Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goedemorgen Allemaal!

Kopje thee? Ontbijtje?

en
Ha, WM, lekker! (grist broodje en eitje van tafel als lunch)

Hoe gaat het met jou?
Hoe het met mij gaat......tsja weet ik eigenlijk niet! Beetje wisselend Ik zit een beetje in twijfel wat te doen

Hoe gaat ie met jouw?
Erykah, jammer! Lastig dat je niet weet of het intuitie is of dat je jezelf laat leiden door een beeld wat je al gevromd hebt. Maar dan nog, ik heb een aantal dates gehad via RP, en bij de meesten wist ik meteen dat het hem niet was, hoe gezellig het ook was. Ik heb 1 keer meegemaakt dat ik na een poos dacht: hey, dit is nog steeds leuk, heb nog niks negatiefs aan hem kunnen ontdekken.

Moraal: je merkt het wel als de man in kwestie bij je past.

Mozz, hoe is het met je dipje? Is het zwarte gat al iets lichter geworden?

Xen, spannend hoor!

WM, wat is er aan de hand, waar twijfel je aan?

afkortingen:

zzp = paiq-date van Xenia

OOML = te leuke te knappe man (Out Of My League) van.... Aspoes???

TM = Tandarts meneer van Miran

En ik, ik lees voornamelijk alleen maar mee, en reageer niet met persoonlijke zaken, omdat ik weet dat er wordt mee gelezen door een kennis. (zwaait even naar de kennis)
Zoo.. ik ben ook weer terug in mijn eigenste crib! WM, wat heb ik gemist?! Waarover twijfel je? Hoe was je derde date? (Kon ik even niet vinden, had je er al iets over verteld?)

Jammer van je date Erykah! Volgende keer beter

Leuk weekend gehad Mozz? Jammer dat je gezelschap vroeg af wilde taaien, heb ik ook wel eens, terwijl ik het meestal wel heel laat maak. Best jammer soms!

Hee, had Appel ook geen date dit weekend? Nog niks gehoord?

Hmm.. vergeet ik nu iemand? Ladida: ik ontmoet ook altijd mannen tijdens het uitgaan, dus ook geen vreemde verhalen hier. Saai he?

Mijn weekend was wel okee, lekker rustig bij mn ouders, niks bijzonders meegemaakt. Nu kom ik thuis en maakt mijn koelkast wel hele vreemde geluiden...
quote:winkelmandje schreef op 20 oktober 2008 @ 12:42:

Hoe het met mij gaat......tsja weet ik eigenlijk niet! Beetje wisselend Ik zit een beetje in twijfel wat te doen

Hoe gaat ie met jouw?

Stress van afgelopen maanden begint wat weg te zakken uit mijn systeem, dus ik geniet nu meer van de rust dan vorige week. Toen had ik echt zo'n ziel onder mijn arm gevoel. Juist doordat ik de euforie van het afronden van het project niet echt met een maatje kon delen, en het zwarte gat gevoel erna ook niet...

En in die situaties mis ik dan echt een (mannelijk) maatje...

En jij wisselend? Je bedoelt met je date? Was 'ie nou 3 keer geweest? En hoe was die laatste keer? Waar twijfel je aan?
Aspoes....Derde date had ik nog niets over verteld! Was heel erg fijn. Zouden gaan lunchen maar is uiteindelijk diner geworden! Hebben heerlijk gehangen (in bed) Daarna dus lekker uiteten geweest, nog even bij mij thuis wat gedronken en afscheid genomen. Ik had al met 3 vriendinnen afgesproken om te stappen dus dat heb ik ook lekker gedaan de zaterdagavond.

Allemaal....waar ik mee zit/twijfel is niet iets wat ik op het forum wil zetten. Ben bang (net als bij Pop) dat er misschien wel iemand meeleest die mijn verhaal dan gaat herkennen.....

Pop.... even naar jouw....leuk dat je weer even post!

Aspoes...zo'n weekendje kan toch ook heerlijk zijn? En misschien heeft je koelkast honger omdat er niet zoveel instaat?

Mozz...ik snap je gevoel. Soms wil je gewoon dingen met iemand delen en dat gaat niet op de manier als je niet een mannelijk maatje op de bank heb zitten en je gewoon thuis komt in een donker en leeg huis! Hoop dat de donkere wolk snel oplicht en dan veranderd in een roze wolk!
Ah, WM, vervelend he? Vooral nu ik weet dat het forum minder anoniem is dan ik dacht plemp ik er een stuk minder op. Jammer dat je toch twijfels hebt.

Ik hoorde vandaag een mooie wijsheid: als je je 'man' ziet en het gevoel is goed, dan moet je daarvan uitgaan. Als ik een leuke vent heb ontmoet, hebik namelijk veel last van enorme kriebels als ik mijn 'man' zie, maar als hij weer weg is krijg ik onzekerheid.

Terwijl de interesse en de dingen die hij zegt heel oprecht zijn, kan ik daar, als hij niet in de buurt is enorm aan twijfelen.

WM, anders richt je net als Vleer er een ander topic over op, onder een andere nick. Misschien krijg je daar beter advies!
quote:pop1980 schreef op 20 oktober 2008 @ 16:35:

Ik hoorde vandaag een mooie wijsheid: als je je 'man' ziet en het gevoel is goed, dan moet je daarvan uitgaan. Als ik een leuke vent heb ontmoet, hebik namelijk veel last van enorme kriebels als ik mijn 'man' zie, maar als hij weer weg is krijg ik onzekerheid.

Terwijl de interesse en de dingen die hij zegt heel oprecht zijn, kan ik daar, als hij niet in de buurt is enorm aan twijfelen.

Ja daar heb ik ook zeker last van! Maar er is nog iets anders lastigs....weet niet of ik daar een mail over moet sturen.......
Ik vermoed ook weleens dat mijn ex meeleest met mijn avonturen (hij hangt zowieso weleens op dit forum rond). Dus mocht dat het geval zijn: Hoi Ex!

WM, als je er over wilt praten mag je me mailen hoor... of inderdaad ff andere nick pakken joh... misschien moeten we een gezamenlijke anonieme nick maken, voor dit soort dingen

Die onzekerheid als je 'man' niet bij je is, die dan weer verdwijnt als je bij hem bent, en weer opkomt als ie weer weg is... pfff... herkenbaar! Erg is dat he! En dát mis ik nu als kiespijn nu ik niemand heb om onzeker over te zijn!
Ja, Mozz, dat kan je inderdaad missen als kiespijn!
Leuk pop!! Ik heb het gelezen!!! Whoeiiii
Hey meiden (want de mannen hier zijn vertrokken toch?)

Leuk Pop! Ik ga vrijdag naar jouw stad btw! Lang niet geweest en echt zin in.

WM: snap wel dat je niet alles kwijt kunt hier..sterkte ermee iig

Appeltje: where ru??? We willen verslag incl. alle dirty details

Erykah: jammer hoor, ging dat samsammen over paar drankjes? Dan vind ik het belachelijk nl. Met eten vind ik t toch ietsje anders..dan stel ik t wel voor. Of man in kwestie moet bij voorbaat al aangeven dat ie gaat betalen (zoals zzp al gedaan heeft), dan ga ik daar niet over discussieren. Betaal ik t drankje in de kroeg wel (of in natura..).

Mozz, jij ook.
Hahaha, leuk dat jullie zo reageren. Ik ben er ook blij mee hoor!

Xen, is je date in mijn stad? Zzp komt er toch vandaan? Leuk! Hebt er een hoop leuke kroegjes. Rook je? Want dan kan ik je wat wel-rokers-kroegen aanraden... Vinnik wel zo handig met een date, dat je toch even iets in je handen hebt.

Have fun!!
Ik neem wel wat anders in mn handen dan, Pop

Ik heb nooit gerookt en date rookt ook niet.

ZZp is geboren en getogen in jouw stad, misschien ken je hem dan wel..groot dorp of niet? Hij is wel 10 jaar ouder (als je nick je geboortejaar is dan).
ja, mijn nick is mn geboortejaar! Ik zou hem zo maar kunnen kennen, maar uiteindelijk is dit kleine dorp ook bevolkt met voor mij onbekende mensen

Ben natuurlijk hartstikke nieuwsgierig, maar ik laat het lekker aan jou over!
Haha, zzp is zoooo grappig. Stonden weer erg leuke berichtjes op paiq voor me. Maar hij is alweer offlline, helaas. Zegt ie dat ie zwaar weekend heeft gehad, zware week voor de boeg, maar vrijdag eindelijk rust...(haha met mij zeker?). En verder hebben we ons eigen afkortingentaaltje ontwikkeld, weet by god niet meer wat wat betekent, maar in zn oneliner op paiq staat dat ik op moet passen, omdat ie in topvorm is en hij er me zo uit vsb't (verbastering van mijn rpm les vorige week, omdat ie niet wist wat dat was). en we moesten vraag beantwoorden op paiq welke taal we nog graag wilen leren.. hij: Xeniaans..

Hebben jullie even een impressie van hem....moet weer even broeden op originele grapjes terug :-)
Dames!!

Ben ik weer. Sorry maar heb gewoon geen tijd gehad om terug te lezen. Ben ook net pas klaar met werken. Nog een weekje voor vertrek, maar ik moet nog een hoop doen

Lijkt wel of mn klanten net wakker schrikken.

Zaterdag date gehad...en het is een ontzettend lief en leuk snoepie! We zijn naar een sauna geweest...jaja Kwam naar mij toe op zn stoere motor...zucht. Heb m wel verteld wat ik dus de komende tijd ga doen. Hij nam het goed op. Heel fijn weekend gehad dus.

En hoe is het met de rest?
Hee, nou heb ik iets leuks van pop gemist geloof ik... maar aan de reacties te lezen is het in ieder geval iets leuks, das mooi!

Klinkt leuk Xen, qua homor op 1 lijn zitten is alvast zeeeer mooi meegenomen.
Appel! Daar ben je! Onhandig dat je nou net zo'n lief en leuk en dus ook stoer snoepie tegenkomt. Je voorspelde het al he!

Ga je het contact aanhouden denk je?
Oh wat leuk Appeltje! Vlindertjes? En stoer hoor, naar de sauna (dan hoeven we geen details hoor :-)
Je mag niet frunnikken in de sauna Xen

Ga wel contact aanhouden en volgens mij wil hij dat ook graag. Had het er zelfs al over om tijdens de laatste dagen van mn reis naar mij te komen. Zo lief!

Alhoewel het me soms ook weer benauwd, maar dat ligt meer aan mij dan aan hem.
maar na de sauna mag het toch wel...

Was dit nu de 2e date?
yep was de 2e date...3e volgt!
quote:Xenia66 schreef op 20 oktober 2008 @ 21:08:

maar na de sauna mag het toch wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven