Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Misschien Flikken ook weer eens uittesten. Zien of ik nog iets herken...... ;)

Denk dat er vanavond wel een docu over Bowie te zien is http://www.nu.nl/muziek/4 ... e-leeftijd-overleden.html

[/stopt huishoudontwijkgedrag?]
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helaas denk ik een van de weinige `niet-fan` van zijn muziek. Wel verschrikkelijk uiteraard hoe die aan zijn eind is gekomen. En wat vond ik het mooi te horen vanmorgen op NPO1 wat hij voor de muziekwereld heeft betekend en voor al zijn fans. Jong nog he!

Op de havo moesten we elke week bij muziekles het nummer Ground control to majar tom (of iets in die richting) zingen, kan het nummer echt niet meer horen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben geboren in het noorden, dus vooral daardoor ontdekte ik de Bowie-expositie die het Groninger Museum nu heeft. Lag toevallig een keer op de route. Heb daar wel medewerkers en fans gesproken, die zullen vandaag een rare dag hebben.......

Heb nooit muziekles op school gehad, dus heb ook niet een hekel aan artiesten kunnen krijgen door het eindeloos moeten zingen van welk nummer dan ook.............. (mijn zus had wel muziekles en 'haat' sommige nummers van Boudewijn de Groot)

Ik gun iedereen een gezond leven tot 75+, maar ik heb niks te bepalen........
Volgens mij was Koffietijd afgelopen zaterdag in dat museum dus had er net iets over gehoord. Op zaterdag (uitzending) bezoeken ze altijd een museum in NL met Loretta en een BNer. Dus aardig wat van het museum en die expositie nog gezien.

Nee het was niet afgelopen zaterdag.

Weet niet meer wanneer, zie wel een klein stukje;

http://www.koffietijd.nl/ ... -in-het-groninger-museum/
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De docu Five Years is vanavond 22.40 op NPO3.. Daarna een film op NPO2

áls ik ga kijken wordt het via uitzendinggemist.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 januari 2016 @ 22:15:

[...]

Ben je echt een groot fan van die knakker van je avatar?

Wat zeg je daar? Hoe jij mij noeme????

Judeska de opperdiva. Ik vind haar vooral erg grappig..
quote:Zelatrice schreef op 11 januari 2016 @ 19:26:

[...]

Wat zeg je daar? Hoe jij mij noeme????

Judeska de opperdiva. Ik vind haar vooral erg grappig..Is het een transgender?
Euhh nee..... een aangeklede man.....

alias een cabaratier die een poging doet een grappig typetje te fabriceren...

Of zoiets, iets in die richting..
Zo, moest bijlezen vanaf pagina 1
quote:Watervrouw2 schreef op 10 januari 2016 @ 20:40:

Daglicht was inderdaad wel de moeite waard

Iemand nog soortgelijke suggesties? Misschien pas in het weekend tijd ervoor...Watje, als je bij uitzending gemist zoekt op Telefim dan krijg je heel veel NL films te zien. Vooral filmhuisfilms/arthousefilms. Daar zitten hele mooie tussen.
Ik heb nog nooit iets bekeken via uitzending gemist.
Judeska is Jandino Asporaat.
Echt niet? Ik kan niet eens meer gewoon tvkijken. Dan moet je opletten wanneer er iets komt dat je wil zien,daar net voor in de stemming zijn, op dat moment de controle over tv + afstandsbediening zien te verkrijgen, het programma netjes afkijken. Mijn kinderen snappen ook niet dat als je iets "live" kijkt, je niet verder kan spoelen op het moment dat het saai is.
quote:prada schreef op 12 januari 2016 @ 00:19:

Judeska is Jandino Asporaat.Ik weet wie het is. Ik kan echt letterlijk geen minuut naar hem kijken, ik vind hem ZO niet leuk.
quote:ursulabuffay schreef op 12 januari 2016 @ 00:26:

Echt niet? Ik kan niet eens meer gewoon tvkijken. Dan moet je opletten wanneer er iets komt dat je wil zien,daar net voor in de stemming zijn, op dat moment de controle over tv + afstandsbediening zien te verkrijgen, het programma netjes afkijken. Mijn kinderen snappen ook niet dat als je iets "live" kijkt, je niet verder kan spoelen op het moment dat het saai is.Tsja, leuk luxe probleem
Dat wel
Maar welkom hier verder hoor, ben je nieuw hier op het forum of alleen een nieuwe nick?

Een beetje van beide. Ik lees al lang mee en reageerde heel sporadisch als ik een onderwerp zag waar ik wel op moest reageren. Zo wist ik ooit welk bert en ernieliedje gezocht werd

Kletsen nog niet echt. Maar ik kan niet slapen
Zou eigenlijk naar bed moeten, maar geen zin nog.
quote:ursulabuffay schreef op 12 januari 2016 @ 00:42:

Een beetje van beide. Ik lees al lang mee en reageerde heel sporadisch als ik een onderwerp zag waar ik wel op moest reageren. Zo wist ik ooit welk bert en ernieliedje gezocht werd

Kletsen nog niet echt. Maar ik kan niet slapen Incidenteel dat je niet kan slapen?
Hier hetzelfde. Als jij gaat, ga ik ook.
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 januari 2016 @ 00:47:

[...]

Incidenteel dat je niet kan slapen?

Gelukkig wel, ik heb griep.

Jij als TO en frequent bezoeker in de nacht hebt er meer problemen mee snap ik?
quote:ursulabuffay schreef op 12 januari 2016 @ 00:42:

Ik lees al lang mee en reageerde heel sporadisch als ik een onderwerp zag waar ik wel op moest reageren. Zo wist ik ooit welk bert en ernieliedje gezocht werd

Waar vroegen ze dan naar het liedje van Bert en Ernie? Helemaal gemist, niet dat ik het geweten had hoor.
quote:ursulabuffay schreef op 12 januari 2016 @ 00:49:

[...]

Gelukkig wel, ik heb griep.

Jij als TO en frequent bezoeker in de nacht hebt er meer problemen mee snap ik?Grappig, ik ben de TO niet hoor
Ooit een topic waarin iemand een liedje zocht van bert en ernie. En ik wist hem!

Was ook maar een kort topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven