Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Het tweede paar had wel een lagere oorspronkelijke prijs.

Die eerste zijn van 100 naar 30 euro gegaan en ik denk dat dat met het lastste restje voorraad te maken heeft. Alleen maat 38 was er nog.
Ik raak ook een beetje door mijn enkellaarjes heen. Morgen maar eens kijken in de uitverkoop. Of naar zwarte pumps-achtige schoenen. Nu draag ik bij concerten onder mijn rokje de zwarte pumps van Dee waar ik de wreefband vanaf heb geknipt
He je je laarsjes al binnen, Puss?

Het is alweer weekend. Morgen een nieuwe speurtocht naar wol en haaknaalden, donderdag bij de Hema viel de keuze erg tegen. Dus ik denk dat we een leuk oud stadje opzoeken hier in de buurt en lekker gaan rondstruinen. Zondag naar Toomler voor live verhalen bij Echt Gebeurd.

Oh, en ik ben al sinds gisteravond niet meer van gedachten veranderd. En ik ben er niet meer de hele tijd mee bezig. Dat is veelbelovend.

Fijn weekend allemaal!

quote:Splinter_ schreef op 15 januari 2016 @ 20:21:

He je je laarsjes al binnen, Puss?

Ja net vanmorgen.

De duurdere zitten voor meter. Die zien er al heel klein uit en voelen ook propperig en naar en het nepleer is wel mooi maar geeft helemaal niks mee.

Die gaan terug dus.

Die SPM die van ¤100 naar ¤30 zijn afgeprijsd heb ik nu aan in huis. Ik vind ze leuk maar MO was niet heel enthousiast. Ik denk nog even na. Ze lopen ook fijn.

quote:Oh, en ik ben al sinds gisteravond niet meer van gedachten veranderd. En ik ben er niet meer de hele tijd mee bezig. Dat is veelbelovend.

Wanneer is de sluitingsdatum?

En ga je haken?
Ja, ik wil haken. Om wat meer zennn te worden en wat minder op internet te hangen. Maar niet van die ingewikkelde frutsels hoor, gewoon lekkere sjaals en omslagdoeken enzo.

Lastig van die laarsjes. Als ze lekker zitten en jij vindt ze wel mooi.....

Kun je er iets aan aanpassen zodat hij ze ook mooi vindt?

Sluitingsdatum is trouwens dinsdag. Gaat lukken.

Heb jij sneeuw Puss?

Tssss, Claude zit nu gewoon in haar uppie te kittenknuffelen bij TH. Onder het mom van een skibroek. Lekker uitgekookt.
Ik hou ze. Geen geld, ze lopen goed en ze zijn 70% afgeprijsd Hij kijkt de andere kant maar op.

Hier geen sneeuw gelukkig.

Ik wil als ik een mooi kleurboek tegenkom gaan kleuren als ontspanning. Maar dan ook met een beetje kwaliteit stiften of potloden.

Ik heb trouwens leuke Engelse series op Netflix ontdekt. Heerlijk!

http://www.imdb.com/title/tt2058303/

en

http://www.imdb.com/title/tt0841961/
Owwww, zo leuk: ik zag op een topic over parfums dat veel mensen hier online bestellen bij Superwinkel. Nooit van gehoord, maar ik ging even kijken of ze daar soms mijn favoriete luchtje van / voor man verkopen. In de winkels is het niet meer te krijgen. En ja hoor! Dus die heb ik lekker voor hem besteld en nu bijt ik op mijn tong om het niet te zeggen want het is een verrassing.

Overigens is het vandaag toch een thuisblijfdag, want man heeft vandaag een iets te innig contact met het toilet.

Dus straks maar even zelf boodschappen gaan doen. En misschien toch even de stad in.
Zien er leuk uit, die series! Gewoon op de NL Netflix?

Zou toch leuk zijn om ook eens iets leuks te vinden daar

Kleuren lijkt me ook leuk. Wat me tegenhoudt is dat de plaatjes in de kleurboeken allemaal zo enorm symmetrisch zijn. Maar jij houdt daar juist wel van toch? Ik mis dan een beetje de fantasie. Maar misschien moet ik het gewoon een keer proberen.

Goeie keuze voor die laarsjes.
Ja gewoon op NLse Netflix.

Leuk van geurtje! Niet dat geurtje van de pot

Die symmetrische zie ik ook overal. Trekt mij ook niet.

Ik heb een gaaf Harry Potter boek gezien maar die is me te duur. http://www.bol.com/nl/p/h ... assenen/9200000051246776/
Alle reacties Link kopieren
Claude is geweest maar onze peuter moest even wennen aan haar peuter. Die het hier dan wel weer gezellig vond dankzij de diverse autootjes die we in de kast hebben staan.

En nu ga ik even de stad in hier - geïnspireerd door de enkellaarsverhalen. En mijn kast waarvan ik dacht mwah.

Splint, sterks voor man! En Superwinkel ga ik later nog wel even kijken.

Kleurboek heb ik hier ook liggen trouwens, cadeautje bij afscheid van de klas vorig jaar. Het leek me heel leuk maar komt er in de praktijk niet echt van.
Peuters onder elkaar

Peuters en oudere kinderen hebben het hier altijd prima naar hun zin met het kattenspeelgoed trouwens.

Succes met je zoektocht, TH!

Ik ben nog niet geslaagd voor laarsjes, ga zo nog maar even online kijken. Heb wel 'wol' gekocht bij Zeeman, geen idee hoeveel ik eigenlijk nodig heb, dus 2 bollen per kleur genomen. En een haaknaald. Ik kan beginnen!

Succes Splinter! Laat de vorderingen maar zien. Waar ga je mee beginnen? Een onderzetter?

De kleuterontmoeting klinkt leuk. Ging het later wel goed?

Superwinkel ken ik niet. Ik ga ook ff kijken. Wat voor luchtje had je besteld voor je man Splinter?

Jammer dat hij zo'n relatie heeft met de wc. Klinkt akelig.

Ik heb vanochtend wat kleren gekocht voor dochter. Ze had eigenlijk niks meer. Bij de New Yorker is het goede sale nu, heb erg leuke kleren gekocht, ze was er erg blij mee. En ik heb zelfs een jurk gekocht voor d'r. Vond ze super.

Nu ligt ze te slapen. Morgen zal het wel nog meer pijn doen. Gelukkig bestaan er pijnstillers.
Peuter van C heeft inderdaad ook enthousiast met de opwindmuis van Friday gespeeld. Heel innig met Friday zelf zat er vandaag nog niet in, hij nog niet helemaal wennen. En wel bijzonder: onze vorige rooie was ook niet zo gesteld op heel jonge kinderen.

Ik heb wat dingetjes weggehaald bij Didi, naar schoenen kijken is niet meer gelukt. Dat moete ik dan zo maar online doen ofzo...nu eerst de boodschappen in huis halen.
Lekker hè, shoppen in de uitverkoop. Al is het hier inmiddels wel het het laatste restje, dus je moet goed zoeken.

Als jullie online leuke laarsjes vinden, deel ze dan even hier. Scheelt mij weer zoeken

Deze heb ik voor man gekocht:

en toen deze maar voor mezelf:

En met haken lukt het al best. Nou ben ik ook niet zo heel pietluttig en meer van de grote lappen, dus dan lukt het wel.

Sammi vindt het inmiddels ook leuk.
Deze vind ik wel leuk, maar misschien ook een beetje tuttig?

Nee juist niet. Staan erg leuk onder een rok met dikke panty.

Je eerste pannenlap is dus al af?
Die kun je over 20 jaar ook nog aan sorry Splint. Ik vind ze heel ouwelijk.
quote:Deedot schreef op 16 januari 2016 @ 22:01:

Nee juist niet. Staan erg leuk onder een rok met dikke panty. quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 januari 2016 @ 01:22:

Die kun je over 20 jaar ook nog aan sorry Splint. Ik vind ze heel ouwelijk.

En nu?

Wachten op de steunkousentijd dan maar
Prima. Goed besluit
heel veel enkellaarsjes
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dat zijn er 2936!

Kun je ze even filteren op zwart, hakhoogte 4-5 cm en maat 39?
your wish is my command ;-)
Nu verwacht ik natuurlijk wel een hele blije aankoop hè, na al dat werk!
Olijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven