebben we vanavond weer wat te lezen hier! Wat gaan jullie doen??
We gaan ergens wat drinken.

IK bedacht me net...wat een gedoe allemaal. Vroeger ging je op dansles en daar trouwde je dan mee...gewoon simpel. Nu moet je het internet afstruinen, chatten, profielen maken, mailen....;-)
Spannend Erykah, veel plezier en ik hoop dat hij gezellig is!

Het is idd een heel gedoe..........en het is al gauw niet goed ook.......al die eisen van iedereen

Ik was ff aan de telefoon en ga nu ook wat doen.

Waar ik morgen heenga?

Durf het haast niet te zeggen....Marco Borsato hahaha
Hahaha leuk Marco

Hij heeft wel mooie teksten waar je samen bij weg kan zwijmelen.
Haaaai, ben er ook weer :-)

Avondje uit was wel gezellig... alleen zo jammer dat iedereen alweer vroeg naar huis wou... 1 uur gingen de eersten al, geloof dat ik zelf om 2 uur thuis was. Op zich wel ok hoor, maar ergens zit er zo'n feestbeestje in mij... dan wil ik echt een avond uit mijn dak gaan! Maar ja, moest vanmorgen ook weer naar dansrepetitie, dus kwam ook wel mooi uit dat ik nog wat uurtjes slaap had.

Echt zo goed Ingel, dat je dat werk doet... ik heb echt bewondering voor mensen zoals jij die het ook echt doen, en niet alleen roepen dat ze dat ook weleens zouden willen doen (zoals ik).

En Erykah dus aan de date vandaag! Erg he, ik heb dat ook hoor... kan wel een uur op RP rondhangen en niks tegenkomen dat ik écht denk 'wow'. Tja, ooit 1 keer dus, met MRPD... zucht..... Ik vraag me ook af of ik als ik 50 jaar eerder had geleefd ook zo kritisch was geweest. Sowieso was ik toen ik 20 was ook een stuk minder kritisch...

Maar gezellig toch, heb je weer leuk avondje, en je weet nooit... misschien is 'ie in het echt juist erg leuk!

Hoe gaat het met je dip Xen? Opruimen wel lekker dan toch, even orde in de chaos, bezig zijn... schoon huisje...
Oh balen is dat he Mozza als je zelf lekker uit je dak wil gaan en ander wil vroeg naar huis.

Die mannen op RP hebben veel meer keuze ook al staan er meer mannen dan vrouwen op de site. Weet ik echt zeker!

Nou ik ga zo maar eens....uiteraard breng ik verslag uit als ik weer terug ben!

Doei!!!
Ingel negeert blozend alle complimenten en lijmt haar schoenen vast aan haar voeten, voor ze er langs gaat lopen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Erykah, je bent vast al gezellig aan het daten?? Veel plezier!

Mozz, jij ook veel plezier!

Vleer, veel plezier in Limburg en tot dinsdag!

Miran, leukkkkk je deet!! En Marco is ook altijd leuk! Ben benieuwd!

Xenia, volgende week dus ook een date! Spannend!

Ingel, wat goed dat je vrijwilligerswerk doet!!

Hier alles ok.

Miran , nee het betreft niet ex, dat is inmiddels uitgepraat en daar heb ik duidelijkheid van gekregen. Het betreft een man die ik een paar weken terug met stappen ben tegengekomen.
Vertel LM (of wil je dat liever niet?) Klinkt wel alsof het je nogal bezig houdt en dus niet van een leien dakje?

Erykah nog steeds niet terug van de date?
Hoi ik ben er weer! Was gezellig maar het is hem niet! Dat gevoel had ik al van tevoren....nu weet ik niet of ik goede intuitie heb of dat ik me dan gedraag naar dat gevoel? Het was ook niet echt mijn type. Hij was wel aardig hoor maar nee voelde geen klik

Hij vroeg ook om samsam te doen en dat vind ik toch altijd soort afknapper. Hebben jullie dat ook?

Nou ja...op naar het volgende slachtoffer
Pfff net ff de laatste pagina's bijgelezen. Erg leuk vond ik vleermuis dr verhaal

Kan iemand mij op de hoogte brengen van de veel gebruikte afkortingen?? OOML, RPM, zzp en zo ben ik er nog een paar tegen gekomen

Al jullie date's/aankomede date verhalen, leuk om te lezen. Ik wil ook daten! Maar liever niet met iemand via RP of Paiq, ik wil gewoon iemand ergs tegenkomen, desnoods in de supermarkt!!! Wat is jullie vreemdste plek waar je iemand hebt ontmoet waarmee je bent gaan daten?? Ik ben een keer met een taxichauffeur gaan daten, nadat ik met een vriend en vriendin van me door hem naar huis ben gebracht. Ik had alleen de achterkant van zn hoofd gezien tijdens de rit, ik zat samen met vriendin achterin, maar het was zo super gezellig in de taxi dat we zn mobiele nummer hadden gevraagd zodat hij ons de dag daarna ( t was een hele drukke stapperiode van me) weer zou kunnen rijden. Met mn stoute (dronken) schoenen aan heb ik hem dezelfde nacht nog een smsje gestuurd dat hij maar mn vaste taximan moest worden omdat ik hem zo gezellig vond . Ik heb wel een tijdje met hem 'gedate' , maar hij was getrouwd (wist ik tijdens de 1e date al) en het was ook geen relatiemateriaal.

Maar verder heb ik alleen via internet dates gehad en via het stappen. Misschien wil ik een keer gaan speeddaten, heeft iemand van jullie dat wel eens gedaan???
ja ik vind het eerlijk gezegd ook een afknapper als de man niet betaald, misschien ouderwets??
Haha, geinig van die taximan :-)

Ik ben mijn vriendjes niet op heel vreemde plekken tegengekomen eigenlijk... geen boeiende verhalen hier dus

En liefst kom ik er ook weer een in real life tegen... maar waar dan he? Speeddaten nog nooit gedaan... ben dus ook wel benieuwd of iemand van jullie daar ervaring mee heeft.

Vanavond alweer twee voorstellen voor dates binnen via paiq. Twee heren waar ik al een tijdje mee klets. Vind het altijd wel leuk om te chatten... maar als ze dan over echte afspraakjes beginnen krijg ik altijd zoiets van 'hooooo stop!' Chatten is 1, maar afspraakje moet ik meteen gaan denken of ik iemand ook echt leuk zou kunnen vinden enzo... meteen zo'n druk op ofzo. Hoewel dat eigenlijk niet eens hoeft natuurlijk.
Ik vind het niet zo erg om samen te betalen... hoewel ik het wel erg schattig vond toen mijn laatste date zonder iets te zeggen gewoon de rekening betaalde. Als het te lang duurt heb ik namelijk altijd de neiging zelf te zeggen: samen betalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven