Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
euh Jonathan natuurlijk nog maar 1 kies .

Mooi meisje Bridge! Ook al van die prachtige mooie grote ogen
Juud, ik vind het ook zo lastig ja, cadeaus voor jongste. We hebben zo´n enorme berg staan, daar mag ie ook best eme spelen. En eigenlijk wil ik ze buitensporig verwennen met Sinterklaas, nou ja, verwen ik mezelf maar buitensporig toch?
Haaaa Juud, wilde net zeggen dat ik jullie wel gewaarschuwd had, maar je las het al. Ja stom, geen Internet. Ik had het al wel opgestart, maar ik mocht maar 10 sec nadenken. Nu kan ik snel typen, maar ik was er helemaal rillerig van dus zou niet meer kunnen typen. Nouja, helaas pindakaas. Beter meteen eruit, dan bij vraag 8, als je die 1000 euries al bijna binnen hebt geharkt. Dan baal je pas echt.

Vandaag lekkere stomme klusjes gedaan. Drempels geverfd waar de kat weer op was gaan staan, man ook nog een keer en vervolgens nu onder de katten/hondenharen liggen. Ik ben er klaar mee hoor, zucht... 3/4 van de klusjes bestaat hier uit het restaureren van eerder gedaan werk. Zit dan nu weer vol met putjes, butsjes en deukjes. Misschien kunnen we dit huis opknappen en dan een ander huis kopen om in te wonen Houden we deze netjes voor bezoek.

Een strijd met kleren Hel? Laurens heeft idd soms dat hij iets niet aan wil maar de laaste tijd gaat het goed. Soms mag hij kiezen en dan haal ik iets uit de kast wat ik stom vind. En soms mag hij de broek kiezen en ik de blouse erbij ofzo. En als ie het echt niet aan wil en ik wil het wel, neem ik de kleren mee naar beneden en gaat hij in z'n ondergoed mee. Dan lukt het later wel. Maar meestal dus geen strijd hier en zo wel; dan kiest hij iets anders en als het niet echt belachelijk is (bv een korte broek met Crocs terwijl het regent), vind ik het prima.

Vanaaf lekker uit eten met zus en zwager (haar kinderen zitten met mijn kinderen ook bij opa en oma. Die hebben het druuuuuk!!! 5 koters, eigen idee hoor!), dus ik ga even een restaurantje opsnorren.
Lekker jezelf verwennen Jin! Mag ook wel een keer toch?
Hooooooi, ben ik weer!

Jin, wat naar van oma zeg. Zal jij geschrokken.boos geweest zijn! Nu weer opgehoepeld?

Voor de rest even snel gelezen, voor Ris. Zo verdrietig.

Bam, hoe was het bij de zingende coltrui?

(Mal, op je handen zitten jij )

Lekker gehad. Trier is prachtig. Kind lekker gezwommen en in indoor speelparadijs gespeeld, verwend, lekker gegeten en in het bos geschooierd. Ook nog dagje Luxemburg gedaan, shopping walhalla!
Heb nog even gemaild naar de Drekgangers trouwens.
Heee Star, klinkt goehoed! Leuk hoor, zo even weg. Heerlijk!

Ik heb je teruggemaild.
Handig die mail, kan ik alvast namen oefenen
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Star, terugkomen jij! Hoe was de Urlaub in Jinnyland?
Hooooi Star, je bent weer terug! leuk dat het zo leuk was in Trier. Meisje weer flink in het nieuw gestoken in het shop-paradijs? Bam is de enige Marco B-fan op het forum die ik niet pest.

Juud, arme jij! Hoop dat je snel beter bent. Ja, ik vond het zo stom van mezelf dat ik je moeder niet herkende. Maar ik ben ook ongesteld (is dat een goed excuus? ) Komt omdat ik zoveel mensen zie die beroepsmatig met Jonathan bezig zijn en ze vroeg meteen hoe het met Jonathan ging dus ik dacht dat ze in het ziekenhuis werkte of op het CB ofzo .

Jinny, och ik las er helemaal overheen van oma. Tjiez wat lomp. Arme Simon.

Helen, jee, wat een aankleeddrama's, Mare is er vroeg bij! Mijn nichtjes begonnen pas met een jaar of 4 eisen te stellen aan de outfit.

Jonathan inderdaad koorts gekregen vandaag maar hij wil wel gewoon eten en is ondeugend genoeg dus ik ga er vanuit dat het niet zo erg is.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Vishnu schreef op 18 oktober 2008 @ 18:24:

Handig die mail, kan ik alvast namen oefenen

Wat is jouw avatar eigenlijk voor iets? Ik kan er niks van maken!

(in het kader van elkaar beter leren kennen)
Habe Ich schon erzahlt (toch?) Jinny
Geen kleren gekocht voor meidje Mal
Bij dat topic in de top tien 'mijn date heeft een minipiemel' moet ik nu steeds aan Tobias denken met zijn piemol.
OOOh, ik zie het nu Star! Fijn dat het leuk was! Potentiele woonstad?

Fijn Dat hij wel levendig is Mal. Hopen dat het niet erger wordt.
quote:Maleficent schreef op 18 oktober 2008 @ 18:32:

[...]

Wat is jouw avatar eigenlijk voor iets? Ik kan er niks van maken!

(in het kader van elkaar beter leren kennen)Nurkse chick in een stoel
quote:Maleficent schreef op 18 oktober 2008 @ 18:33:

Bij dat topic in de top tien 'mijn date heeft een minipiemel' moet ik nu steeds aan Tobias denken met zijn piemol. Ghe, kwam dat topic net ook al tegen
Moeten we niet een of andere etherische outfit aan. Een mooie blauwe vleermuismouwenjurk a la Jomanda? Dan pikt Drek ons er vast wel uit.

Over minipiemels gesproken, ik ga weer eens een satéstokje in die van mij stoppen
En je benen scheren he, want Drek ziet ALLES.
ALLES.
Ja zeker Jin, al heb ik mijn zinnen op Luxemburg gezet nu

Prachtig, heel internationaal, leuke stad, wordt Frans gesproken veel (toch iieeeetsjes mooier vind ik dan Duits ) en dat vind ik ook wel weer leuk.
Dus.
Ja Vish, dan moet je niet per ongeluk je muts inkepen, want dat ziet ie dan ook weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven