Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 18:34:

[...]

Oh, en ik zit halverwege seizoen 2.

Wanneer start het nieuwe seizoen op BBC? En het hoeveelste is dat? dan weet ik hoe ver ik achter loop.http://www.bbc.co.uk/programmes/b06v12x4

seizoen 5!
Naaa, da's kut want dan mis ik seizoen 4. Ik heb er maar 3 op Netflix...
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 18:47:

[...]

Ik shake niet

Waren we ooit van plan he, afspreken, maar tis er nooit meer van gekomen.

We kunnen ook eerst een rondje over de heide doen en dan wijn drinken. Hebben we de calorieën er af

En kijk, deze wil ik:

klikVan de zomer! Wandelen en wijntje! Nu ben ik nog echt streng aan 't shaken, want er moet nog veel af.
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 11 januari 2016 @ 19:21:

[...]

Van de zomer! Wandelen en wijntje! Nu ben ik nog echt streng aan 't shaken, want er moet nog veel af.

En ik mag nog niet drinken, pas drie maanden na de operatie.

Jij woont nog steeds in hetzelfde durp?

Lijkt me gezellig, gaan we doen van de zomer!!
quote:Sensy12 schreef op 10 januari 2016 @ 20:15:

[...]

Nu bezig met Rectify. Serie boeit me vanaf de 1e aflevering.

Ik ben ook net begonnen, zit in aflevering 3. Ik vind het lage tempo wel fijn.

Iemand How to get away with murder aan het volgen? Ook daar aflevering 3, ik vind hem spannend tot nu toe
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 19:32:

[...]

En ik mag nog niet drinken, pas drie maanden na de operatie.

Jij woont nog steeds in hetzelfde durp?

Lijkt me gezellig, gaan we doen van de zomer!! Yep, ik woon daar nog steeds! Gaan we van de zomer als 2 slanke meiden 'n wijntje doen
Sjesus Nien heb jij alle seizoenen van Dexter gezien? Ik zit in de seizoensfinale van seizoen 7 en tis vet spannend

En dat wijntje, zin in
Ahh Dexter. Top serie.
Net weer een aflevering gekeken van Call the Midwife, maar nog nergens een aankondiging gezien dat ze er mee gaan stoppen?

Begin nu aan seizoen 3, moet maar even gaan binge-kijken
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Goede-Fee schreef op 11 januari 2016 @ 22:23:

Ahh Dexter. Top serie.

Jaaaaaa! Nog maar 1 seizoen en dan is het voor altijd af

Net de laatste afleveringen seizoen 7 gekeken nu de laatste begonnen
Laatste seizoen begonnen dus.

Hiem ik zit halverwege seizoen 2

Ik gok het op nog 2 dagen bingen
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 22:40:

Laatste seizoen begonnen dus.

Hiem ik zit halverwege seizoen 2

Ik gok het op nog 2 dagen bingen Ik heb alleen wat uren her en der om te bingen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 11 januari 2016 @ 22:42:

[...]

Ik heb alleen wat uren her en der om te bingen Ik vanaf volgende week ook weer hoor
Christmas special tussen seizoen 2 en 3
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 22:39:

[...]

Jaaaaaa! Nog maar 1 seizoen en dan is het voor altijd af

Net de laatste afleveringen seizoen 7 gekeken nu de laatste begonnen

Er zijn geruchten:

http://www.idigitaltimes. ... ct-series-season-9-494299
quote:Goede-Fee schreef op 12 januari 2016 @ 14:52:

[...]

Er zijn geruchten:

http://www.idigitaltimes. ... ct-series-season-9-494299

Ik had nog al ergens gelezen dat de kans er in zat en dat Michael C. Hall al gezegd had dat hij er wel voor open stond.

Aan de andere kant begreep ik dat het aan het eind van seizoen 8 ook echt af en afgerond is (nu niet spoileren, ik moet nog een seizoen... ) en is het dan wat raar om daarna nog verder te gaan.

Maar goed, zou er een nieuw seizoen komen gaan we uiteraard kijken
Dexter , was mijn eerste serie op Netflix en ik blijf erbij de beste , maar heb nou eenmaal een zwak voor Michael C.

Ben Net klaar met seizoen 1 van Rectify , mooie serie kwam wel wat traag op gang vond ik.

Helix staat op de lijst als ik klaar ben met Rectify.
quote:Marels schreef op 12 januari 2016 @ 14:59:

[...]

Ik had nog al ergens gelezen dat de kans er in zat en dat Michael C. Hall al gezegd had dat hij er wel voor open stond.

Aan de andere kant begreep ik dat het aan het eind van seizoen 8 ook echt af en afgerond is (nu niet spoileren, ik moet nog een seizoen... ) en is het dan wat raar om daarna nog verder te gaan.

Maar goed, zou er een nieuw seizoen komen gaan we uiteraard kijken Dan zeg ik niks.
quote:himalaya schreef op 11 januari 2016 @ 22:34:

Net weer een aflevering gekeken van Call the Midwife, maar nog nergens een aankondiging gezien dat ze er mee gaan stoppen?

Begin nu aan seizoen 3, moet maar even gaan binge-kijken

ik zette hem gisteren aan en toen kwam in beeld dat de serie op 31 januari stopt. Ik moet alles nog kijken helaas.

Geen idee of ik het red, maar anders stream ik het wel weer ergens illegaal. Hoewel ik netflix genomen heb omdat al dat illegale streamen me niet lekker zat.

Ligt het aan mij of heeft Netflix van veel series niet alle seizoenen? Waarom is dat? Die series zijn al af en zo, waarom dan niet in zijn geheel aanbieden?
quote:Starshine schreef op 13 januari 2016 @ 18:20:

[...]

ik zette hem gisteren aan en toen kwam in beeld dat de serie op 31 januari stopt. Ik moet alles nog kijken helaas.

Geen idee of ik het red, maar anders stream ik het wel weer ergens illegaal. Hoewel ik netflix genomen heb omdat al dat illegale streamen me niet lekker zat.

Ligt het aan mij of heeft Netflix van veel series niet alle seizoenen? Waarom is dat? Die series zijn al af en zo, waarom dan niet in zijn geheel aanbieden?

Dat ligt aan regio gebonden licenties Starshine. De productiemaatschappij bepaald. Zo heeft Netflix bijvoorbeeld geen licentie voor Fear TWD, deze is exclusief afgegeven aan Hulu. Dus andere streamingsdiensten of zenders zoals Fox international kunnen er dan naar fluiten. The Walking Dead gaat er binnenkort ook vanaf om vervolgens in het voorjaar terug te keren met seizoen 5, terwijl deze dus al een jaar uit is.

Ik maak daar om gebruik van VPN zodat ik geen last heb van regio gebonden aanbod, maar van Amerikaans aanbod.
quote:Goede-Fee schreef op 13 januari 2016 @ 18:05:

[...]

Dan zeg ik niks.

NEEE!!

Ik ben nu bij professor Vogel. Interessant

Maar pas aan het begin van het seizoen dus sssttt...

Ik las wel op die link van die Thanksgiving dinges iets waardoor ik vrees dat ik nu een vermoeden heb maar we zullen zien.
quote:Lilith75 schreef op 13 januari 2016 @ 18:01:

Dexter , was mijn eerste serie op Netflix en ik blijf erbij de beste , maar heb nou eenmaal een zwak voor Michael C.

Ben Net klaar met seizoen 1 van Rectify , mooie serie kwam wel wat traag op gang vond ik.

Helix staat op de lijst als ik klaar ben met Rectify.

Ik zei nog tegen man dat we als Dexter af is op zoeken moeten naar Six Feet Under, maar man was al wat minder enthousiast toen bleek dat Michael C. Hall daar een kastnicht speelt

Iemand goeie tips voor nieuwe series? Om dus ook met man te kijken?

(ik doe nu Call the Midwife solo, dat kan ie niet aan, bijvoorbeeld)

Dus goeie series á la Dexter die ik ook aan mijn echtgeneut kan voorschotelen.
quote:Dragisa schreef op 13 januari 2016 @ 18:29:

[...]

Dat ligt aan regio gebonden licenties Starshine. De productiemaatschappij bepaald. Zo heeft Netflix bijvoorbeeld geen licentie voor Fear TWD, deze is exclusief afgegeven aan Hulu. Dus andere streamingsdiensten of zenders zoals Fox international kunnen er dan naar fluiten. The Walking Dead gaat er binnenkort ook vanaf om vervolgens in het voorjaar terug te keren met seizoen 5, terwijl deze dus al een jaar uit is.

Ik maak daar om gebruik van VPN zodat ik geen last heb van regio gebonden aanbod, maar van Amerikaans aanbod.dat weet ik, maar er zijn een aantal series (SoA onder andere) die maar tot het een na laatste seizoen gaan. Dat begrijp ik niet. De serie is afgelopen in 2014 dus waarom is niet gewoon alles beschikbaar?
quote:Marels schreef op 13 januari 2016 @ 18:34:

[...]

Ik zei nog tegen man dat we als Dexter af is op zoeken moeten naar Six Feet Under, maar man was al wat minder enthousiast toen bleek dat Michael C. Hall daar een kastnicht speelt Ik ben echt zo slecht in gezichten. Six Feet heb ik jaren geleden gezien en heb nooit de link gelegd met Dexter. Soms heb ik nog wel 'ns zoiets van waar kén ik hem/haar toch van en als ik dan ga googlen dan kom ik bij de voorgaande rollen terecht, maar Dexter was voor mij nieuw. Terwijl nu je het over die kastnicht hebt er toch wel vaag 'n belletje gaat rinkelen
quote:redbuIIetje schreef op 13 januari 2016 @ 18:44:

[...]

Ik ben echt zo slecht in gezichten. Six Feet heb ik jaren geleden gezien en heb nooit de link gelegd met Dexter. Soms heb ik nog wel 'ns zoiets van waar kén ik hem/haar toch van en als ik dan ga googlen dan kom ik bij de voorgaande rollen terecht, maar Dexter was voor mij nieuw. Terwijl nu je het over die kastnicht hebt er toch wel vaag 'n belletje gaat rinkelen

Ik heb daar mijn man voor.

Als ik zeg; "waar kén ik die toch van?" krijg ik gelijk van hem de naam van de betreffende acteur en gemiddeld een stuk of 3 films waar die persoon in gespeeld heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven