Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk vooruitzicht! Vrije dag goed besteed dus
Heerlijk Puss! Dagje thuis is wel bevallen zeker? Leuk hoor, met je moeder en zus en nicht. En een eigen appartement.....

Ik geloof dat het morgen weer moet gaan regenen en dat de gladheid weg is. Is wel te hopen, want het is doodeng. En bizar dat het zo kan verschillen binnen 1 klein land.

Ik heb er geen last van gehad. Eerste werkdag ging wel soepel. Had ook mijn beoordelingsgesprek en joepie, ik heb weer een hoop veren ergens en mijn bonus binnen voor afgelopen jaar. Even uitzoeken hope dat zit: 4%. Maar van wat? Een maandsalaris of een jaarsalaris? Ik hoop het laatste

TH, fijne eerste werkdag gewenst morgen!

Plous,waar verblijf je in Praag? En ga je met PM?
TH haalt me de woorden uit de mond, heerlijk hoor! En hoe fijn dat je nu een eigen plekje hebt om te slapen.

Heb je je nog buiten gewaagd vandaag? Ik blijf het zo bizar vinden dat het zo vreselijk glad bij jullie. Hier is er gewoon helemaal niks. Beetje motregen, verder niet. Mijn broer kon gisteren ook niet naar zijn werk. Hij kon zelfs amper naar de auto 'lopen'. Ik hoorde op de radio dat er een file was van Zwolle naar Hoogeveen van 41 km. De afstand zelf is 53 km....

Pilou, en week Praag is ook een heerlijk vooruitzicht.

Th, stop je handschoenen in je tas/jas, dan zit je morgen niet zonder. Succes met je eerste werkdag!

Drukke dag gehad vandaag, het is beredruk op het werk, thuis druk met de beesten. En zorgen om dochter. Ze maakt zich zo druk of of de operatie wel door kan gaan. Geld is nu bij elkaar (ik betaal) en nu nog kijken of we op tijd zijn met betalen. K gaat daar morgenochtend over bellen. Dan kan ze zich eindelijk gaan verheugen. Arm kind.
Gefeliciteerd Splinter met je goede beoordeling. Altijd fijn zo'n bosje veren :-) En de bonus is ook niet verkeerd. Nu maar hopen dat het van je jaarsalaris is.
Over het algemeen worden bonussen berekend over een jaarsalaris

Ik ga morgen die meneer van jou eens even bellen wanneer hij van plan is mij in dienst te nemen

Hey wat een lekker vooruitzicht Puss!
quote:Pil0u schreef op 06 januari 2016 @ 21:42:

Over het algemeen worden bonussen berekend over een jaarsalaris

Dit. En het komt dan neer op ongeveer een half maandsalaris.

En gefeliciteerd Splint!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 21:48:

[...]

Dit. En het komt dan neer op ongeveer een half maandsalaris.

En gefeliciteerd Splint!Oeh!
Dat is mooi meegenomen!
Zeker! Altijd (erg) leuk.

Puss, morgen toch ook nog glad: http://www.nu.nl/binnenla ... rood-noord-nederland.html

Plous, spannend! Als je op gesprek mag, dan ga ik even een oud-collega uithoren die daar sinds deze week ook werkt. Hele andere functie, maar zij kent de beste meneer wel. Laat maar weten!
Lekker Splint en je hebt het haske verdiend! Nu leuke dingen bedenken om er mee te gaan doen

En Plous een gesprek via jouw netwerk, ook erg leuk!

Gladheid morgen is wat minder fijn, hopelijk valt het mee!

Spullen voor morgen liggen klaar dus ik ga langzamerhand richting bed. Zal wel een ietsepietsie tegenvallen als de wekker morgen gaat
Je bent een uur te vroeg!

Maar daar ben je morgen vast dankbaar om.

Ik neem nog een laatste glaasje wijn. Vandaag patatjes gegeten en de slagroom opgegeten (opgedronken eigenlijk: op de koffie), wijn opmaken en dan vanaf morgen........ uit met de pret! Knop om. Stoppen met dat gevreet.
Nieuw jurrekie, leuk!
Nog wel even mijn belofte van het nieuwe jurkje nagekomen. Ben niet helemaal tevreden maar mijn heel oude staat op een andere laptop en het duurt een kwartier voordat dat kreng iets zinnigs doet.
Ik lig nog niet hoor

En netjes van alle verkeerde dingen op...wij "moeten" deze maand nog zeker 3x uit eten met de AH bonnen

Ja, het ziet er wel leuk uit, al die slechte dingen opeten, maar de rest van de maand zijn er nog 2 feestjes en een filmfestival. Maarja, ik moet toch ergens beginnen, zeker als ik eind mei een beetje fatsoenlijk in bikini wil......
Ah mooi. Nu zie ik wat er op de jurk van TH staat

De laatste 2x AH bon-eten hoefden we de kaarten niet in te leveren.

Wie er nog 1 wil roep maar

Ik ga as vrijdag nog een keer.
Morgen bij ons code oranje. Geen rood meer.

Ik ga het wel proberen. Op mijn gemakje en ik zie wel hoe lang ik er over doe.
Dat zijn ook leuke Splint! Morgen even op de laptop opslaan. Morgen wat na het plaatsen alweer vandaag is. Ik kan het echt niet

En over afvallen gesproken, ik hoorde vandaag dat starten in de winter weinig succes heeft omdat je lijf dan alle vettigheid vastklampt omdat het koud is. Schijnt nog in ons supysteem ingebakken te zitten, ondanks geïsoleerde huizen en cv enzo. April is een betere maand

Succes op de weg morgen PiB!

En slaap lekker
Hopelijk ging het goed vanmorgen Puss.

Volgende week gaat het in deze regio ook vriezen zag ik, maar geen ellende uit de lucht.

Als jullie trouwens bij AH komen en niet zelf de bestekzegels sparen, willen jullie die dan voor mij bewaren? Ik kom een end maar niet ver genoeg om bij elkaar te schrapen wat ik nodig heb.

Splint, ik ga met PM naar Praag, vliegtuig (ticket was 80 euro pp) en we verblijven in het centrum (airbnb).

We gaan van zondag tot en met vrijdag

Ik ben deze week trouwens al 2,3 kilo kwijt

Nog een kilootje en dan is de 9 weer van de schaal aan de voorkant.
Ik kom niet zo heel vaak bij AH, Plous, maar wil wel zegeltjes meenemen. Tot wanneer kun je sparen?

Leuk hoor, van Praag. Zit je dan in een particulier appartement?

En ook errug leuk van die 2,3 kilo. Willikook.

Puss gewerkt vandaag?
Tot eind februari en heel graag
https://www.airbnb.nl/rooms/7159752

Hier verblijf ik in Praag. Is inderdaad een appartement van een particulier.
Dat ziet er prachtig uit, mooi plekje ook nog zo in het centrum.
Dat ziet er prachtig uit, mooi plekje ook nog zo in het centrum.
Ziet er heel goed uit! Lekker hoor.

Hut is weeeeeeeeekend!

En ik heb maar 3 dagen gewerkt en toch was ik hondsmoe op de terugweg in de auto. Zeker iets met te laat naar bed gaan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven